2020-05-16, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, han blev väll så traumatiserad den natten. Amilia grälade i timmar... Han upplevde nog inte den sömnen han tillslut fick som en heeeeel natt!🤣🤣🤣🤣🤣
stackars lennie. hade han haft ryggrad kunde han sova. istället för att lyssna på amilia
2020-05-16, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Om Lennie vinner, så kommer Amilia bli så självgod och tycka att det rosa rummet vann. Vill inte ge henne det heller

Sami ska vinna
Exakt, är ju helt enkelt att vinner Lenny så vinner Amilia.
Och jag tror (hoppas) inte det är många som vill det.
2020-05-16, 00:30
Medlem
Citat:
Nja.... Då hon tror på Martin så per automatik så blir ju även Amilia oskyldig. Varför ett FU då? OM vad??? Inget hade ju tydligen hänt. Men men... Jassa har en aningens problem med hörförståelse.
Men vem bryr sig? Oavsett om Martin har gjort fel eller inte så visar han iaf att han är ledsen. Amilia klarar fan inte av att låtsas göra det och visa empati det är därför Jas flippa. Jag är med henne.
2020-05-16, 00:30
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Han kan ju ha menat att det är första gången i sovrummet eller så kanske han har dåligt minne som martin

Hahaha!

Citat:
Ja, han blev väll så traumatiserad den natten. Amilia grälade i timmar... Han upplevde nog inte den sömnen han tillslut fick som en heeeeel natt!🤣🤣🤣🤣🤣

Tror han för första gången känner sig fri i huset nu när Mergim och Amilia har lämnat.
2020-05-16, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Från ett TV4 program till ett annat. Han måste även han tagits in av produktionen. Dessutom så fick man ju verkligen reda på att idol inte är något annat än fejk, vi har ju varit tvugna att behöva lyssna på hans sjungande och sådär har han ju inte låtit någon gång när han kom in.

Jag hoppas verkligen att Kanal5 tar tillbaka sitt flaggskepp då fejkfyran totalt kört programmet i botten.
Ja, det har varit en sorglig röra... men TV4 skämmas aldrig. Martin Timell, Paolo Roberto... judehatare i BB. Kvinnohatare i BB, som i dag fick lämna! Ja listan är lång....
2020-05-16, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Hahaha!

Tror han för första gången känner sig fri i huset nu när Mergim och Amilia har lämnat.
ÖVERTYGAD! 🤣🤣🤣
2020-05-16, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men vem bryr sig? Oavsett om Martin har gjort fel eller inte så visar han iaf att han är ledsen. Amilia klarar fan inte av att låtsas göra det och visa empati det är därför Jas flippa. Jag är med henne.
Du vet alltså inte??? Ok...🤣🤣🤣
2020-05-16, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Ja mycket. se hur det gick i USA. på grund av trumph sa inga problem. dom fick problem. glad att jag inte bor i New York. är också glad att jag inte arbetar inom vården . så ta hand om dig själv. det går bra i sverige. i danmark var i går den första dagen utan död. Sedan utbrottet
Jag önskar verkligen våra sk politiker var lika kloka som dom i Finland och Danmark, ja tom Norge!
Fulla uteserveringar i våra städer gör mig mer upprörd än om Lenny skulle vinna den här skiten.
2020-05-16, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
stackars lennie. hade han haft ryggrad kunde han sova. istället för att lyssna på amilia
Ja, men det har han inte! Undrar vad Amilia och Mergim kommer tycka då de får veta att han bara sprang mellan dem och höll med för att slippa bråk. Att han inte såg det som sitt ansvar.
2020-05-16, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Jag önskar verkligen våra sk politiker var lika kloka som dom i Finland och Danmark, ja tom Norge!
Fulla uteserveringar i våra städer gör mig mer upprörd än om Lenny skulle vinna den här skiten.
Helt sant.
2020-05-16, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Hoppas verkligen Sami vinner!
Vill inte att nån från rosa rummet vinner. Rosa rummet = mobbar & utfrysningsrummet. Det är så jag alltid kommer att minnas det rummet och i den pakten. Lennie tyvärr, du va med i det, även om du inte pratade, så lyssnade du, skrattade och paktade där efter.
Sen nu på de senaste veckorna så tycker jag att Lennie spelar över. Från att typ varit tyst, osynlig i flera veckor och låg i ormgropen. Vem är du egentligen.
Sami vinn vinn. Du förtjänar det så mycket
Det hoppas jag också! Den enda värdiga vinnaren! Den ENDA värdiga finalisten av de 3 som sitter där! Dom andra 2 borde inte ens få ha kommit dit!
2020-05-16, 01:19
Medlem
Det som skulle ta emot lite att se Sami vinna är att han är så kändis-kåt, så fort någon berättar något så frågar han direkt "Är det viralt? Är det viralt?". Att han tidigare ställt upp ett supar-program (eller vad det var, raggarjävlar) och tom ställt upp i Lyxfällan för lite rampljus säger ju en hel del. Han verkar även ha en övertro på hur kända de egentligen blivit i BB, trodde tex att vissa skulle ha uppemot 200 k följare på instagram. Han har även pratat om att han kan ha hybris när han kommer ut, eftersom att han blivit så känd.

På pluskontot ska han ju ha credd för att han verkligen verkar ha börjat vändningen av sitt liv och slutat dricka osv. Har även en enkel personlighet som går hem med alla.

Som ni märker, jag är lite tudelad gällande honom.
Senast redigerad av Fantaorose 2020-05-16 kl. 01:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in