Citat:
Ursprungligen postat av
Missthunder
Nu är det nog jag som var lite otydlig... du har hela tiden påtalat att du har Lennie som vinnare och nu pushat för att rösta på honom.
Helt okej, du får rösta på vem du vill och jag röstar på den jag vill. Det var inte det jag syftade på, utan bara konstaterade att du NÄSTAN alltid nämner Sami på ett eller annat sett och sen avslutar i stort sätt alltid med ... ” Men jaja... jag har inget emot honom för det”. Vilket känns som ett sett att förminska det negativa du ändå lyckats få ut till alla här. Men jaja ... det är ju Flashback😉
Sen är det ju inte så att jag blev provocerad av det du skrev ( så det kan du sluta hoppas på) utan som sagt bara konstaterade fakta. Plus att jag frågade helt seriöst vart du fått informationen ifrån gällande ”avdrag” på ”lönen” du nämnde...
Sen vet jag inte om det var du som läste helt galet eller blev provocerad med tanke på att jag inte skrev något (enligt mig) provocerande eller ens antydde något om att hata den ena eller den andra.
Ja det är en annan sak. Jag har alltid gillat Lennies och Mergims fina relation (som jag skrivit många ggr) men jag ville hellre att Lennie skulle vinna pengarna. Sami har jag gillat nu sen paktandet slutat och han visat en finare sida.
Varför ska jag inte få skriva att jag gillar dem alla menar du? 🤔
På denna sida får man ju påhopp om man inte håller med. Jag vill bara visa att man inte behöver stå bara på en sida för att man gillar nån.
Man behöver heller inte gilla ALLA sidor hos den man gillar/röstar på .. så är det ju i vanliga livet också 😉
Dom har fler ggr sagt det i huset, att det dras av gaget.
Nej hatet var allmänt om vissa här inne bara. Kanske var otydlig om det, sorry i så fall.