Hej vänner, och hej alla söndercurlade PK-fjantar. Jag är tillbaka.
Citat:
Ursprungligen postat av
FarbrorAgge
Exakt! Jag vill hellre ha ut Lennie än både Mergim och Jass. Lennie är den svenska mannens veklighet personifierad. En toffel de luxe.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Har aldrig sett på maken till mer ynkryggad, konflikträdd och total avsaknad av civilkurage. Jag skäms fan av att se de gånger han bara skiter i att säga eller göra något för han är så rädd för att bli impopulär. Usch och fy. Han fjäskar bara runt för alla för att vinna poäng. Nej Lennie är en total vekling som inte ens kan vara en man och ta tjejens parti när Mergim beter sig som han gör. Där är jag stenhård för jag vet hur jag själv skulle agerat om jag hade varit där.
Håller med totalt. Lennie Klyktattare är så mjuk och ryggradslös att man skulle kunna hälla upp honom i hinkar.
Nästan så man tror att mesigheten är spelad. Karln är ju en ren parodi på mesiga människor. Tycker han utseendemässigt ser hyfsat bra ut men hans otroliga menlöshet gör honom oerhört avtändande i mina ögon.
Jag misstänker att han kommer bli misshandlad upprepade gånger av sin svartsjuke helkaklade lilla Albanske sexdocka när BB är över, och som den mes han är kommer han finna sig i det.
Citat:
Ursprungligen postat av
WeAreAll
Kan vara den sämsta säsongen av Big Brother som gått.
Hoppas på att Sami vinner cashen!
Absolut! Jag trodde botten var nådd 2015 men fyran bevisade åter igen att de kan dra uselheten ytterligare en nivå nedåt.
Snälla rara, låt
aldrig mer fyran hålla i Big Brother.
Citat:
Ursprungligen postat av
Peterw69
Jo Sami ska vinna 100%, men om det blir en utlösning innan finalen så kanske det går att rösta på den man inte vill ska komma till finalen, och då ryker Mergim.
Det skulle inte förvåna mig om fyran myglar ut Sami innan finalen på något vis. Tänk på 2014 när de myglade ut tittar och vinnarfavoriten Coffe till förmån för en fläskig feminist strax innan final.
Aldrig i helvete att det gick rätt till. Han ledde skyhögt på samtliga forum men åkte ändå ut för att han inte passade in i fyrans agenda.
MVH/Gnomegirl.