2020-05-17, 22:51
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Nä, syftar nog inte mer på The Wall mer typ The Piper At The Gates Of Dawn. Stairway svänger ju dock en del när trummorna kommer in. Annars är den lite svårdansad

Fan du får mig att komma. Piper är ikonisk med Sid. Älskar allt med tidiga Floyd och Barrett. De är gudar i mitt hus och anledningen till att jag tidigt blev förälskad i musik. Trots det hoppas jag aldrig får höra Floyd på något sådant som BB. Eller Led, eller Purple, Beatles, Elvis eller andra hjältar.
2020-05-17, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Haha den här låten är så JÄVLA bra!

https://www.youtube.com/watch?v=ybsWtEPxvEM

400 visningar. Måste maxxa! Låg på typ 100 i förmiddags.

Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kommer sakna er gamla rävar här, Big up till Kermith, Gnomegirl, Malmens1, Hydraulslang .mfl
HeligModer du har också en plats, Även om du va dryg ibland .
Hoppas man stöter på er i någon annan tråd i framtiden.
Jag klarade mig från att bli avstängd trots Många Varningar och Anmälningar sedan starten av BB.

Nu är BigBrother snart slut.
Och jag hoppas Sami står som vinnare.
Glasman, Julia, Martin. New kid. Tack för er tid i huset. Ni gjorde det värt att kolla.

Happy 420
Håller med dig helt i vanlig ordning. Älskar dina kommentarer nästan alltid on spot!! Kommer också sakna denna tråden. Har aldrig hängt på FB såhär. Det va värt att skaffa konto bara för att diskutera med er.
Hoppas vi lyckas med den sista biten att ta hem det till Sami. Mer än majoriteten här håller på Big Sam. Så nu får vi hoppas på att det når hela vägen till miljonen ❤️
2020-05-17, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tagga ner nu vi har fattat. Vi har även fattat att allan har rätt och att det är rätt individ. Jag går inte in på det men hen är hen. Rätt eller fel att outa någon? It's in the eye of the beholder.

Ännu viktigare är att grodan har hört att TV4 har problem med sin röstningsmekanism. Undrar vad det kan innebära

Vi har lämnat detta, flera personer här har bekräftat att det inte är den personen och det vet jag.
2020-05-17, 22:53
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
..
Ännu viktigare är att grodan har hört att TV4 har problem med sin röstningsmekanism. Undrar vad det kan innebära
Vaa? Spill the tea for your sister mister!
2020-05-17, 22:55
Medlem
Citat:
bblover, grodan var bara ilsken i början sen tog han ett dopp i en pöl och lugnade sig. Du är en av oss ju, inget snack om saken bb. Fan vad tiden har gått fort och det har varit en rolig resa mycket tack vare dig och så många många andra. Men, resan fortsätter ju, det här är ju bara slutet på början så vi skall egentligen inte misströsta så djupt. Visst Corona finns, men den passerar den också, allt är ju upp till var och en av oss och framtiden är alltid ljus.

Att ta denna resa från en ilsken groda till att träffa en goo göteborgsnalle som gillar bananer trodde jag aldrig skulle ske.

Tack till BB att jag efter många års läsande på fb fick mod till mig att bli medlem. (Fan vad det var svårt att hitta på ett namn, det jag har var sista utvägen).

Ni kommer säkert se mig mer under Mat och Kultur.

I år är det första gången jag betalar på BB, ser ni mig nästa år om Tv 4 har det så säg åt mig SLÄPP DET, SLUTA TITTA, KOM IHÅG FÖRRA ÅRET!!

Kommer min sista varning nu så jag blir avstängd, I don`t care

SAMI IS THE WINNER
2020-05-17, 22:55
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Alla vet att ni hade kastat ut Julia utan att tveka framför gullegrisen Sami, hade det inte varit så hade man kanske haft lite respekt. Nu sitter man och snackar som att det är flashback som skeppar vinsten till Sami när det är den mest populära deltagaren sen dag 1 som går hem hos Facebook morsorna mer än någon annan. Finns inget mer PK under hela den här säsongen som att rösta på Sami.
Hade njutit av att se Julia sno vinsten av Sami i en final.

Liknande tugg har vi hört sedan dag ett. Ta ett djupt andetag och håll kvar till jag säger till.
Jullan var en stjärna som tyvärr fick lämna för tidigt. Kvinnan är en självklar finalist.
Nu kan du släppa ut luften.
2020-05-17, 22:56
Medlem
Citat:

What! Driver du med oss nu? Katastrof isåfall!
2020-05-17, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Nä, syftar nog inte mer på The Wall mer typ The Piper At The Gates Of Dawn. Stairway svänger ju dock en del när trummorna kommer in. Annars är den lite svårdansad
Sökte inte låttitlar som skulle inspirera till dans, ville nog mer visa att jag vet vilka band du pratar om. Är själv gammal hårdrocksdiggare och har svårt för att byta inriktning utan att därför förvägra mig möjligheten till ny inspiration
2020-05-17, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Alla vet att ni hade kastat ut Julia utan att tveka framför gullegrisen Sami, hade det inte varit så hade man kanske haft lite respekt. Nu sitter man och snackar som att det är flashback som skeppar vinsten till Sami när det är den mest populära deltagaren sen dag 1 som går hem hos Facebook morsorna mer än någon annan. Finns inget mer PK under hela den här säsongen som att rösta på Sami.
Hade njutit av att se Julia sno vinsten av Sami i en final.

Jag förstod inte riktigt vad du skrev, men jag hade absolut velat ha Julia med till finalen och mardrömmen hade sen varit att väja mellan dessa två.. båda anser jag är värda första platsen, men skulle nog valt Sami trots allt med liten marginal.
2020-05-17, 22:58
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Fan du får mig att komma. Piper är ikonisk med Sid. Älskar allt med tidiga Floyd och Barrett. De är gudar i mitt hus och anledningen till att jag tidigt blev förälskad i musik. Trots det hoppas jag aldrig får höra Floyd på något sådant som BB. Eller Led, eller Purple, Beatles, Elvis eller andra hjältar.
Samma här du! Tidiga Pink Floyd är verkligen något speciellt och oerhört magiska. Men nej, måste hålla med dig. Hade vart ett jävligt udda sammanhang att ha dessa band i detta hus! Hade jag vart i huset när dom körde Silcent Disco så hade dom i produktionen antagligen inte blivit så glada av att höra en 32 min lång version av Wring That Neck live i Sverige
Medlem
Citat:
Tagga ner nu vi har fattat. Vi har även fattat att allan har rätt och att det är rätt individ. Jag går inte in på det men hen är hen. Rätt eller fel att outa någon? It's in the eye of the beholder.

Vem blir förvånad?
Alla vi vet att Sami har flest röster, Kan verkligen TV 4 klanta till det så att Lennie ska se ut som vinnaren?
Medlem
https://www.strawpoll.me/20082702
här har ni en riktig poll som ingen kan botta så får ni riktiga resultat!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in