Citat:
Ursprungligen postat av
likebananas
Tyvärr så tror jag att det blir en ångestperiod, brukar vara så efter stora idrottsevenemang för mig. Dessutom har jag dessutom följt detta slaviskt sedan dag tre. Man borde ha hållt sig till kvällarna när jag ser tillbaka på det. Men det blev ju omöjligt. När jag går in i något så blir det ofta helhjärtat om det så gäller min XBOX, idrott, serier eller liknande. Jag blir helt enkelt besatt. Pheew. Jag hoppas att favoriterna som Jullan, Glasman och Sami kan vara riktigt aktiva på deras sociala kanaler nu när jag skall skaffa Instagram. Kan bli ett inhopp på Amilia och möjligen Mergim bara av ren nyfikenhet och en dos skitsnack man kan garva lite illvilligt av.
Hehe, är precis likadan.
Fan en av livets höjdpunkter är ju vinter och framförallt sommar OS, fotbolls VM och EM.
OS och fotbolls-VM årtalen är fan min livskalender, utan dom skulle jag inte ha någon som helst pejling om vad man gjorde vissa årtal och sån skit. 😁
Ska nog också som du, bita i det ruttna äpplet och skaffa Instagram bara för att ha lite koll på Julia och Sami då.
Fast jag har en krypande, olustig känsla att man egentligen borde anses som för gammal för det. 😂