2020-05-19, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, där har du faktiskt fel då det räknas som en inkomst. Han kommer förmodligen skatta mer än 50% då Köping (om han är skriven där) har en sjuk hög kommunal skattesats. Sedan utgår jag från att han jobbat tidigare i år och säkerligen kommer att arbeta under resten av året så minst 50% kommer gå bort i skatt. Om du inte har någon annan info än skatteverkets hemsida?
Eller jag får korrigera mig själv lite, givetvis skattar han bara ”vanlig skatt” upp till typ 43000 i månaden. Men har bör rimligtvis tjäna något under resterande Del av året så det är svårt att säga exakt, men 30% tvivlar jag på.
2020-05-19, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag hade tänkt beställa en kokt med bröd från hennes portabla korvlåda.

MVH/Gnomegirl.
Så här efter midnatt och lite vin hade det varit riktigt mums. Tror du att hon har utkörning?
2020-05-19, 00:18
Medlem
Citat:
Nej, där har du faktiskt fel då det räknas som en inkomst. Han kommer förmodligen skatta mer än 50% då Köping (om han är skriven där) har en sjuk hög kommunal skattesats. Sedan utgår jag från att han jobbat tidigare i år och säkerligen kommer att arbeta under resten av året så minst 50% kommer gå bort i skatt. Om du inte har någon annan info än skatteverkets hemsida?
Gick inte att lika på Amilias insta på frågan om hon var glad att Anna kom och hämtade honom...🤣🤣🤣🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Det är nu Sami ska komma ut och säga.

''Vad fan får jag för skattepengarna egentligen''???
Ingenting är då svaret! 🤷‍♀️😂
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Eller jag får korrigera mig själv lite, givetvis skattar han bara ”vanlig skatt” upp till typ 43000 i månaden. Men har bör rimligtvis tjäna något under resterande Del av året så det är svårt att säga exakt, men 30% tvivlar jag på.
Tror vinstsumman räknas som kapitalinkomst, och kapitalskatten är släta 30%.
2020-05-19, 00:19
Medlem
Citat:

Jodå.

Annie Lööfs barn på gatorna är svaret

Skulle inte förvåna mig om han blir rånad av någon sådan nu om de får reda på att han har vunnit cash.

Fast Sami lär betala tillbaka sina skulder imorgon, så de lär väl inte hinna.
2020-05-19, 00:19
Medlem
Citat:
Näe, det viste Sami innan. Trista frågor. Skuldsanering.
2020-05-19, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och Mergim får nog sova hos Anty för Anna och Mamma där tar nog med sig Lennie till hotellet om de sover kvar men det lär de väl göra
Tack gode gud. För Lennie.
2020-05-19, 00:20
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Det är nu Sami ska komma ut och säga.

''Vad fan får jag för skattepengarna egentligen''???

Haha sanningen är att sånna som Sami och Jocke lundell som satt och berättade hur han levt på soc o supit hela sitt liv borde bli så jävla skinnade när dom väl får pengar att dom bränner arslet av sig! vilka jävla kräk leva på soc hela livet sen när det går bra då är äcklet skuldfri och är inte skyldig en enda krona!? avd: sneknullat
2020-05-19, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och Mergim får nog sova hos Anty för Anna och Mamma där tar nog med sig Lennie till hotellet om de sover kvar men det lär de väl göra

Mamman och Exet i en säng.

Lennie och Mergim i en säng.

Problem solved.
2020-05-19, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hihi, om jag varit Sami hade jag blåst hela gänget och istället tagit en bulle till Fridhemsgatan 24 och parkerat mig i ett runkbås i 24 timmar.

MVH/Gnomegirl.
För att besöka Blue Vision? Där har jag sett en och annan snuskgubbe kommit ut från rundbåsen.
2020-05-19, 00:22
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Haha sanningen är att sånna som Sami och Jocke lundell som satt och berättade hur han levt på doc o supit hela sitt liv borde bli så jävla skinnade när dom väl får pengar att dom bränner arslet av sig! vilka jävla kräk leva på soc hela livet sen när det går bra då är äcklet skuldfri och är inte skyldig en enda krona!? avd: sneknullat

Dina inlägg placerar jag i avd: avundsjuka.

Jockes outfit idag kostar mer än du drar in i månaden btw. Svider det? Gör det ont? "KÅKAR" du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in