2020-05-16, 16:43
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Men nu är du väl ändå ute och cyklar, heter människan Anna betyder det ju troligen att hon är en kvinna och Lenny föredrar ju som alla klart och tydligt sett, män.
Eller rättare sagt, skrikande ynglingar i 20 års åldern.

Har du sett BB i år? Lennie har pratat ofta och länge om sitt ex Anna. Han har även sett riktigt pilsk ut när han fått lapdance av Julia, och när han smiskade Frida. Lennie är i bästa (?) fall bi.
2020-05-16, 16:48
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ledsen att göra dig besviken, men han tog ett exempel som gällde just vid det tillfället, men när Jasmine kom ut från annexet efter att träffat Amilia och berättade vad hon utsatts för blev Sami Arg!

...

Så nej han gillar inte Amilia längre. När han får se hennes yviga gester när hon snackat skit om andra så kommer han definitivt ta avstånd från henne, plus att hon utsatt Martin för massa skit. Bara en sån sak.

Men Sami funkar ju lite så, om han får höra Amilias version så kommer han förstå henne också. Jag tror att Sami kommer hamna i klicken med Glasman, Martin, Alex osv, men jag tror inte han kommer ha svårt att umgås med Amilia heller. Den som lever får se.
2020-05-16, 16:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Har du sett BB i år? Lennie har pratat ofta och länge om sitt ex Anna. Han har även sett riktigt pilsk ut när han fått lapdance av Julia, och när han smiskade Frida. Lennie är i bästa (?) fall bi.

Därför tog det slut med "Anna" för att han föredrar en batong under bäckenet.
Helst en nyproducerad sådan.
2020-05-16, 16:53
Bannlyst
Oroa er inte, Sami vinner, oddset 1,25 på honom talar sitt tydliga språk.
Även 70-åriga tanter i ”mammagruppen” på Facebook föredrar Sami framför Lennie.
Sami har vunnit samtliga omröstningar i neutrala grupper på sociala medier.
2020-05-16, 16:54
Medlem
När censurerna är mer underhållande än själva programmet🤔
btw, varför är oddsen borta på betsafe xD
2020-05-16, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Amilia sa att hon ville förstöra Martins och Jasses relation. Från den stunden visste jag att hon bara väntade på rätt tillfälle för att utnyttja puss historien för sitt syfte. Hon sa att hon ville förstöra för spelets skull men det tror jag inte på. Tillfället kom och det var nära att hon lyckades förstöra deras relation.

Jag känner till för bra vad Amilia är för sorts människa och vet vad de kan göra med andra. Inte konstigt att Jass reagerar som hon gör. Jass är både barnslig och omogen, men inte den sortens människa som Amilia är. Jag vill inte skriva här vad sådana som Amilia kallas för, man kan bli utkstad från Flashback för mindre.
Äh, detta är ju flashback för fan.
Yttrandefrihet. 😉

Dessutom är du ju så bra på att uttrycka dig och beskriva sinnestillstånd och dyligt på ett sakligt, väldigt kunnigt och ingående vis, så jag har väldigt svårt att tänka mig att du någonsin skulle bli utkastad för det du skriver.

Tycker dagens best off klipp den löjliga kunskapsfågeln bjöd på bara visade hur jävla sömnig och skrämmande ointressant säsongen varit.
Och som så ofta under denna säsong var man tvungen att panik skruva av ljudet och titta bort för att inte få en massiv hjärnblödning.(Alex) 🤮
2020-05-16, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, hans pappa sa ju att han blivit så bra på att hoppa så utgår från att han aldrig sett det tidigare. Har du någonsin sett en 37-åring man hoppa runt på det där sättet?

Notera att Lennie knappt syntes de första veckorna ! Hoppandet kom helt plötsligt sedan . Märkligt !
Att han är motoriskt orolig däremot kunde man se väldigt tydligt när han pratade med Amilia, Julia och Glasman igår .
2020-05-16, 16:59
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69

Blir ändå lite nervös. I finalen kommer fler som inte tittar på BB rösta.
Det kommer pumpas ut mycket från massa insta-konton med Anty i spetsen.

Men vi har Jocke på vår sida. Men kommer vara förbannat nervöst på måndag.
2020-05-16, 17:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Min mor 85, avgudar Sami.😀
2020-05-16, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Anna kanske är en förkortning av Anders, och vid lapdancen fatiserade han ju att det egentligen var Mergims beniga röv han smiskade, begriper du väl.😉
2020-05-16, 17:05
Medlem
Att Sami vinner har varit klart hela säsongen, har alltid varit mest populär i grupperna på Facebook sen dag ett, är det dom som kallas mamma grupper här? Det var roligare tider när flashback föredrog outsiders och idioterna på Facebook grät när deltagare som Rodney fick stanna. Nu känns det som mest gråt på facebook om Lennie vinner så får hoppas på han även om det är klart. Tror han tar hand om pengarna på bästa sätt också, annars blir det väl bara shopping och näsgodis.
2020-05-16, 17:09
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Anna kanske är en förkortning av Anders, och vid lapdancen fatiserade han ju att det egentligen var Mergims beniga röv han smiskade, begriper du väl.😉
Hahaha, jag tror man ser det man vill se..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in