2020-05-17, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ok, tack för svar. Får be "guben" här hemma prova i morgon också. Nu sluts ögonlocken här. Sov gott.

Detsamma..gör ett nytt försök att gå och lägga mig...
2020-05-17, 23:25
Medlem
Stämmer dom här oddsen till punkt och pricka så vinner ju Sami överlägset. Fan vad kung, som Simon från 2011 hade sagt!
2020-05-17, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Nix, hade lätt gett Julia mina röster framför Sami faktiskt.
Hon har potential att ha kunnat vinna på den tiden Big Brother fortfarande var ett njutbart program.
Sami skulle troligen åkt ut ganska omgående, back in the days.

Jag har följt den här tråden och det har varit en kung i den och ingen drottning. Lätt att påstå något annat när hon nu är ute och inte har någon chans att vinna. Hade varit underbart att sitta och beskåda tårarna i facebookgrupperna om Julia slog Sami i en final.
2020-05-17, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Det är Sami som varit solklar favorit här och inte jullan, så försök inte ens. Tänker fortsätta tugga till det går in, under hela säsongen har ni stått och ni står enade med Ingalill och de andra facebook kärringarna. Så kör upp ditt tyvärr i arslet.
Haha, du verkar upprörd.
Börjar nederlagets bittra verklighet krypa på ditt sköra psyke? 😁
2020-05-17, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Ojdå. Mitt arsle låter du bli, dock hörde jag att din lille pöjk är öppen för både tugg och gnugg. Så bara ett stalltips till dig; kontakta Anty, psst. Hälsa Mehmet och Ahmed så hälsar jag Ingalill, okey?

Var det så jobbigt att jag bara konstaterade det alla redan vet, att dom Facebook morsor som ni talat så illa om är de som står för Samis vinst och inte ni? Gullis, ja men hälsa Ingalill vettja.
2020-05-17, 23:30
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Men hur sjuk är du egentligen? Gör personen något brottsligt? Har personen skrivit värre saker än vad som skrivits här? Du står bakom att användare i tråden outas också då antar jag? Det är det här som bevisar hur sjuka i huvudet vissa av er är här, ni går till sådana extrema gränser för att ni tycker om Sami så mycket. Hänger ut ett konto med vadå? 500 följare? Aldrig varit med om en tråd på flashback med så lättkränkta användare, helt otroligt.
Det är en 1 som hängt ut henne.
Och det kommer inte påverka något i röstning för Sami.
Ja, det är fel att hänga ut, Sånt hör inte hemma här. Det ska vara ett anonymt forum.
Förhoppningsvis diskuteras det inte mer.
Så att inte folk går till inlägget i tråden och snappar upp infon.
Och låter inlägget försvinna snart. Gissar att inlägget fått en del anmälningar.

Mindre än ett dygn tills Sami går ut med 1.000.000 .
Får hoppas Sami drar igång nått mer, efter han gått ut.
Och Jullan skulle jag vilja se på Youtube.
Skulle vart nice att följa Julia där.
Kommer sakna henne.
2020-05-17, 23:32
Medlem
Citat:
Haha, du verkar upprörd.

Vilket nederlag syftar du på mer exakt? Jag ville att Julia skulle vinna och utöver det bryr jag mig inte, den som skapar mest irritation i Facebook grupper får gärna vinna så jag kan beskåda tårarna, det verkar vara Lennie så det är vad man får hoppas på.
2020-05-17, 23:32
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Haha, du verkar upprörd.

Ali och gänget i orten börjar tugga fradga. Han ville tugga på min röv, en vafan där går väl gränsen för alla utom pojken och Lennie, Frida möjligen också. Ali börjar bli frustrerad nu, tycker du vi skall vara snällare mot hen? Det känns att han sitter ensam i mörkret med en glödlampa i taket och en bajshink bredvid.
2020-05-17, 23:34
Medlem
Uppdaterade odds igen!

Big Brother 2020 Vinnare
Sami Jakobsson
1.30
Lennie Hansson
3.00
Jasmine Armstrong
7.00
2020-05-17, 23:35
Medlem
Samis spraytan är borta. Varför sa ingen till honom att man inte ska bada i KLOR.............
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Var det så jobbigt att jag bara konstaterade det alla redan vet, att dom Facebook morsor som ni talat så illa om är de som står för Samis vinst och inte ni? Gullis, ja men hälsa Ingalill vettja.

Hade du suttit nära skulle du få en kram av Fridakvalitet, jag lovar.
Nuså dags för dopp i nuggepoolen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det är en 1 som hängt ut henne.
Och det kommer inte påverka något i röstning för Sami.
Ja, det är fel att hänga ut, Sånt hör inte hemma här. Det ska vara ett anonymt forum.
Förhoppningsvis diskuteras det inte mer.
Så att inte folk går till inlägget i tråden och snappar upp infon.
Och låter inlägget försvinna snart. Gissar att inlägget fått en del anmälningar.

Mindre än ett dygn tills Sami går ut med 1.000.000 .
Får hoppas Sami drar igång nått mer, efter han gått ut.
Och Jullan skulle jag vilja se på Youtube.
Skulle vart nice att följa Julia där.
Kommer sakna henne.

Det är inte första gången det händer och det har tagits upp flera gånger att man vill hänga ut henne och frågat efter hennes uppgifter. Nej, det hör inte hemma här men verkar inte vara många som är för det fria ordet här så då kan man undra vad man gör på flashback.
Mindre än ett dygn till Julia inte vinner och Facebook morsorna jublar, yeeeeey.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in