2020-05-15, 19:05
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lennie är glad för att Mergim åkte ut.

Han var ledsen men han är glad för han kan vinna en miljon.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Åker Lennie så ska jag köpa upp hela Dompas Europalager. Men det kommer ju inte hända.
Nä, det var givet. Men han får nöja sig med en andraplats! Det finns bara plats för en stjärt på Samis tron!
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Fan babblar du om? Zara Larsson har aldrig lagt stories på instagram att rösta på Julia när hon hängde löst den gången hon åkte.
Det var exakt det hon gjorde. Problemet var att hon lade ut det på fredagen innan röstningen ens hade börjat och sen inget mer. Det krävs åtminstone fler gånger eller efter röstningen har startat för att det ska få effekt, om ens någon. Tror inte många procent av Zaras följare brydde sig om BB.
2020-05-15, 19:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja det var på tiden. Ja det är mycket sånt snack har jag märkt men det skiter vi i för Sami är i final och det är huvudsaken!

Känns betryggande att läsa dina kommentarer Kermith!

Tack och detsamma M!
2020-05-15, 19:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Tro mig dem flesta prosecco är mer fancy än en billig campo viejo
Åfan. Jag vet inget om Cava, uppenbarligen. Trodde den alltid låg snäppet under champagne Ja, du hör. Nåväl!

Skönt att Mööörrrrggeee drog. Välkommen till en värld fylld av Corona, men utan följare på Instagram!
2020-05-15, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nä, det var givet. Men han får nöja sig med en andraplats! Det finns bara plats för en stjärt på Samis tron!
Där slog du huvudet på spiken. Det finns bara plats för 1 stjärt på tronen.
Medlem
Sammy gråter snart
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Jag kan verkligen inte förstå vilka som röstar på Jassa. Hon har en extremt jobbig personlighet.

Allt ska kretsa kring henne och dessa fejktårar är bara för mycket.

Hur kan hon hela tiden gå vidare i varje omröstning? Ser knappt någon på instagram som röstar på henne heller. VILKA RÖSTAR PÅ JASSA?
Förstår inte heller! Hon hör hemma i ett dagis i tanke på hennes beteende och intelligens! Jag har tappat hakan varje gång som det INTE är hon som fått lämna när dom gått in i uppdragsrummet.
Medlem
Mouchinos avatar
Sa han till Mamma nu? Tårarna.. fina Sami
2020-05-15, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Fan babblar du om? Zara Larsson har aldrig lagt stories på instagram att rösta på Julia när hon hängde löst den gången hon åkte.

Zara la ut en story om att rösta på Julia ett dygn innan röstningen startade. Himla gulligt gjort och gav kanske några extra röster från folk som bara kollat lite och inte hade en tydlig favorit. Om en sådan story ska ge något krävs det verkligen att man lägger ut den i rätt tidpunkt.
Joakim kommer vara mer strategisk och kommer nog generera fler röster på så vis. Men det viktigaste är att alla som hejar på Sami faktiskt röstar, för även om Sami varit den populäraste deltagaren genom hela programmet så kan man aldrig veta helt säkert. Varje röst räknas. Inget får slarvas bort.

På måndag kör vi!! (och/eller redan i helgen om det blir omröstning redan då)
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-15 kl. 19:13.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det var exakt det hon gjorde. Problemet var att hon lade ut det på fredagen innan röstningen ens hade börjat och sen inget mer. Det krävs åtminstone fler gånger eller efter röstningen har startat för att det ska få effekt, om ens någon. Tror inte många procent av Zaras följare brydde sig om BB.
Okej. Då måste jag missat det helt. Men Joakim har varit med i säsongens BB och såklart Sami får röster när han lägger upp inlägg på Instagram om det.
Medlem
Åh första gången jag ser Sami med tårar i ögonen där han sitter ensam i bubbelnuggen 🥰

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in