Citat:
Ursprungligen postat av
Jugosloven
Vad sägs om Danny Trejo som ett exempel?
https://en.wikipedia.org/wiki/Danny_Trejo
Ja, det var ju intressant med Danny Trejo. Jag hade faktiskt aldrig hört talas om honom. Tydligen så har han dömts för olika brott och suttit i fängelse i flera omgångar. Hur är det, har Paolo Roberto också suttit i fängelse för sina brott?
Efter det blev Trejo professionell skådespelare och har gjort hundratals roller. För Robertos del vet jag ett par ledande roller och ett tiotal biroller. Så jag håller med om att det finns en viss likhet, även om den inte är så stor.
Sedan vet du nog bättre som är insatt - har Trejo också ett matlagningsprogram? Brukar han vara programledare, delta i danstävlingar och sitta i s.k. morgonsoffor?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jugosloven
Sittande presidenten har haft affärer med maffian.
Mer eller mindre ALLA inom byggbranschen under italiensk-amerikanska maffians storhetstid har på något sätt samarbetat med dem.
Detta förstår jag inte alls. Menar du att Roberto varit aktiv inom byggbranschen? Eller menar du att han är medlem i maffian?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jugosloven
Räcker det så med exempel?
Jag tycker ärligt talat inte att dina exempel var särskilt tydliga. Så du får gärna fylla på med fler exempel, som bättre visar på det du ville ha sagt.