2020-05-16, 17:12
Medlem
mscatzys avatar
Lennie: Ska vi få in ingredienser så vi kan laga någonting?

Det hoppas jag verkligen inte. Hoppas de får fin restaurangmat.
2020-05-16, 17:13
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Anna kanske är en förkortning av Anders, och vid lapdancen fatiserade han ju att det egentligen var Mergims beniga röv han smiskade, begriper du väl.😉

Du såg hur Lennie noterade Samis röv i klippet och sade att han även såg det rosa lång in i röven.
Vilka män noterar sådant mer än xrlpyt
2020-05-16, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, det minns jag. Varför tror du inte på henne att det handlade om spelet? Det blir ju ett cirkelresonemang när du säger att du vet vad Amilia är för sorts person, och därför är det självklart (för dig) att hon ljuger och att hon hela tiden planerade att släppa pusshistorien vid rätt tillfälle.

Att hon ljög när hon sa att det handlade om spelet: Hennes min, tonläge, hennes tidigare beteende, allt i hennes beteende runtomkring Jass och Martins relation, hennes sätt att alltid slingra sig undan och hitta på ursäkter, att alltid säga det som gynnar henne mest, att inte stå för det hon egentligen känner och gör o s v. Hennes synbar glädje över när det tog slut mellan Jass och Martin, att hon inte brydde sig om att Jass blev ledsen för ngt som hon var delaktig att förorsaka. Plus all kännedom om hur sådana som hon fungerar. Vet man vad hon är för sorts person är det lätt att räkna ut ett och annat.
2020-05-16, 17:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Att hon ljög när hon sa att det handlade om spelet: Hennes min, tonläge, hennes tidigare beteende, allt i hennes beteende runtomkring Jass och Martins relation, hennes sätt att alltid slingra sig undan och hitta på ursäkter, att alltid säga det som gynnar henne mest, att inte stå för det hon egentligen känner och gör o s v. Hennes synbar glädje över när det tog slut mellan Jass och Martin, att hon inte brydde sig om att Jass blev ledsen för ngt som hon var delaktig att förorsaka. Plus all kännedom om hur sådana som hon fungerar. Vet man vad hon är för sorts person är det lätt att räkna ut ett och annat.

Vi förstår dig scalo, det blir svårt att diskutera med någon som på förhand redan är bestämd.
2020-05-16, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Min mor 85, avgudar Sami.😀

Ja kan tänka mig det. Ha ha. Sami har ju gjort BB värt att titta på. Alla hans karaktärer och ödmjukhet.

Trots vissa fel och brister, som alla har, så ser jag hellre att miljonen går till Sami av många anledningar hellre än till Lennie som har suttit fast med 2 andra deltagare en 3:e del av säsongen och bara hoppat och skuttat och varit glad vid tävlingar. Han kunde ju valt att bryta sig loss från de andra två, vilket han också ångrar, men nu gjorde han inte det och det gör att han inte är värdig vinnare enligt mig.

Jasmine har faktiskt varit mycket elak, paktat, spelat ut andra mot varandra för att nämna nga dåliga sidor och att hon är lite dumrolig och söt när hon skådespelar väger tyvärr inte upp till miljonen heller enligt mig.

Sami har varit rolig, uppfinningsrik, varit till hjälp många gånger för att förklara vissa saker för övriga deltagare som inte förstått enklaste saker ens, han har tagit sig an många uppdrag och roller för att öka tittarantalet.

Pengarna skulle göra sig bättre hos honom än de andra som bara verkar vilja ge bort allt till höger och vänster utan plan.. Sami kommer betala skulder och ger till sin mor om ngt blir över (för hon kan inte ha haft det lätt som ensamstående mor till flera barn och då just honom när han hamnade fel.)

Förlåt att jag lämnade så långt svar, men ibland kan jag inte sluta skriva när jag väl börjat..
2020-05-16, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Notera att Lennie knappt syntes de första veckorna ! Hoppandet kom helt plötsligt sedan . Märkligt !
Att han är motoriskt orolig däremot kunde man se väldigt tydligt när han pratade med Amilia, Julia och Glasman igår .
Inte märkligt alls, däremot fruktansvärt pinsamt och väldigt genomskinligt.
Helt obegripligt att inte fler ser att han bara spelar?
En enkel jämförelse, om vi skulle säga att tex Steffo Törnquist, helt plötsligt skulle sluta gå omkring som en normal människa (på nyhetsmorgon) och plötsligt började skutta, hoppa och skrika som en idiot, då borde väl folk, rimligtvis reagera?
Men inte när Lenny helt plötsligt, av någon orsak började fjanta sig? 🤔
2020-05-16, 17:26
Medlem
Zingo2s avatar
Tycker det är trist att det skrivs och kommenteras så mycket om Amilia här.
Hon har väl åkt ut?
Sami ska vinna👍
2020-05-16, 17:27
Medlem
Mouchinos avatar
Lennie är alldeles för bra för att kunna vara sann. Det är alldeles för krystat kring allting han gör för att vara genuint. Han vet så väl vad människor faller för och vad som går hem i stugorna och det använder han sig av till 100% och jag tror inte ett skit på det.Han visar upp sin blödiga sida som är så attraktiv för många, sentimentalitet,tårar, upprymdhet, glädje och bara känslor av postivit slag men aldrig någonsin något annat. Tror man på riktigt att en kille som tydligen har så lätt för att bli rörd och visa det så tydligt är helt fri från frustration, ilska, irritation, obehag, otillfredställelse, förbittring och agg, då är man naiv. Finns ingen balans, vi har aldrig sett eller upplevt de sistnämda sidorna hos honom. Så därför kan jag inte få en helhetsbild av Lennie för han släpper inte in oss där. Ungefär som med godispåsen Gott och blandat. Jag tycker vissa är surare och inte alls lika goda men sen tar jag flera blandade där många goda finns och de skapar den perfekta balans i smaken mina sinnen söker efter. Jag vill ha Gott och Blandat, men får bara en massa gott? Nej tack.
2020-05-16, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du såg hur Lennie noterade Samis röv i klippet och sade att han även såg det rosa lång in i röven.
Vilka män noterar sådant mer än xrlpyt
Eller hur.
Hade också det väldigt tvivelaktiga nöjet att se Lennys hand i/på Mergims skrev, länge!!😳
Igår på dagen, när dom var i sovrummet allihopa. 🤢
2020-05-16, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tycker det är trist att det skrivs och kommenteras så mycket om Amilia här.
Hon har väl åkt ut?
Sami ska vinna👍

Håller med. Amilia får mer luft under sina vingar och förstör för Lennie, vilket jag iof tycker är bra, men jag känner att Amilia är ett avslutat kapitel nu på alla sätt och vis.
2020-05-16, 17:31
Medlem
Hälsning från Jullan till alla här. 😍. Chattade med henne nyss. Obs. Heeelt obekanta. Men jag hade en fråga. Hon kontaktade. Så jävla fin människa!!!!!!
2020-05-16, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Håller med. Amilia får mer luft under sina vingar och förstör för Lennie, vilket jag iof tycker är bra, men jag känner att Amilia är ett avslutat kapitel nu på alla sätt och vis.
Ja. Nu fokuserar vi på finalisterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in