2020-05-17, 23:17
Medlem
Det glädjer mig gnomeflickan att du skriver så men vi två är nog också ganska ensamma om det. Det är ett solklart fall där hon hade klarat sig om inte många av Samis fans hade röstat ut henne. Nu får man istället stå ut med att Facebook grupper med idioter som Ann Marie och Ingalill jublar efter att deras nya idol Sami tar vinsten. Jag vill ha kärringarna i tårar, det hade skett om Julia vann istället. Nu slutar det med att alla sjunger kumbaya. Hemskt slut på den här sagan.
2020-05-17, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Har ni tråkigt så kan ni väl gå in på Antys live, underhållning?
Inte mycket till underhållnig. Pallade 30 sec...☹
2020-05-17, 23:18
Medlem
Har vi ingen BB veteran här som känner igen låten Tomma ord från tidigare säsong?
2020-05-17, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tjenare det va nästan ett tag sen. Iallafall på Flashback.
skönt att se dig tillbaka.

Ja förjävla trist att Jullan åkte.
Hon som stått för nästan all underhållning.
Utan henne skulle det vart tråkigt som fan.
Är det någon deltagare man kommer komma ihåg av denna säsong så är det Julia.
Jullan borde ha en plats i finalen minst.
Då hade det inte spelat någon roll för mig vem av Jullan eller Sami som vinner.
Nu är det bara Sami som är värdig vinnare av dom 3.
Snubben bjuder på sig själv.
Hur fan kan Lennie och Jassa vara kvar men inte Jullan.

För mig är det helt ofattbart att folk hellre vill ha kvar dessa människor än att ha kvar Jullan.
2020-05-17, 23:19
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Grodan fick info att under 45 minuter segade api'et ner sig och nu har tydligen fyran startat om servrarna.
Jag håller öronen öppna om det skulle komma mer info. Frågan är om det har funnits fungerande backuper under tiden eller om man kan ha missat en del registreringar. Känns märklig all denna soppa.
Vad i självaste helvete? Hoppas verkligen inte detta påverkar resultatet men något säger mig att det inte är omöjligt. Tack K för infon!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Alla vet att ni hade kastat ut Julia utan att tveka framför gullegrisen Sami, hade det inte varit så hade man kanske haft lite respekt. Nu sitter man och snackar som att det är flashback som skeppar vinsten till Sami när det är den mest populära deltagaren sen dag 1 som går hem hos Facebook morsorna mer än någon annan. Finns inget mer PK under hela den här säsongen som att rösta på Sami.
Hade njutit av att se Julia sno vinsten av Sami i en final.
Nix, hade lätt gett Julia mina röster framför Sami faktiskt.
Hon har potential att ha kunnat vinna på den tiden Big Brother fortfarande var ett njutbart program.
Sami skulle troligen åkt ut ganska omgående, back in the days.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Det är Sami som varit solklar favorit här och inte jullan, så försök inte ens. Tänker fortsätta tugga till det går in, under hela säsongen har ni stått och ni står enade med Ingalill och de andra facebook kärringarna. Så kör upp ditt tyvärr i arslet.

Ojdå. Mitt arsle låter du bli, dock hörde jag att din lille pöjk är öppen för både tugg och gnugg. Så bara ett stalltips till dig; kontakta Anty, psst. Hälsa Mehmet och Ahmed så hälsar jag Ingalill, okey?
2020-05-17, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Kan man inte bara prova att rösta igen? Om det blivit fel så kanske man kan göra det på nytt, eller är jag ute och cyklar nu mitt i natten..?

Jag avinstallerade min cmoreapp och installerade den igen och gick in för att rösta..då fick jag till svar att jag redan röstat..
2020-05-17, 23:22
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Big Brother 2020 Vinnare
Sami Jakobsson
1.20
Lennie Hansson
3.70
Jasmine Armstrong
7.00
Dem har säkert bra info
Ser riktigt bra ut för Sami
2020-05-17, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Jag avinstallerade min cmoreapp och installerade den igen och gick in för att rösta..då fick jag till svar att jag redan röstat..

Ok, tack för svar. Får be "guben" här hemma prova i morgon också. Nu sluts ögonlocken här. Sov gott.
2020-05-17, 23:25
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Sami: 1.2
Lennie: 3.7
Jass: 7

Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Big Brother 2020 Vinnare
Sami Jakobsson
1.20
Lennie Hansson
3.70
Jasmine Armstrong
7.00

Just det jag skrev. Hur i helvete stor är sannolikheten att Samis odds går ner samtidigt som fyran har störningar på sina servrar?
2020-05-17, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl

Risken är väl att Mergim hänger under bilen hela vägen som Robert DeNiro i "Cape Fear". När de kommit upp till Sundsvall kryper han fram med solkig rosa BB-hoodie och en galen blick i ögonen inställd på hämnd.

MVH/Gnomegirl.

Haha, där fick jag mig ett redigt nattskratt kan verkligen se det framför mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in