2020-05-12, 13:38
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missthunder
Jag brukar inte skriva här, men läst desto mer. Vilket är grymt givande 👍🏻men nu har jag blivit lite smått irriterad... speciellt på dig Emmvalentine !!!

Ibland undrar jag hur din hjärna fungerar... du måste faan vara släkt med Mergin med tanke på att du försvarar allt han gör. Från att han bla kallar deltagare för hund, gick runt och sa att Amilia mordhotat honom, ”smäller” till Frida, beter sig som en bortskämd jävla snorunge som blir sur för att Lennie pratar/ sover med andra. Ja listan kan göras lång lång LÅÅÅÅÅNG!!!

Att han är rädd för allt, är ung och uppenbart mår psykiskt dåligt är INTE en anledning för att man ska få behandla andra hur som helst.
Jag hoppas att han får hjälp med sina aggressionsproblem och såren efter mobbningen. Han behöver stöd och hjälp!

Sen kan man ju tro att du har nått emot Sami eftersom du nämner hans namn ganska ofta och även lite lite ”nedvärderande”, fast du vill framstå som snäll och sympatisk.
Du har fullständigt rätt i allt du säger Missthunder, FÖRUTOM det att Mergim skulle ha sår efter blivit mobbad.

Är 99.999999 % säker på att Mergim inte blivit mobbad en sekund i sitt liv, däremot har HAN med största sannolikhet varit den som mobbat.

Säkerligen ganska grovt dessutom med tanke på vad han gjort till i BB-huset med alla kameror, mot mestadels kvinnor.
Han beter sig inte alls som en hunsad mobbare när han hamnar i bråk, utan precis tvärtom. 😉

Och ja hon är utan tvekan släkt med Mergim, enda förklaringen till sån hysterisk fanatism.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-12 kl. 13:50.
2020-05-12, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Känner nog nån även hon i produktion,
Hur urblåsta kan dom bli mergim o Jasmine
Lycka till på utsidan 🤗🤗
Ibland undrar jag om det är på riktigt. Hur kan dessa två vara så ovetande och dra så sjukt dumma slutsatser heeela tiden? Eller tror bägge att de är roliga då de håller på?
2020-05-12, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför är det så många som följer amilia på insta?

Hennes sort har alltid haft ett underhållningsvärde. Man antigen följer henne för att man beundrar henne eller för att undra över hur korkad ngn kan låta.
2020-05-12, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tror att Lennie är en person som alla moderberoende sniffar sig till. Han spelar gärna mamman i den här sortens relationer och vill ha "det lilla barnets" idealiserande, gränslös kärlek. Amilia med sin narcissistisk problematik dras till sådana som Lennie, de dras till varandra p g a samma typ av grundproblematik.

Han verkade ju inte heller ha några vänner på utsidan. Sa en gång på liven till Sami när de tränade att största anledningen till att han går till gymmet är för den sociala biten. Vilket även var en stor anledning till att han sökte till bb, för att finna nya bekantskaper.
Han har varit med om att många vänner vänt honom ryggen när de skaffar familj, och att det blir något han inte kan dela med dem av erfarenhet. Lennie har helt enkelt haft svårt att hitta människor att umgås med som inte senare vänder honom ryggen av div orsaker. Helt plötsligt kommer han till ett hus där enbart en person har barn och där 2-3 personer visar extra mycket intresse för honom. Det är inte så svårt när man lägger ihop pusslet bit efter bit.
2020-05-12, 13:44
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Alltså jag diggar Jasmine. Men herregud så trög hon är ibland. Sami får ju typ ALLTID förklara saker för henne, för antingen så förstår hon inte eller så misstolkar hon vad som sägs. Känns ibland som hon inte ens lyssnar på vad folk säger, utan faller bort i tankarna.

Det måste vara allt socker som gör att hon blir så dimmig i knoppen.
2020-05-12, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Du har fullständigt rätt i allt du säger Missthunder, FÖRUTOM det att Mergim skulle ha sår efter blivit mobbad.

Är 99.999999 % säker på att Mergim inte blivit mobbad en sekund i sitt liv, däremot har HAN med största sannolikhet varit den som mobbat.

Säkerligen ganska grovt dessutom med tanke på vad han gjort till i BB-huset, mot mestadels kvinnor.
Han beter sig inte alls som en hunsad mobbare när han hamnar i bråk, utan precis tvärtom. 😉

Tack😉 Måste erkänna att det låter mer som du säger och jag håller med dig till fullo. Har man blivit mobbad så beter man sig inte så som han gör
2020-05-12, 13:46
Medlem
felpost
Senast redigerad av Virgo1 2020-05-12 kl. 14:22.
2020-05-12, 13:47
Medlem
in å bomba bbs instagram nu med vilka kärleksrelationer du sett i huset

MERGIM OCH LENNIE

jassa och martin
2020-05-12, 13:48
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ibland undrar jag om det är på riktigt. Hur kan dessa två vara så ovetande och dra så sjukt dumma slutsatser heeela tiden? Eller tror bägge att de är roliga då de håller på?
Kan man vara så urblåsta Och kommit med i bb ?🤪
2020-05-12, 13:48
Medlem
Det här gyllene liftkortet som Sami fått nu äntligen.
Skulle inte det ge honom en fördel på något vis?
Har för mig dom sa det när han vann.
2020-05-12, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Verkar besatt av svarta. Känner igen honom från Relationer & samlevnad och hans trådar om svarta tjejer där.
Går väll igång på det på något vis. Usch.
2020-05-12, 13:52
Medlem
Gnomegirls avatar
Hej vänner, och hej alla söndercurlade PK-fjantar. Jag är tillbaka.

Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Exakt! Jag vill hellre ha ut Lennie än både Mergim och Jass. Lennie är den svenska mannens veklighet personifierad. En toffel de luxe.

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Har aldrig sett på maken till mer ynkryggad, konflikträdd och total avsaknad av civilkurage. Jag skäms fan av att se de gånger han bara skiter i att säga eller göra något för han är så rädd för att bli impopulär. Usch och fy. Han fjäskar bara runt för alla för att vinna poäng. Nej Lennie är en total vekling som inte ens kan vara en man och ta tjejens parti när Mergim beter sig som han gör. Där är jag stenhård för jag vet hur jag själv skulle agerat om jag hade varit där.

Håller med totalt. Lennie Klyktattare är så mjuk och ryggradslös att man skulle kunna hälla upp honom i hinkar.
Nästan så man tror att mesigheten är spelad. Karln är ju en ren parodi på mesiga människor. Tycker han utseendemässigt ser hyfsat bra ut men hans otroliga menlöshet gör honom oerhört avtändande i mina ögon.
Jag misstänker att han kommer bli misshandlad upprepade gånger av sin svartsjuke helkaklade lilla Albanske sexdocka när BB är över, och som den mes han är kommer han finna sig i det.

Citat:
Ursprungligen postat av WeAreAll
Kan vara den sämsta säsongen av Big Brother som gått.

Hoppas på att Sami vinner cashen!

Absolut! Jag trodde botten var nådd 2015 men fyran bevisade åter igen att de kan dra uselheten ytterligare en nivå nedåt.
Snälla rara, låt aldrig mer fyran hålla i Big Brother.

Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Jo Sami ska vinna 100%, men om det blir en utlösning innan finalen så kanske det går att rösta på den man inte vill ska komma till finalen, och då ryker Mergim.

Det skulle inte förvåna mig om fyran myglar ut Sami innan finalen på något vis. Tänk på 2014 när de myglade ut tittar och vinnarfavoriten Coffe till förmån för en fläskig feminist strax innan final.
Aldrig i helvete att det gick rätt till. Han ledde skyhögt på samtliga forum men åkte ändå ut för att han inte passade in i fyrans agenda.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in