2020-05-17, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Snälla Anna om du läser här..hämta Lennie på måndag och kör honom direkt till Sundsvall!!!!
Jag vill också att du hämtar Lennie på måndag. Låt inte trion manipulera Lennie och låt de inte förstöra hans framtidsplaner. Han kommer komma längre utan deras hjälp, de kommer stjälpa Lennie istället för hjälpa, jag tror det är många som vill att du gör det här, Men,,
Anna du känner Lennie bäst av oss alla, gör det du känns rätt/bäst för Lennie för vi tittare vet ju egentligen ingenting om Lennie eller hans framtidsplaner.
Om det finns någon här inne som känner Anna och vet att hon inte brukar vara här inne och läsa, kan ni be henne komma in och läsa detta inlägg🙏
2020-05-17, 11:08
Medlem
Räkna bilder neråt på bigbrothersverige på instagram. 45 bilder neråt är Sami på en bild ensam. Undrar vem i produktionen som sköter det kontot. Det är tydligt sen länge vilka deras favoriter är. 45 bilder neråt är Sami på en bild med bara honom?
2020-05-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Läste igenom en artikel där Anty och Amilia medverkade och den läsningen gjorde mig minst sagt förundrad. De har all rätt att föra sin talan och verkligen jättebra att de står upp för sig "själva" men det som "rimmade" illa var att de uttryckte ett starkt ogillande då de blivit orättvist bemötta och behandlades med förakt av vissa män på sociala medier? Samtidigt har de kampanjat för en person som flera gånger visat upp de här tråkiga tendenserna av just förakt mot några av "kvinnorna" i huset. Mycket luddigt och jag tycker det är hyckleri, har de då ändrat sina värderingar för att kunna agera partiskt för att det passade deras syfte? Är sådana här frågor bara viktiga så länge man själv drabbas av det? Jag vill hänvisa till sensmoralen i detta då Amilia var snabb med att verkligen nåla fast Jasmine mot väggen. Amilias ifrågasättande gällande Martin var ju varför inte han blev kallad för "slampa" då han också var delaktig i den här flörten med henne? Frågan Amilia ställde till Jasmine var följande – Men det är ändå viktigt med girl code och att stå upp för "kvinnor"?

Kontentan av det här virrvarret blir ju inte alls trovärdigt när man failar så här som Amilia gör, för precis i det läget när hon pratar om "Girl Code" och att "stå upp för kvinnor" så har hon ju gjort bort sig helt anser jag.

Jag tycker inte att Amilia ska yttra sig varken om Jasmine eller om dubbelmoral för det här ordspråket känner väl de flesta till, "Man ska inte kasta sten när man själv sitter i glashus". Kritisera inte andra om du inte kan leva upp till det själv för rätt som det är får du liknande kritik tillbaka eller kanske den här. "Varför ser du flisan i din broders öga men märker inte bjälken i ditt eget öga?"

Mycket tänkvärt! Vill inte gärna prata om Amilia överhuvudtaget, men det borde belysas att hon inte bör uttala sig så mycket offentligt för sin egen skull. Vi är många som sett live, och hon har varit så hemsk så jag satt ofta med hakan i knät och undrade hur det ens kunde vara möjligt att säga, gestikulera och göra som hon gjorde för att sen gå till de hon pratat skit om och få de att tro att hon var deras vän..?

Detta att fortsätta prata om incidenten med Jasmine och Martin är bara till hennes nackdel och jag hoppas att ngn är vän nog till henne att få henne att lägga detta bakom sig. Hon har fått säga sitt och Jasmine har visat att hon är mognare där genom att be om ursäkt och förklarat sig och Jasmine önskar trots allt Amilia allt gott.
2020-05-17, 11:14
Medlem
xrlpyts avatar
Sami får tittarhälsningar (äntligen) och säger att han blir lite blöt i ögonen för första gången i huset.
2020-05-17, 11:15
Medlem
Zingo2s avatar
BB 2020 Supportergrupp, Facebook
Vem är din vinnare?

Sami - 1314 röster (52%)
Lennie - 874 röster (34%)
Jasmine - 347 röster (14%)
2020-05-17, 11:29
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Läste igenom en artikel där Anty och Amilia medverkade och den läsningen gjorde mig minst sagt förundrad. De har all rätt att föra sin talan och verkligen jättebra att de står upp för sig "själva" men det som "rimmade" illa var att de uttryckte ett starkt ogillande då de blivit orättvist bemötta och behandlades med förakt av vissa män på sociala medier? Samtidigt har de kampanjat för en person som flera gånger visat upp de här tråkiga tendenserna av just förakt mot några av "kvinnorna" i huset.

...

En möjlig skillnad är väl att Mergim (påstår han i alla fall) ångrar bråken och orden han använde i huset. Det kommer väl visa sig ganska snart om han fortsätter flippa på utsidan när saker och ting inte går som han vill, t ex om den beryktade bilresan till Kosovo blir av och han av någon anledning känner sig utanför gruppen..

Jass hade faktiskt kunnat rädda hela situationen under utfrågningen genom att svara något i stil med "nej, Martin är ingen slampa och det är inte du heller, det sades i affekt och jag ber om ursäkt". Enkelt. Men jag tror inte Jass ångrar hur hon uttryckt sig om Amilia för fem öre, det visade ju fingret bakom gardinen ganska tydligt..
2020-05-17, 11:30
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vem är din vinnare?

Sami - 1314 röster (52%)
👍
2020-05-17, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vem är din vinnare?

Sami - 1314 röster (52%)

gött sanmi håller än
2020-05-17, 11:35
Medlem
Nu börjas det igen med skådespeleriet vafalls 26 år och lipar för lite hälsningar
2020-05-17, 11:36
Medlem
xrlpyts avatar
Det kom faktiskt tårar från Jasmine, för alla er som brukar tvivla.
Medlem
Har ni sett det. Att någon som arbetar i produktionen. Inte har lagt ut bilder på sami på flera dagar på Instagram bigbrothersverige. 45 bilder neråt finns det en stackars bild på honom. Hur kan de få ha en anställd i produktionen som favoriserar de andra
När jag skriver det i kommentar så raderar de den kommentaren?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nu börjas det igen med skådespeleriet vafalls 26 år och lipar för lite hälsningar

exakt fyfan varje gång fattar hon inte att tittarna inte går på det längre

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in