Citat:
Ursprungligen postat av
Zingo2
Min mor 85, avgudar Sami.😀
Ja kan tänka mig det. Ha ha. Sami har ju gjort BB värt att titta på. Alla hans karaktärer och ödmjukhet.
Trots vissa fel och brister, som alla har, så ser jag hellre att miljonen går till Sami av många anledningar hellre än till Lennie som har suttit fast med 2 andra deltagare en 3:e del av säsongen och bara hoppat och skuttat och varit glad vid tävlingar. Han kunde ju valt att bryta sig loss från de andra två, vilket han också ångrar, men nu gjorde han inte det och det gör att han inte är värdig vinnare enligt mig.
Jasmine har faktiskt varit mycket elak, paktat, spelat ut andra mot varandra för att nämna nga dåliga sidor och att hon är lite dumrolig och söt när hon skådespelar väger tyvärr inte upp till miljonen heller enligt mig.
Sami har varit rolig, uppfinningsrik, varit till hjälp många gånger för att förklara vissa saker för övriga deltagare som inte förstått enklaste saker ens, han har tagit sig an många uppdrag och roller för att öka tittarantalet.
Pengarna skulle göra sig bättre hos honom än de andra som bara verkar vilja ge bort allt till höger och vänster utan plan.. Sami kommer betala skulder och ger till sin mor om ngt blir över (för hon kan inte ha haft det lätt som ensamstående mor till flera barn och då just honom när han hamnade fel.)
Förlåt att jag lämnade så långt svar, men ibland kan jag inte sluta skriva när jag väl börjat..