2020-05-16, 16:26
Bannlyst
Jasmine är ingen toppentjej, men hon har kommit längst av tjejerna för dom andra har varit så mycket sämre.
Antigen, elaka lr tråkiga lr fylleflippat.
Jasmine var tråkig när hon var med Martin, men annars har hon pallat trycket bättre än dom andra tjejerna.
Enda alternativet hade varit Julia, men hon hade svårare än Jasmine att umgås med alla.
Tittarna har aldrig fel, inte jag heller.
2020-05-16, 16:27
Medlem
Hur kan folk som Julia, lennie och anty vilja vara god vän med någon som är så elak som amilia?
2020-05-16, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Jasmine är ingen toppentjej, men hon har kommit längst av tjejerna för dom andra har varit så mycket sämre.
Antigen, elaka lr tråkiga lr fylleflippat.
Jasmine var tråkig när hon var med Martin, men annars har hon pallat trycket bättre än dom andra tjejerna.
Enda alternativet hade varit Julia, men hon hade svårare än Jasmine att umgås med alla.
Tittarna har aldrig fel, inte jag heller.
Problemet med Julia var dock att hon vände kappan efter vinden för mycket och försökte vara "strategisk" och folk trodde att hon var mastermind men var bara paranoid. Sedan att hon ville vara vän med amilia och hennes fyllebråk fällde henne.
2020-05-16, 16:30
Medlem
Mouchinos avatar
Jag säger bara en sak, alla de som inte vill se Amilia jubla på Måndag över segern, prestationen och bravuren över sin kamp att bana vägen för Lennie och Pink Room till vinnare får nog sätta lite fart! Inte mycket tid kvar nu!
2020-05-16, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Amilia sa att hon ville förstöra Martins och Jasses relation. Från den stunden visste jag att hon bara väntade på rätt tillfälle för att utnyttja puss historien för sitt syfte. Hon sa att hon ville förstöra för spelets skull men det tror jag inte på. Tillfället kom och det var nära att hon lyckades förstöra deras relation.

Jag känner till för bra vad Amilia är för sorts människa och vet vad de kan göra med andra. Inte konstigt att Jass reagerar som hon gör. Jass är både barnslig och omogen, men inte den sortens människa som Amilia är. Jag vill inte skriva här vad sådana som Amilia kallas för, man kan bli utkstad från Flashback för mindre.

Det Amilia inte kan få, tvingar hon sig på
2020-05-16, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag säger bara en sak, alla de som inte vill se Amilia jubla på Måndag över segern, prestationen och bravuren över sin kamp att bana vägen för Lennie och Pink Room till vinnare får nog sätta lite fart! Inte mycket tid kvar nu!

Det är spännande och jag banar absolut vägen för Sami. Han är den enda värdiga vinnaren.
Medlem
Alltså Amilia har visat och sagt saker som är så elaka och mobbningsaktiga. Hur kan folk som anty, lennie och julia vilja hänga med henne? Är anty en elak person som hon var i huset?
Medlem
mscatzys avatar
När tror ni man kan börja rösta?
2020-05-16, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Det Amilia inte kan få, tvingar hon sig på

Precis, hon skall ha sista ordet, hon skall bestämma över andra, ha total makt och kontroll. Hon frågar inte, hon bara tar.
2020-05-16, 16:38
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Amilia sa att hon ville förstöra Martins och Jasses relation. Från den stunden visste jag att hon bara väntade på rätt tillfälle för att utnyttja puss historien för sitt syfte. Hon sa att hon ville förstöra för spelets skull men det tror jag inte på. Tillfället kom och det var nära att hon lyckades förstöra deras relation.

Jag känner till för bra vad Amilia är för sorts människa och vet vad de kan göra med andra. Inte konstigt att Jass reagerar som hon gör. Jass är både barnslig och omogen, men inte den sortens människa som Amilia är. Jag vill inte skriva här vad sådana som Amilia kallas för, man kan bli utkstad från Flashback för mindre.

Ja, det minns jag. Varför tror du inte på henne att det handlade om spelet? Det blir ju ett cirkelresonemang när du säger att du vet vad Amilia är för sorts person, och därför är det självklart (för dig) att hon ljuger och att hon hela tiden planerade att släppa pusshistorien vid rätt tillfälle.
2020-05-16, 16:40
Medlem
mscatzys avatar
Anty lajvar med Mergim nu. De ser trötta ut.
2020-05-16, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Anty lajvar med Mergim nu. De ser trötta ut.
Hörde honom börja snacka om att det var ovant att inte vakna upp till Lennie lol

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in