2020-05-17, 22:30
Medlem
[quote=Avokadosushi|71626103]
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
som sagt bb tar slut imorgon folk vet vart jag står (sami ska vinna) men nu skiter jag i detta jag tar en för mina bröder härinne ses väl om en vecka (eller längre?) antar jag

Till dig allanmadsen:
Vill du kontakta moderator om att få bort inlägget? Ser att du är en godhjärtad person innerst inne.

har skickat pm skicka du också så går ärendet kanske snabbare
2020-05-17, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Håller med dig fullt ut. Att doxxa någon är bland det värsta man kan göra. Och för vad? bara för att man skrivit lite nedlåtande saker på nätet? helt otroligt. Jag hoppas att denna person som doxxade själv råkar ut för detta någon dag så får HEN se hur förjävligt det är

Det är ännu värre när en oskyldig person hängs ut på detta sätt. Hoppas inlägget kan tas bort.
2020-05-17, 22:31
Medlem
Moscow99s avatar
Nu gör vi en gemensam insats och editerar bort allt som har med dagens outande att göra.

Rent ut sagt förjävligt gjort, utan att ta hänsyn till skuldfrågan.

Horribelt! Gör om gör rätt, tack.
2020-05-17, 22:31
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Även om jag är en av de nya som blev påhoppad av en viss groda i början så har jag haft mycket skoj med er.

Jag hann lära mig ett och annat hur det fungerar här, trollen var inte så svåra att upptäcka,
(förlåt för idag)

NU RÖSTAR VI SAMI IN I DET SISTA!!!

Love you fb

bblover, grodan var bara ilsken i början sen tog han ett dopp i en pöl och lugnade sig. Du är en av oss ju, inget snack om saken bb. Fan vad tiden har gått fort och det har varit en rolig resa mycket tack vare dig och så många många andra. Men, resan fortsätter ju, det här är ju bara slutet på början så vi skall egentligen inte misströsta så djupt. Visst Corona finns, men den passerar den också, allt är ju upp till var och en av oss och framtiden är alltid ljus.
2020-05-17, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Nu gör vi en gemensam insats och editerar bort allt som har med dagens outande att göra.

Rent ut sagt förjävligt gjort, utan att ta hänsyn till skuldfrågan.

Horribelt! Gör om gör rätt, tack.

Ja, TACK! Det gör vi. Alla editerar bort allt som har sagts med dagens outande. Så går vi vidare.
Tack <3
2020-05-17, 22:37
Medlem
[quote=allanmadsen|71626134]
Citat:
Ursprungligen postat av Avokadosushi

har skickat pm skicka du också så går ärendet kanske snabbare

Tack så jättemycket! Så snällt av dig. Ja jag gör det.
2020-05-17, 22:39
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Så sant min käre vän.
Julia är den enda värdiga vinnaren av årets PK-förpestade säsong, men eftersom hon tyvärr åkte lägger jag mina röster på den minst ovärdige som överraskande nog inte myglats ut av fyran. Nämligen SAMI.

Har även engagerat min pappa och min morbror, så sex röster på Sami från släkten Gnome.

Så härligt att den fjollige lille kakelalbanen inte kom vidare, det värmer mitt hjärta. Om nu bara Sami snyter millen framför näsan på den skuttande ryggradslöse klyktattaren och den blonderade vrålapan så är min lycka så stor den kan bli utan Julia.

MVH/Gnomegirl.
Tjenare det va nästan ett tag sen. Iallafall på Flashback.
skönt att se dig tillbaka.

Ja förjävla trist att Jullan åkte.
Hon som stått för nästan all underhållning.
Utan henne skulle det vart tråkigt som fan.
Är det någon deltagare man kommer komma ihåg av denna säsong så är det Julia.
Jullan borde ha en plats i finalen minst.
Då hade det inte spelat någon roll för mig vem av Jullan eller Sami som vinner.
Nu är det bara Sami som är värdig vinnare av dom 3.
Snubben bjuder på sig själv.
Hur fan kan Lennie och Jassa vara kvar men inte Jullan.
2020-05-17, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Skämtade bara lite med dig! Är ingen dansbandsmänniska heller. Fått höra det större delen av min uppväxt så är väldigt spyfärdig på det i vanliga fall. Hade hellre velat höra Pink Floyd, The Beatles, Led Zeppelin m.m. Men det är ju kanske inte den roligaste festmusiken enligt andra. Hade dock nöjt mig med Queen eller t.om Elvis. Inser dock nu i skrivandes stund att jag kanske inte har den roligaste musiksmaken att dansa till

Vad hade du själv velat höra?

OnT: Rösta på Sami!
Tänkte just det. Another brick in the wall eller stairwais to heaven eller en chockerande bra låt av Mahavishnu Orchestra som man normalt ett inte dansar till?
2020-05-17, 22:41
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Nej var ironisk, jag gillar inga Facebook-Pet. Jag gillar däremot att skratta åt flashbackanvändare som älskar sitt Facebook-Pet. Flashback och Ingalill mot vinsten!!

men björne är ju en facebook-pet om någon..ok jag har ingen aning vad du menar men gilla vem du vill.
bara tragiskt att se så många bli lurade ev en sån pajas som björne
2020-05-17, 22:45
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Tänkte just det. Another brick in the wall eller stairwais to heaven eller en chockerande bra låt av Mahavishnu Orchestra som man normalt ett inte dansar till?
Nä, syftar nog inte mer på The Wall mer typ The Piper At The Gates Of Dawn. Stairway svänger ju dock en del när trummorna kommer in. Annars är den lite svårdansad
2020-05-17, 22:46
Medlem
Alla vet att ni hade kastat ut Julia utan att tveka framför gullegrisen Sami, hade det inte varit så hade man kanske haft lite respekt. Nu sitter man och snackar som att det är flashback som skeppar vinsten till Sami när det är den mest populära deltagaren sen dag 1 som går hem hos Facebook morsorna mer än någon annan. Finns inget mer PK under hela den här säsongen som att rösta på Sami.
Hade njutit av att se Julia sno vinsten av Sami i en final.
Senast redigerad av alibaban112 2020-05-17 kl. 22:50.
2020-05-17, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Undra vems kärlek Lennie kommer välja, Amilias eller Mergims, eller kommer han fly från båda psykopaterna genom att ta första bästa tåg upp till Sundsvall?

Hoppas av hela mitt hjärta att Anna kör hem honom till Sundsvall direkt och håller hårt i honom..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in