Citat:
Ursprungligen postat av
scaloppina
Amilia sa att hon ville förstöra Martins och Jasses relation. Från den stunden visste jag att hon bara väntade på rätt tillfälle för att utnyttja puss historien för sitt syfte. Hon sa att hon ville förstöra för spelets skull men det tror jag inte på. Tillfället kom och det var nära att hon lyckades förstöra deras relation.
Jag känner till för bra vad Amilia är för sorts människa och vet vad de kan göra med andra. Inte konstigt att Jass reagerar som hon gör. Jass är både barnslig och omogen, men inte den sortens människa som Amilia är. Jag vill inte skriva här vad sådana som Amilia kallas för, man kan bli utkstad från Flashback för mindre.
Äh, detta är ju flashback för fan.
Yttrandefrihet. 😉
Dessutom är du ju så bra på att uttrycka dig och beskriva sinnestillstånd och dyligt på ett sakligt, väldigt kunnigt och ingående vis, så jag har väldigt svårt att tänka mig att du någonsin skulle bli utkastad för det du skriver.
Tycker dagens best off klipp den löjliga kunskapsfågeln bjöd på bara visade hur jävla sömnig och skrämmande ointressant säsongen varit.
Och som så ofta under denna säsong var man tvungen att panik skruva av ljudet och titta bort för att inte få en massiv hjärnblödning.(Alex) 🤮