Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-05-17, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Torskar du så kan alla ta del av det ändå så det gör ingen skillnad.

Kan dock förstå att många erkänner när dom blivit ertappade pga rädsla och skam, men skulle vara intressant att veta hur långt bevisbördan räcker rent juridiskt.

Nej det blir ju en annan sak... folk kan se att du blivit dömd för sexköp ändå men inga detaljer om ärendet (förundersökningsprotokoll etc) finns dokumenterade om man tar ett strafföreläggande.
Citera
2020-05-17, 20:23
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Man lurade honom att ett snabbt erkännande skulle rädda hans karriär och gav honom ett manus med vanliga floskler, det blev raka motsatsen.

Ja, han vaR allt för het på gröten
Citera
2020-05-17, 20:24
Medlem
Rysk-Bots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenniswilson
Jag tror Paulo varit inne på Flashback för många år sedan och blev sugen efter att ha läst diskussioner om prostitution och alla flashiga reklambanners som blinkar här om dating med lättklädda brudar som nog gillar mer än snacka i telefon mot betalning givetvis.
Men de som är bra på att läsa människor som ljuger så har vi ett typexempel i Paulo när han säger att det var första gången, hela karln skriker NEEEJ men men ur munnen kommer ett ja det var första gången. En stamgäst, ett luder som inte kommer röja sina klienter då det är hennes levebröd om än inte i första led så ett levebröd.
Paulo hade du varit smart och inte tappat lite för många hjärnceller av alla slagsmål så hade du sansat dig och erkänt. Jag är sexmissbrukare, det är skönt att jag blev påkommen för jag har levt ett liv i lögn som drabbat de närmast mig hårdast. Jag skäms och vill bli en bättre individ men jag kommer behöva hjälp och det vill jag säga till kvinnorna jag nyttjat också för de har liknande behov men får ingen hjälp.
Jag tror det är ett vanebeteende han tagit med sig från utomlands. Han har säkerligen haft för vana att köpa sex i Italien. I och med nedstängningen med Covid19, då han inte kunde flyga dit han brukar köpa horor, så blev suget för stort och han chansade(arrogant nog) på hemmaplan i Sverige. Inte svårare än så.
Citera
2020-05-17, 20:25
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Utefter den omsättning han har haft under många år bör hans samlade medel var långt över 20 miljoner. Oavsett så är han ekonomiskt oberoende och kan bygga en ny karriär. Låt vara utan hans namn dårå.

Nu överdriver han siffrorna en hel del(han gillar ju att snacka), ser vi tex. på företaget där hans ex-sambo är(var) Ordförande/VD och som tillverkar hans matprodukter så hade de 2018 en omsättning på drygt 42 miljoner kr, resultatet nästan minus 10 miljoner kr, tidigare år har de heller inte kunnat plocka ut några stora belopp.

https://www.ratsit.se/5568949142-Peoples_Kitchen_Concept_AB
Citera
2020-05-17, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Och snart har han noll företag och omsätter noll kronor Disciplin var det ja

Edit: Granskar man artikeln och ”hans” företag så är det väldigt mycket snack, en mytoman.

Och även exfrun blir arbetslös.. (VD:n) :-/
Citera
2020-05-17, 20:29
Medlem
JaffarByn163s avatar
Det klippet på Paolo kommer ju visas i sååå många år framöver.

Visst, han lär bli "irrelevant" men jävlar vad det klippet kommer visas.
Citera
2020-05-17, 20:29
Medlem
Thesnaggletooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Han gillar suga kuk har jag förstått?
Ja, lite skumt med Jenny Strömstedt som ju är jävligt skärpt och vass. Inte svårt att förutse att hon skulle sluka lilleman i en munsbit.
Ja Paolo gör vad som helst sexuellt, att suga av Bard var ju nästan förväntat.
Citera
2020-05-17, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Nej det blir ju en annan sak... folk kan se att du blivit dömd för sexköp ändå men inga detaljer om ärendet (förundersökningsprotokoll etc) finns dokumenterade om man tar ett strafföreläggande.
Ok, bra info!

Spelar nog ingen roll om man är en känd mediaprofil
Citera
2020-05-17, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Jag tror att Paolo tyckte han förtjänade ett ligg efter en hård dag. Lite träning, slappna av i bastun, ligga med en hora, sen äta ute med lite gött vin. Tror det var ngt han unnade sig och att han tyckte det var helt normalt.

Det kan han ju tycka. Men då borde han bosätta sig någon annanstans än i Sverige.

Och det vore också schysst om han stod för den åsikten så att den han är tillsammans med visste spelreglerna och kunde bestämma om de passade även henne.

Det tråkigaste är när folk inte törst stå för sina åsikter.
Citera
2020-05-17, 20:36
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Att majoriteten i Sverige skulle tycka om honom idag är jag väldigt tveksam till.

Majoriteten tycker nog att hans sexköp var uselt. Men de flesta ser honom nog inte som en evig paria bara för det här.
Citera
2020-05-17, 20:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaffarByn163
Det klippet på Paolo kommer ju visas i sååå många år framöver.

Visst, han lär bli "irrelevant" men jävlar vad det klippet kommer visas.
Vilket klipp menar du?
Citera
2020-05-17, 20:39
Medlem
JaffarByn163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vilket klipp menar du?

Intervjun med Jenny i TV4.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera