Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-05-17, 20:39
Medlem
Kommer Paolo repa sig efter denna skandal tror ni? Kommer vi se mer av honom så som vi gjort tidigare?
Citera
2020-05-17, 20:40
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
tänk om det visar sig att han gick till horan för att själv bli påsatt , men nöjer sig med detta nu som det är dvs att det var han som köpte en kvinnas kropp och han skäms. kan tänka mig att det skulle bli betydligt värre om han åkte dit för att själv bli påsatt och smiskad sån macho som han är

Vad som talar emot det är väl att uttrycka sig "köpt en kvinnas kropp som troligen inte är där frivilligt". Det uttrycket låter mer som han behöver dominera och visa sig macho. Han är ju två lortar hög, ful som stryk, hjulbent och har sannolikt en liten snorre.
Om han velat bli påsatt och smiskad tror jag inte han uttryckt sig så. Men oavsett så är det märkligt båda scenarion då det är väl vardagsmat med bondage så borde fungera hemma.
Jag tror han gillar det smutsiga och göra något förbjudet och det har han hållit på med i över tio år så varför skulle han tro att han blir påkommen?
Citera
2020-05-17, 20:40
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Majoriteten tycker nog att hans sexköp var uselt. Men de flesta ser honom nog inte som en evig paria bara för det här.
En stor del anser att ett sexköp är jämförbart med att ta hem ett ons från krogen.
Citera
2020-05-17, 20:41
Medlem
Kan någon vänlig själ guida mig till bilderna på kvinnan. Min arm dog efter ha klickat 100 sidor. Och inte dom från stoppapressarna. Tack på förhand.
Citera
Medlem
brajzillas avatar
lyssnat lite på hans förklaringar om varför han gjorde det... kan det vara så att när allt går så jävla bra och pengarna rullar in från alla håll att dom känner sig som helt onårbara som riktiga kungar som kan göra vad dom vill?, Paolo är ju knappast den första eller sista kändisen som raserat hela sin karriär på det här viset!

kan bara gå till mig själv hur det känns när man har haft ett par hundratusen på kontot eller när man köpt en ny bil hur ruset av det kan få en att känna sig...
Citera
Medlem
Kikade runt på Paolos bilder och hittade denna övning, tyckte det var märkligt, det enda som hörts om den var inte i speciellt trevliga sammanhang, fick det bekräftat via sökning och nu med tanke på allt som hänt kanske det inte är en slump, vindrutetorskarmetoden kanske han skulle börja kalla den...
https://www.instagram.com/p/B2JSlmBJTzo/

Han kanske skulle gå ihop med gynekologen och starta nytt nu när han blivit kickad från andra samarbeten...
https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=vindrutetorkarmetoden&ia=answer
Citera
2020-05-17, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Jag tror spontant att det blir för jobbigt, lättare att bara ta köparna så man får sig en snabb pinne, samma med narkotikapolitiken där 9 av 10 dömda är brukare och inte försäljare, statistik är viktigare än att faktiskt åstadkomma en riktig förändring, tråkigt men sant.

Just att ta Paolo kan nog ha en synnerligen avskräckande effekt på många eventuella sexköpare. Detta då de ser hur mycket du har att förlora på det. Därför är nog polisen väldigt nöjda med insatsen. Dätemot undrar jag hur media så snabbt fick reda på att Paolo köpt sex?
Citera
2020-05-17, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
En stor del anser att ett sexköp är jämförbart med att ta hem ett ons från krogen.

Han var otrogen. Det är ju egentligen det som var hans största moraliska felsteg, men det drunknar ju totalt i prostitutionsdebatten.
Citera
2020-05-17, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnVarld
Köpa sex via trafficking är inget annat än en betald VÅLDTÄKT. Om det inte går att bevisa till hundra att tjejen inte har tvingats till det!

Precis - medverkan till människohandel och slaveri i form av upprepade våldtäkter.
Lägenhetsbordell med tjejer från Rumänien - "Det var antagligen frivillig"
Sluta larva er. Under de omständigheterna kunde han tagit det säkra före det osäkra och utgå från att det handlar om trafficking. Det är ju givet att varken hallick eller tjej skulle säga sanningen. Varför ens chansa? För att han/de andra torskarna inte bryr sig... Om att de sannolikt medverkar till systematiskt vådltagande av en sexslav.
(+ att han utsätter sin flickvän och familj för enorm risk för Corona-smitta)
Citera
2020-05-17, 20:44
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Fast han är multimiljonär och omtyckt av majoriteten.
Trodde de flesta avskydde Paolo men jag kanske lever i en filterbubbla. Jag har hatat honom svårt sedan 90-talet. Gapig och vidrig och är endast känd för att han har misshandlat folk.
Citera
2020-05-17, 20:44
Medlem
– Det är klart att jag vill göra en avbön och berätta min historia, annars gör någon annan det. Sedan får folk ta det för vad de vill, säger han.

https://www.fplus.se/paolo-roberto-det-ar-klart-att-jag-vill-gora-avbon/a/K3VxEy

Han tänkte äga sin story, men kom inte på att även åklagaren tittar på tv och polismän läser tidningar..
Citera
2020-05-17, 20:45
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpan12
Kommer Paolo repa sig efter denna skandal tror ni? Kommer vi se mer av honom så som vi gjort tidigare?

Hans umgängeskrets är sådan att de inte förkastar honom. Öppnar han en krog i centrala Stockholm skulle alla gå dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in