2020-05-17, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Men hur sjuk är du egentligen? Gör personen något brottsligt? Har personen skrivit värre saker än vad som skrivits här? Du står bakom att användare i tråden outas också då antar jag? Det är det här som bevisar hur sjuka i huvudet vissa av er är här, ni går till sådana extrema gränser för att ni tycker om Sami så mycket. Hänger ut ett konto med vadå? 500 följare? Aldrig varit med om en tråd på flashback med så lättkränkta användare, helt otroligt.
Håller med dig fullt ut. Att doxxa någon är bland det värsta man kan göra. Och för vad? bara för att man skrivit lite nedlåtande saker på nätet? helt otroligt. Jag hoppas att denna person som doxxade själv råkar ut för detta någon dag så får HEN se hur förjävligt det är
2020-05-17, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Då har man lagt en röst på Sami via cmore, ska lägga en till via TV4 appen! Skiter egentligen i vem som mellan Jasmine och Sami men vill inte se vuxenbebisen Lennie kamma hem miljonen. Han gjorde bort sig i skräckveckan med sitt påklistrade "nej nej nej nej nej" som han skrek hela tiden.
Japp, det var det pinsammaste som NÅGONSIN visats!
Borde kunna använda dom klippen för tortyr i mindre nogräknade länder.
Vore jag Lenny skulle jag emigrera till en annan kontinent.
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-17 kl. 22:33.
2020-05-17, 22:22
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Ditt svar är noterat, ditt svar kommer att lämnas över till verkställande Troll för vidare behandling. Svar beräknas inom 3- 5 veckor.

Jaha Sami for the win ungefär...
ok..?

Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Är allt annat än Björnes butler. När folk gillar björne på facebook skapades direkt ett ogillande hos mig. Jag gillar folk som sticker ut, inte folk som går hem hos den stora massan. Det är bara spel för galleriet.
men ändå gillar du honom? trots att han blev facebook-pet?
2020-05-17, 22:23
Medlem
Någon som kan sammanfatta allt tryck på sociala medier och bettingsajter? Är vinnaren Lennie eller Sami?
2020-05-17, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Anty sa precis på hennes live att Lennies mamma och Anna är i Stockholm, och att han antagligen kommer vilja sova med dem.
Det kommer han göra 100%!!!! Sen blir det nog raka spåret till S-vall! 😃
2020-05-17, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fina ord vår vän. Vi har stått på barrikaderna sen tidig början. Vi har sopat mattan med trollen. De kan nu räknas på min ena fot. Kul ändå att några har kommit till så man några gapflabb någon gång och får bli fem år på nytt. Vi kommer säkert att korsa våra stigar. Imorgon har vi uppnått det vi visste från början. King Big Sam som borstar av sig och startar sin nya resa. Go go go.

Även om jag är en av de nya som blev påhoppad av en viss groda i början så har jag haft mycket skoj med er.

Jag hann lära mig ett och annat hur det fungerar här, trollen var inte så svåra att upptäcka,
(förlåt för idag)

NU RÖSTAR VI SAMI IN I DET SISTA!!!

Love you fb
2020-05-17, 22:26
Medlem
SevenStarss avatar
Jag har förut inte tänkt så mycket över klippningen men jag måste säga att dagens avsnitt var en besvikelse...
Sami verkar så mycket tråkigare än vad man själv såg under liven... tycker man fick se mer av Lennie och Jasmines "knasigheter"...
2020-05-17, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
ok..?

men ändå gillar du honom? trots att han blev facebook-pet?

Nej var ironisk, jag gillar inga Facebook-Pet. Jag gillar däremot att skratta åt flashbackanvändare som älskar sitt Facebook-Pet. Flashback och Ingalill mot vinsten!!
2020-05-17, 22:27
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jass sa detsamma, men alltså.. tänker de att de ska svara alla 20-tusen-ish som skrivit till dem? Jag följer inte Sami (än), men Jassas egna konto har just nu 15k..
Vafan X, tog för givet att du började göra det efter piratfesten som vi bondade på

Hetaste hånglet i BB!
2020-05-17, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker att Lennie ska åka hem till lugnet, distansen och vackra Sundsvall där han får umgås med de personer som förstår att behandla honom med kärlek och respekt. Tror faktiskt han väljer Annas famn som han pratar så mycket om.
Tror nog det blir 19 åriga Muhammed El Analajajs famn snarare
Vinn nu då Sami!
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-17 kl. 23:03.
2020-05-17, 22:28
Medlem
Till dig allanmadsen:
Vill du kontakta moderator om att få bort inlägget? Ser att du är en godhjärtad person innerst inne.
Senast redigerad av Avokadosushi 2020-05-17 kl. 22:37.
2020-05-17, 22:29
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Önskar själv inte "this is the moment" -typ musik men inte heller dansband. Undrade mer vilken genre du helst skulle önska. Har ingen kultursnobbig syn på saken. Bara undrade?
Skämtade bara lite med dig! Är ingen dansbandsmänniska heller. Fått höra det större delen av min uppväxt så är väldigt spyfärdig på det i vanliga fall. Hade hellre velat höra Pink Floyd, The Beatles, Led Zeppelin m.m. Men det är ju kanske inte den roligaste festmusiken enligt andra. Hade dock nöjt mig med Queen eller t.om Elvis. Inser dock nu i skrivandes stund att jag kanske inte har den roligaste musiksmaken att dansa till

Vad hade du själv velat höra?

OnT: Rösta på Sami!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in