2020-05-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Pablo pudlade inte, han krälade i stoftet och åt världshistoriens största bajsmacka men blev genomskådad. Det finns ingen som har så stor orsak i det som har hänt som han själv. Det är bara trams att försöka få det att framstå som ett drev eller att han är orättvist behandlad. Med rätt krishantering och med hjälp av en duktig mediacoach hade han kunnat komma någorlunda oskadd genom detta. Men hans falska pudlande skapade bara ilska och motsatt effekt.
Han köpte sex men sålde samtidigt sin heder genom att göra en pudel så genomskinlig att den inte lurade någon.
Han är ju inte den vassaste kniven i lådan direkt. Var som att se en lastbil fullastad med lättantändlig vätska i slowmotion köra in i en bergvägg och bara sitta och vänta på att det ska explodera. Gick rätt snabbt! Stackarn! Såg så förvånad ut att folk inte köpte det han sa.
Senast redigerad av -modestyblaise- 2020-05-20 kl. 21:36.
Citera
2020-05-20, 21:31
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -modestyblaise-
Japp. Får se om det blir exil till Italia nu eller vad som händer.
En flytt till Italien eller något av Sveriges grannländer vore kanske enklast för honom. Med den image PR byggt upp så är han för alltid brännmärkt inom detta lands gränser.
Citera
2020-05-20, 21:34
Medlem
BlickKakaos avatar
Vad tror ni filuren gömmer sig och gör just nu?

I Nacka och i husets tvättstuga sittandes på golvet med ett par otvättade stringtrosor över huvudet, gråtandes med ny låtsas identitet som spindelmannen?

Eller lyckades han bli Covid-19 fri-godkänd och komma med något nattflyg med ett gäng felskickade munskydd till någon avlägsen släkting i Italien?

Eller sitter han på någon mur undangömd och provar olika poser med "tummen upp"?

.....kanske försöker han övertyga sambon med en serenad om att detta vad en olycka som bara hänt en gång, då han av en tillfällighet råkade snubbla över en tröskel på Östermalm och köra mini-pabblååå i ett fnask?

Vart är "mannen"?
Citera
2020-05-20, 21:35
Medlem
Tagelapas avatar
Jag försvarar honom på intet vis men det här kommer att blåsa över ganska snart när tidningarna får något nytt att skriva om.
PR är varken den första eller den sista som köpt/köper fitta.
Citera
2020-05-20, 21:35
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
På 30 minuter lyckas han haverera ett livsverk samt sätta massa andra i skiten.
Förhoppningsvis var han påtänd upp över öronen, för så jävla korkad kan man inte vara bara för att man vill vispa runt i ett rumänskt pastejkök.
Gjorde han detta under sina sinnes fulla bruk så förtjänar han allt skit han kan få.
Citera
2020-05-20, 21:36
Medlem
beaver_ses avatar
Han verkar överdriva sina känslor, alla är så bäst, sen spottar han på dem på olika sätt och får möta karman... Ge han en stående plats inne på Big Brother... Verkliga livet verkar för svårt för han.

https://www.expressen.se/noje/paolo-...g-till-exfrun/
Mindes att han bodde granne med sitt ex.. Kollade denna artikeln och han verkar ha lite rörig hjärna..
"ex-fru Lena Arrelöv har fortsatt jobba ihop och bo grannar efter sin skilsmässa.

Paret befinner sig just nu i en tid av förändringar - mitt i allt detta ger Paolo Roberto en kärlekshyllning till sin ex-fru.

”Tack Lena för att du vill fortsätta vara kvar i mitt liv och jag älskar dig på djupet, inte som min fru utan som en syster och min bästa vän!”, skriver han på Instagram.

”I dag fyller denna vackra kvinna år och jag vill skicka ett stort grattis. Jag och Lena skilde oss för sex år sedan och ur ilska, tjafset och ovänskapen så växte något nytt och helt fantastiskt fram. Istället för ett dåligt äktenskap så fick jag en syster, en vänskap, en grym VD”, skriver han och fortsätter:"
Citera
2020-05-20, 21:36
Medlem
Citat:
Han har ju köpt en vinplätt utav en italiensk vinproducent. Kolla på hans youtube. Eller gör inte det. Vill inte stötta honom

Tittade lite på denna - https://youtu.be/ccqEpz_Ej9U

Ganska grandiosa planer dem hade tillsammans. Bygga utekök, han får det att låta väldigt enkelt att tillverka vin. Får nästan lite ont i hjärtat av att se det där och veta hur han måste känna nu. Får dock en lite olustig känsla när jag ser Paolo och Elin bredvid varandra, nästan som att hon inte beter sig naturligt ihop med honom. Svårt att beskriva. Vet inte om någon annan känner samma sak? Hon känns lite tillgjord på något vis, men det kanske bara är så hon är som person.

Ångestframkallande inte minst för honom själv om han skulle titta på denna video och minnas forna tider när allt var som vanligt. Tragiskt.
Citera
2020-05-20, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
På 30 minuter lyckas han haverera ett livsverk samt sätta massa andra i skiten.
Förhoppningsvis var han påtänd upp över öronen, för så jävla korkad kan man inte vara bara för att man vill vispa runt i ett rumänskt pastejkök.
Gjorde han detta under sina sinnes fulla bruk så förtjänar han allt skit han kan få.
Jag börjar nästan tro att så var fallet. Substanserna hackade i honom vilket fick han att säga saker som inte direkt var genomtänkta. Fan jag hatar att skriva i denna tråden men kan inte låta bli för just på grund av intervjun!
Citera
2020-05-20, 21:38
Medlem
Citat:
Får se om han vågar. Lätt att vara kaxig när man ändå har en beundrarskara etc. Men nu har han i princip hela Sverige emot sig. Gissar på flytt utomlands tex Italien, som Emilio Ingrosso som gjorde exit när han misshandlat hela Sveriges gull-Pernilla och fått alla emot sig.
Skillnaden är väl bara att Emilio aldrig varit särskilt omtyckt i Sverige. Paolo har ju ändå byggt upp en fanbase nu. Fattar dock inte varför hans tjej var tillsammans med honom från första början. Jag som kvinna har sk ”varningsblinkers” och alla mina såna går igång bara utav att höra hans namn. Men ok, ska inte ”victim blama” Antar att han säkert kan vara jättecharmig när man väl lär känna honom och hon verkar ju vara en sån som gärna vill avguda sin man. Och hittade då rätt med Paolo.

Det är nog en åldersgrej. En kvinna i Paolos ålder skulle höra ett brandlarm i sin skalle om han närmade sig henne.

En ung osäker tjej blir smickrad av att en känd äldre man ser henne som en potentiell livskamrat. Hon fattar inte att hon borde tänka "tvärtom". Dvs. varför måste en 51åring titta på tjejer som kunde vara hans döttrar? Kan det ha något med hans bristande kommunikationsförmåga att göra?

Häftiga sexet kan räcka för några år. Sen vill man även kunna prata med fanskapet. I detta fall handlar det dock om en monolog och ve den som ifrågasätter honom..

Vilken mogen kvinna skulle orka med sånt? Jo, jag kan tänka mig en grupp. Det är samma grupp av kvinnor som sätter sina påsar ihop med kriminella män...
Citera
2020-05-20, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harlettoscara
Tittade lite på denna - https://youtu.be/ccqEpz_Ej9U

Ganska grandiosa planer dem hade tillsammans. Bygga utekök, han får det att låta väldigt enkelt att tillverka vin. Får nästan lite ont i hjärtat av att se det där och veta hur han måste känna nu. Får dock en lite olustig känsla när jag ser Paolo och Elin bredvid varandra, nästan som att hon inte beter sig naturligt ihop med honom. Svårt att beskriva. Vet inte om någon annan känner samma sak? Hon känns lite tillgjord på något vis, men det kanske bara är så hon är som person.

Ångestframkallande inte minst för honom själv om han skulle titta på denna video och minnas forna tider när allt var som vanligt. Tragiskt.
Mm...det är ett rätt gammeldags förhållande där kvinnan ständigt ska stå tyst och andaktsfullt titta beundrande på sin man när han öppnar munnen. Hon är nog väldigt naiv och välvillig.
Citera
2020-05-20, 21:39
Medlem
Vi vet inte hur mycket som är cash i 9 miljonerskåken.

I värsta fall kan han sälja den, flytta in i något litet billigt och pensionera sig tidigt.

Har svårt att se att han börjar från botten och blir löneslav igen.
Citera
2020-05-20, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
En flytt till Italien eller något av Sveriges grannländer vore kanske enklast för honom. Med den image PR byggt upp så är han för alltid brännmärkt inom detta lands gränser.
Mm... Jag tror också det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in