2020-05-17, 02:25
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Haha! Underbart! Good work!
Tack, känns som någon slags bedrift ändå
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Man behöver ju inte följa öppna profiler...
Givetvis inte, men eländigt att söka upp profilerna hela tiden.
2020-05-17, 02:27
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Jag tycker det är jättesvårt att välja vem jag ska rösta på till vinnare, alla 3 som är kvar har många bra och dåliga sidor. Kan bli så att jag struntar i att rösta helt och så låter jag er övriga bestämma haha
Om du bestämmer dig för att inte rösta, blunda och lägg en röst på Sami då
2020-05-17, 02:28
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Amilia är så, så sjukt bitter! Hämtat från hennes IG:

Om inte Lennie släpper henne som en het potatis när han kommer ut och läser vad hon skrivit är han sjukare än jag trott under säsongen. Han uttalade att han behöver någonstans att sova på måndag... Dumma jävel, Amilia kommer dra med honom hem till sin rat cave och sänka sin hydda över honom never to be seen again! Kanske utbryter slagsmål mellan Amilia och Mergim på finalen för att utse vem som får släpa hem Lennie? Oavsett vem som vinner så kommer han bli inlåst och nyckeln kastad. Hoppas han har någon släkting som räddar honom på finalkvällen!

Att det skulle bli något mellan Mergim och Anty?? Skrattretande är bara förnamnet! Trodde att Anty var intresserad av män? Inte mentalt utmanade småpojkar som är myndiga endast enligt födelseattesten!

Skulle kunna tänka mig att hans ex Anna kommer vara där för då lär han nog spendera tiden med henne.
2020-05-17, 02:32
Bannlyst
Sami kommer vinna BB och Lennie kommer tvåa och Jasmine trea, det vet vi.
Det enda intressanta som är kvar av BB2020 är att följa vad som händer med Samis liv, kärleken mellan Martin och Jasmine och kärleken mellan Lennie och Mergim och Amilia.
2020-05-17, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Att det är praktfiasko är väl redan så konstanterat som att en polsk golfboll är grön.
Känner att du har missförstått det jag skrivit. När det är 16 lag i en serie är det betydligt större omsättning på forums än när det är två lag kvar, det kan du enkelt se här på Flashback. Du har nog dragit i dig en extra Famous Grouse efter det tände till med Kunskapsfågeln. Men låt gå, Suggan kan kanske dra några extra tag genom hål i väggen.
Sluta förolämpa genom att tro jag skulle dra i mig nån fjuttig famous!
2020-05-17, 02:38
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Amilia är så, så sjukt bitter! Hämtat från hennes IG:

Om inte Lennie släpper henne som en het potatis när han kommer ut och läser vad hon skrivit är han sjukare än jag trott under säsongen. Han uttalade att han behöver någonstans att sova på måndag... Dumma jävel, Amilia kommer dra med honom hem till sin rat cave och sänka sin hydda över honom never to be seen again! Kanske utbryter slagsmål mellan Amilia och Mergim på finalen för att utse vem som får släpa hem Lennie? Oavsett vem som vinner så kommer han bli inlåst och nyckeln kastad. Hoppas han har någon släkting som räddar honom på finalkvällen!

Att det skulle bli något mellan Mergim och Anty?? Skrattretande är bara förnamnet! Trodde att Anty var intresserad av män? Inte mentalt utmanade småpojkar som är myndiga endast enligt födelseattesten!
Amilia borde rimligtvis stängas in i ett nytt hus utan kameror och dörrar. Kan hon sitta och fundera på sitt beteende i sin ensamhet. Enda kanalen ut är direktlinje till Lennies datecam.

Jag har en känsla av att de 4 inte kommer förbli bästisar och bundis livet ut, för mycket känslostormar mellan dom tror jag som kommer leda till tjafs.
2020-05-17, 02:38
Avslutad
Varför sover Lennie på soffbordet och Jasmine köksbordet?
2020-05-17, 02:40
Medlem
Ja, nu har vi en dag kvar av den sämsta säsongen någonsin. Sampa ska vinna det här, så får vi hoppas att Kanal 5 tar tillbaka sitt flaggskepp.
2020-05-17, 02:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Skulle kunna tänka mig att hans ex Anna kommer vara där för då lär han nog spendera tiden med henne.

Hoppas det och pratar vett med honom! Hon verkar ju vara den enda som kanske kan nå fram? Om han är något av det han låtit påskina kommer han inte kunna vistas i Amilias och Mergims närhet någon längre tid iaf.
2020-05-17, 02:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Amilia borde rimligtvis stängas in i ett nytt hus utan kameror och dörrar. Kan hon sitta och fundera på sitt beteende i sin ensamhet. Enda kanalen ut är direktlinje till Lennies datecam.

Jag har en känsla av att de 4 inte kommer förbli bästisar och bundis livet ut, för mycket känslostormar mellan dom tror jag som kommer leda till tjafs.

Faktiskt! Det är helt sjukt att hon bara viftar av sig kritiken rörande hennes beteende! SJUKT!
2020-05-17, 02:53
Medlem
Synd att alla dumma svenskar köper ryggradslösa-tråk-Lennies tårar när pojkvännen fick lämna.
2020-05-17, 03:11
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Att höra årets BB låt utan Mergim känns otroligt skönt.
Jag hade inte en aning om vem Sami var innan detta, är det värt att se raggarjävlar?
Sami har varit min vinnare sen han vaknade upp ur koman han hade de första dagarna.
Hade hellre sett Jullan i final istället för Jassa.
Ja, men verkligen. Man undrar hur de som röstat på Jassa tänker? Hon är en oerfaren, skrikig tjej som är konstant uppmärksamhetssökande och som knappt gjort annat än att tjata om miljonen. Vet att det finns en del feminister som, vad det verkar, har röstat på Jassa baserat på hennes kön (way to go att motarbeta sexism med mer sexism!). Varför vill inte feminister lyfta fram en frispråkig och fri kvinna som Julia istället? Någon som, utan att bry sig, tar för sig av livet, är självsäker, trygg och konfrontativ? Är inte det egenskaper som de där kämparna värdesätter? Jävligt skevt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in