2020-05-18, 23:59
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
jaha tjejer ni har inte fattat att Lennie vill knulla Mergim ikväll? tragiskt nog är hans lilla skithål säkert tightare än era gamla kärringfittor!!! just sayin...

Sionistsex är bland det mest avtändande jag kan tänka mig...

MVH/Gnomegirl.
2020-05-19, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
hopas vi hörrs i frammtiden . tak för din mädvärkan i trådden .

Tak dy!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Är det inte mer 50% i skatt? Är det inte som en inkomst? För jag vet att jag själv skattar närmare 50% över en viss inkomst. När min bonus trillar in är hälften skatt. Så Muhammed och de andra skäggbarnen har mig att tacka för det ena och det andra.

Det är 30 %
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Imorgon bitti åker Lennie hem med sin mamma och sitt Ex..förlåt..Sin flickvän Anna tillbaka till Sundsvall...Bye bye Meghrim Amilia
Exakt.👍👍👍🤭🤭🤭😂😂😂😂😂😂 Bye Bye M+A+A
2020-05-19, 00:02
Medlem
Efterfesten kommer vara på Yellow!
Ligger vid Jakobsbergsgatan 23a
Norrmalm, Stockholm

Hoppas dom festar till det ordentligt. Får följa upp allt imorgon på stories mm. Kanske blir lite drama mella Jassa och Amilia, vem vet!

Tack iallafall hörni! Älskar ALLA er!

Sami Fuckinng Jacobsson skuldfri och redo att ta över världen <3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag vill och hoppas, men menar ändå att uppmana alla som älskar Sami att kasta in en extra röst på honom från grannens telefon <3

Med facit i hand...det var aldrig ens riktigt nära. Sami vann rätt övertygande...=)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Du är grym! Ha det och jag hoppas vi hörs när 5an tagit tillbaka programmet.

Tack! Lovade att detta skulle bli första och enda gången, men jag kommer tillbaka! Ha ha.
2020-05-19, 00:03
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Tak dy!!

Dä vör brå slötet pö kvalän fiint at Zammy fik vina jäte bajs gråtis
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Amilia och Anty fick inte plats i bilarna utan tog sig till yellow med taxi.
De väntar på resten nu.

Hihi, om jag varit Sami hade jag blåst hela gänget och istället tagit en bulle till Fridhemsgatan 24 och parkerat mig i ett runkbås i 24 timmar.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Såå glad att Sami vann! Tack till alla här som varit så snälla mot mig som nykomling. Förlåt om jag sårat ngn. Blir tomt här hemma nu och jag har ju inte instagram och dyl. Ha det gott alla och Grattis Big Sam!
All kärlek tillbaka. Ser fram mot Jassas boksläpp. Du fattar!❤️❤️❤️❤️❤️
2020-05-19, 00:04
Medlem
AH9s avatar
Börjar med att gratulera Sami till segern. Värdig vinnare. Favorit från start. Önskar honom lycka och välmående. Vilken artist! All min kärlek

Inte varit så aktiv i forumet men har endå lite funderingar och tankar:

1. Martin gick in i huset och var hur cool som helst. Tänkte i början att han hade chansen att vinna det hela. Stark i tävlingar. Sen börja han "blanda sig" med Jasmine och tänkte "Nej, nu är hans dagar i huset räknade". På besök hos Jasmine använde han BIG's "baajby" och kunde bara se hur grundlurad och kär han var. Olyckligt då Jasmine tydligen inte vill ha något med honom att göra, mer.

2. Jasmine, sjukt stark och genuint vacker tjej. Gått igenom eld och vatten och har spelat spelet riktigt bra.

3. Lennie, tror att det döljer sig något mörkare bakom den falska "helt jävla fantastiska" fasaden.

4. Märks hur sjukt ensamma och tråkiga liv många av dessa deltagare har levt på senare år. Någon enstaka relation och vänskap kan klara sig.
2020-05-19, 00:04
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Gillar Amilia någon förutom sin älskade Lennie?

Sig själv, ändlöst!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in