2020-05-15, 19:13
Medlem
Jag tycker att årets BB faktiskt lyckats mot alla odds

Alla som skriker om att det är för lite fylla och sex eller konflikter
glömmer att det numera faktiskt inte är möjligt att sända sånt direkt .
Det var skillnad de första åren då fanns inga sådana regler men efter diverse skandaler
där tittare anmälde hit och dit var man ju tvugna att eftersända liven så man hann med att ta bort oönskade beteenden och vad folk sa .

Jag tycker BB har fått ihop en bra mix och jag har följt hela säsongen ..stört mig på vissa och hejat på andra
Nu är det bara finalen kvar och för mig finns det bara en vinnare
SAMI !!
En sån härlig kille ..tänk om han verkligen gått ut då han var som mest nere ,nu är han nära
Hoppas på fler säsonger av BB
2020-05-15, 19:14
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nu kämpar vi järnet hörrni så inte Pink Room gör Lennie till vinnaren! Den mesen ska inte ha en krona!!

SJÄLVKLART, DET ÄR REGNBÅGEN NU SOM GÄLLER! SKA INTE BLI NÅGON TRIUMFBÅGE FÖR PINKROOM
2020-05-15, 19:15
Medlem
kermiths avatar
Oj så konstigt att samma konton är inne igen vid samma tid. Nu är det väl bara Emmavalentin som fattas. Men Eagle och ursula gör bra ifrån sig ändå.
Medlem
Hör ni vad jag säger?! Sami Jakobsson, vinnare av Big Brother 2020. Odds 1.30!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Riggat 💯 dom favoriserar Jasmine som jag alltid sagt och kommer ni ihåg när jag sa vi måste rösta ut henne annars går hon till final när hon hängde löst mot Amelia men ni kunde inte vänta med att ta ut Amilia hon hade åkt ut oavsett efter det. Jag hade rätt och jag sa även att hon kommer säkert vinna med så vänta bara BB favoriserar henne och dom vill att en tjej ska vinna BB. Om man kollar på alla som vunnit BB så är det fler tjejer som vunnit.
Tagga ner, hon kommer trea 100%
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Han grinade mer när Frida for.. Men nu är han ju i final och den glädjen är väl större än broderskapet till Mergim. Nu blev han ju lite fri utan att behöva såra ngn och inte sätta sig själv i dålig dager. Detta var det bästa för alla.
Hade detta varit för en vecka sen hade det varit mer gråt. Nu ses dom ju om tre dagar och mergim visade en glad och mogen sida trots allt, vilket nog hjälpte till, samt att de faktiskt fick säga hej då efter denna ggn.
Man såg ju vilket enormt band dom har emellan sig när de sa hej då 😢❤️. Fint!
2020-05-15, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Alltså nu blir jag fan arg på riktigt! 😡 Man skriver inte så om man är normalt funtad!! Inte ens till sin värsta fiende. Så sjukt omoget och osmakligt ..
Gör du detta för Samis skull så är det fan skamligt och han kommer skämmas så inåt h*vete över sina "fans"
Du ska bara hålla käften! Precis lika störande som Mergin har du och dina olika alias varit här och förstört tråden som kunde varit intressant annars. Om nu gaphalsen sagt i veckor att han dör så vore det väl inget konstigt om han gjorde det? Han sa ju själv att han skulle dö. Försvinn och citera aldrig mer mina inlägg!
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-05-15 kl. 19:18.
2020-05-15, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Zara la ut en story om att rösta på Julia ett dygn innan röstningen startade. Himla gulligt gjort och gav kanske några extra röster från folk som bara kollat lite och inte hade en tydlig favorit. Om en sådan story ska ge något krävs det verkligen att man lägger ut den i rätt tidpunkt.
Joakim kommer vara mer strategisk och kommer nog generera fler röster på så vis. Men det viktigaste är att alla som hejar på Sami faktiskt röstar, för även om Sami varit den populäraste deltagaren genom hela programmet så kan man aldrig veta helt säkert. Varje röst räknas. Inget får slarvas bort.

På måndag kör vi!! (och/eller redan i helgen om det blir omröstning redan då)

Nej det funkar inte så.

Följer inte Jockes följare BB så kommer dom inte ladda ner appar och rösta på en okänd person. Funkar inte så.

Och OM dom följer BB så har dom väl redan sin favorit eller?

Inte så att jag skulle byta från Sami till Lennie bara för att Alexander Skarsgård bad mig rösta på Lennie.
2020-05-15, 19:18
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Fan babblar du om? Zara Larsson har aldrig lagt stories på instagram att rösta på Julia när hon hängde löst den gången hon åkte.
Julia fixar Zaras naglar Jo Julia är vän med Zara L
2020-05-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Spelar ingen roll för Mergin hade knappt några röster. Han är avskydd på Facebook och överallt. Jag skulle inte bry mig om han verkligen dog på riktigt. Han har ju skrikit det i 100 dagar och jag hoppas han hittar en snara.

Inte ofta jag ryter ifrån här inne då man inte skulle ha tid till mycket annat då vissa dagar, men här passerar du faktiskt en rätt grov gräns.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Oavsett om Mergim hade fler röster så spelade det ingen roll för hon är favoriserad av produktionen och hela skiten är riggat och hela säsongen skandal. Jag säger ännu en gång att Jasmine kommer säkert vinna. En annan anledning varför hon är kvar och inte Mergim är för att dom vill ha minst en tjej i finalen aldrig att dom låter 3 killar vara i final hur ofta har det hänt? Bara 1 gång och det var ingen pk kanal som höll i programmet då.

Nu får du väl ge dig?

Är ingen hemlighet att Mergim & Lennie har samma fans och att dem prioriterar Lennie i ett sånt här läge.

Förövrigt har Jasmine ingen chans att vinna öht.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yes! Nu kom Emmavalentin in. Så jätteförvånande. Eagle, Ursula och Emma, exakt samtidigt

Ja, lägger det på minnet! Ingen idè och hålla på ö.ht eller ens lägga ner tankemöda på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in