2020-05-16, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Du menar att dom kommer göra allt så att ryggradslösa-tråk-Lennie vinner för att han och albanen är som ett gift gammalt par?

Ja, vi kan ju bara hoppas på att det inte kommer hjälpa och att Sami har ett mycket större och en mer bred skara av fans.
Hahaha, tror nog du kan vara lugn.😉
Ingen vuxen med normalt fungerande hjärna, tar väl någon som helst notis om vad dom där stolpskotten tycker eller "kampanjar" för! 😂
Ja, på sin höjd en handfull ungar kanske.

Dom är endast en grupp bortglömda patetiska D-kändis wannabes, som desperat försöker klamra sig fast i sina 2 sekunder i rampljuset som dom aldrig fick, nu när dom insett att årets säsong är ett fullständigt fiasko.
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-16 kl. 10:05.
2020-05-16, 10:00
Medlem
Inte hängt i tråden sedan ett antal veckor, men läst ett gäng sidor tillbaks nu.
Mycket skriverier om stödröster av diverse b-kändisar hit och dit, har nog ingen som helst betydelse.
Tycker dock att det är jävligt märkligt att produktionen inte presenterat siffror en enda gång så vitt jag sett, tex hur många som röstat, hur rösterna fördelats osv?!?! Hur kommer det sig? Borde inte det vara ganska väsentligt? Det står ju trots allt pengar på spel?

By the way, känns riktigt gött att Fake Muslimen snubblade på mållinjen, svider nog riktigt saftigt för androgynen.

Har han postat något på sociala ännu?

Nu får vi alla verkligen se till att rösta fram Kung 👑 SAMI hela vägen till Miljonen, GO SAMI, GO
2020-05-16, 10:07
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Inte hängt i tråden sedan ett antal veckor, men läst ett gäng sidor tillbaks nu.
Mycket skriverier om stödröster av diverse b-kändisar hit och dit, har nog ingen som helst betydelse.
Tycker dock att det är jävligt märkligt att produktionen inte presenterat siffror en enda gång så vitt jag sett, tex hur många som röstat, hur rösterna fördelats osv?!?! Hur kommer det sig? Borde inte det vara ganska väsentligt? Det står ju trots allt pengar på spel?

By the way, känns riktigt gött att Fake Muslimen snubblade på mållinjen, svider nog riktigt saftigt för androgynen.

Nu får vi alla verkligen se till att rösta fram Kung 👑 SAMI hela vägen till Miljonen, GO SAMI, GO
Precis. Dom där fejkändisarnas push kommer vara högst marginell. Om någon tror annorlunda så glöm då inte att Sami har Jockiboi på sin sida. Han är större än de andra pajasarna ihop på sociala medier.

Det var dock synd att porslinsalbanen åkte. Lennie kommer antagligen att få Mergims fans röster men jag tror Sami vinner ändå. Av de 6-7 stycken jag känner som följer BB ( ja fler är det inte i år ) så kommer alla rösta Sami. Inte ens tjejerna har något över för tönten Lennie.
2020-05-16, 10:11
Medlem
nu sa jassa ragga röster inför måndag med sitt skådespel igen
2020-05-16, 10:14
Medlem
är hon sur på amilia nu xd
skådespelet är i GANG
2020-05-16, 10:17
Medlem
Citat:

Nä, tror folk överdriver dessa patetiska "kändisar" och "influensers" helt ointressanta åsikter!
Är väl för fan bara mycket lättpåverkade ungar som skulle tänkas bli påverkade av såna fjanterier.
Eller människor som Frida, lättduperade sektoffer som gärna blir hjärntvättade av nån överguru på valfri Jehovas eller Knutby församling.

Jo, underbart att Mergim äntligen åkte ut!
Bara synd han tog det så bra? 🤔
Dom förberedde honom säkert i bikten hela dagen i går med psykologer och hela köret, och tryckte i honom stora mängder benzo.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Precis. Dom där fejkändisarnas push kommer vara högst marginell. Om någon tror annorlunda så glöm då inte att Sami har Jockiboi på sin sida. Han är större än de andra pajasarna ihop på sociala medier.

Det var dock synd att porslinsalbanen åkte. Lennie kommer antagligen att få Mergims fans röster men jag tror Sami vinner ändå. Av de 6-7 stycken jag känner som följer BB ( ja fler är det inte i år ) så kommer alla rösta Sami. Inte ens tjejerna har något över för tönten Lennie.
Jo, men har Fake muslimen så jävla många ”fans” egentligen? De som röstat på honom tycker nog inte det varit så rockigt att han bögat sig 24/7 med nasal Lennie, får en känsla av att se tycker det är lite bra att de separerats så att man kan börja bygga upp androgynen enligt den muslimska läran igen, och piska ur det onda homosexuella ur honom.
Jag upplever samma sak som du, då jag följt BB sedan säsong 1, då var det ett ständigt samtalsämne runt fikabordet på jobbet, nu vet folk knappt att det sänds.
Hör aldrig, och då menar jag faktiskt ALDRIG någon som pratar om BB.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
är hon sur på amilia nu xd
skådespelet är i GANG

fejktårar igen hur kan folk missa det helt sjukt att hon lurat så många denna säsongen
2020-05-16, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu sa jassa ragga röster inför måndag med sitt skådespel igen

Visserligen är det väl bättre att det pratas än är helt tyst, men talet skulle väl vara i kväll? Bättre hon går och umgås istället med de andra två. Även om hon inte vill bada kan hon väl sitta bredvid? Känns som DC och favoriserar henne och det är inte ok. Men men vad vet jag.
2020-05-16, 10:19
Medlem
Oh my god oh my god oh my god vilket dåligt ordförråd flera deltagare har.
2020-05-16, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fejktårar igen hur kan folk missa det helt sjukt att hon lurat så många denna säsongen
så är det. men hon har ingen chans att vinna ändå, om inte bb riggar sönder.
2020-05-16, 10:25
Medlem
Citat:
Jo, men har Fake muslimen så jävla många ”fans” egentligen? De som röstat på honom tycker nog inte det varit så rockigt att han bögat sig 24/7 med nasal Lennie, får en känsla av att se tycker det är lite bra att de separerats så att man kan börja bygga upp androgynen enligt den muslimska läran igen, och piska ur det onda homosexuella ur honom.
Jag upplever samma sak som du, då jag följt BB sedan säsong 1, då var det ett ständigt samtalsämne runt fikabordet på jobbet, nu vet folk knappt att det sänds.
Hör aldrig, och då menar jag faktiskt ALDRIG någon som pratar om BB.
Exakt, tror inte Mergim har många muslimska "fans", dom stödjer nog INTE hans väldigt homosexuella framtoning.
Är väl tonårs batikhäxor som röstat på honom, vars högsta önskan är att få bli slagna och förnedrande verbalt av honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in