2020-05-07, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hon pratade om den där lägenheten i 24/7 ett antal gånger, visst någon hon firade nyår hos som bor där. Minns även att hon berättade vad den hade kostat och det var inte någon nätt liten summa direkt.
Men menar ni att hon nu säger att det är hennes egen lägenhet?? Är det ett fall av Kejsarens nya kläder vi skådar tro? 😂

Ja, ja. Strunt samma. Låt henne hållas säger jag. Man mår bara dåligt av att irritera sig, bättre att följa konton man tycker om. Hon rinner la ut i sanden så småningom ändå om folk bara slutar bry sig : )
Min bästa rekommendation: inte ge luft åt negativa fd deltagare. Glas1 och Enlegend=❤️❤️❤️❤️.
Jag kommer in sent, men följt från början.
2020-05-07, 18:39
Medlem
Klarar sig Frida en tredje gång

Så snackar vi om Topp 5 mirakel i BBs historia
2020-05-07, 18:41
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Hon pratade om den där lägenheten i 24/7 ett antal gånger, visst någon hon firade nyår hos som bor där. Minns även att hon berättade vad den hade kostat och det var inte någon nätt liten summa direkt.
Men menar ni att hon nu säger att det är hennes egen lägenhet?? Är det ett fall av Kejsarens nya kläder vi skådar tro? 😂

Ja, ja. Strunt samma. Låt henne hållas säger jag. Man mår bara dåligt av att irritera sig, bättre att följa konton man tycker om. Hon rinner la ut i sanden så småningom ändå om folk bara slutar bry sig : )
Vaa har hon erkänt att den inte är hennes en gång? Har bara sett bevis på att hon raderar kommentarer om att lägenheten inte är hennes, och undviker att rätta alla som ger henne komplimanger för "hennes" lyxlägenhet. Lägger upp stories och bilder på utsikten och skriver "home" bland annat, kan inte misstolkas som annat än att hon spelar liten roll nu.

Men ja såklart! Tycker det bara är komiskt eftersom folk går på det och hon ser sig själv som ärlighetens moder.
2020-05-07, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad gör personen? Kontot är privat och jag är inte intresserad av att följa
Sånt där barnsligt skit. Bry sig inte. En 14-åring jagar en annan. Typ. Rösta ut:Frida. Kvar:Sami.
OnT: Sami vinnare!
2020-05-07, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Raaaaaaami! Är det februari och slask ute?? Anty är kvar i huset? Corona ett lokalproblem i Kina? Fick flashbacks. Gott att se att du är tillbaka. Som vanligt har du fel med det är inget nytt.

Frida nervösskrattade. Alla med hjärnor kunde se att hon lika gärna hade kunnat börja gråta efter det där.

Åh om det ändå vore februari. Tar mörkret och slasket i fem år framåt om vi går tillbaka dit.

Ser ut som Mergim sprutat ner Lennies svarta dräkt med annat än mjölvatten
2020-05-07, 18:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Hon gillar det nog inte alls, men hon måste hålla sams med dessa ett litet tag till för att försöka rädda sig själv tror jag, och få den kärlek hon så mycket behöver. Går man tillbaka lite i tiden så var hon ju så otroligt lättkränkt och blev ledsen och dan bara för att Julia ville ha en sk hat (gillar inte) runda i stället för tacksamhetsrunda som de dessutom gjort så många gånger, och om Julia höjde rösten och blev lite sprallig utan ngn som helst närkontakt så fick hon ju spel och ville ta 5 steg tillbaka och tog upp det till diskussion på fyllan dessutom... Så Frida skulle tyvärr acceptera väldigt mycket från Mergim för att få kärlek och hålla sig kvar i spelet, men det är upp till oss betraktare och medmänniskor att stoppa sådant här beteende och se till så våra barn och ungdomar inte tar efter. Det är inte kärlek att först nedvärdera och vara elak för att sen bara släta över och börja kramas igen för att sen bli elak igen och igen och så vidare.

Du har absolut helt rätt KT! Man får dock också tillägga att Frida är beredd att ta vadsomhelst från Mergim eller Lennie. Hon gick in med sin högsta önskan (i studion innan de gick in) och sade att hon följde BB slaviskt och vill bara in i Rainbow tillsammans med PeeWee. PeeWee blev ju direkt accepterad av Rainbow men inte Frida som då började lacka och tyckte att Jullan inte var mer välkomnande, trots att Jullan var ju extremt vänlig mot Frida och de var bra polare.

Resten är ju bara historia och Sami tyckte inte om att hon klängde på honom med sin helnakna kropp. Sami var ju för Frida rena guden under lång tid men när han på skämt sprang ifrån henne varje gång hon skulle säga godnatt, naken förstås, så kände hon sig sviken och när Jullan påtalade att han kanske inte gillade att hon klängde på Sami och vid en fest sade dessutom Jullan på skoj att Frida skulle hålla bort sina klor från Sami kom den slutgiltiga urlackningen. Hon blev så besviken att aldrig ha blivit accepterad av Rainbow så hon inväntade kvällen då Olga höll på med sängbytet för Alex kom in.

Jag förstår delvis Fridas besvikelse, det gjorde ont att hennes största önskan blev så krossad så hon började tokhata Jullan. Och fräser ofta åt Sami. Det enda hon har gjort de senaste veckorna är att klänga på pojken. Hon försökte ju klänga på Lennie i början också men han visade att han inte heller gillade hennes nakna kroppe slingrande runt sig. Den enda då som blev kvar att klänga på var Mergim som låter henne klänga för att Amilia rekommenderade rosa rummet att behålla Frida som en pjäs för omröstningar.
Den slutgiltiga revanschen för Frida kom när Jullan åkte, trots att Jullan är extremt mycket populärare än Frida både i och utanför huset. TV4 fintade med utröstningen och Frida är kvar och trots att hon är impopulär. Nu är Fridas target Sami och Jassa för att hon vill sitta i final med "hennes två pöjkar".
I natt fick Frida en slev av pojkens vackra ord men vad skall stackaren göra när hon inte har några vänner kvar.
2020-05-07, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Min bästa rekommendation: inte ge luft åt negativa fd deltagare. Glas1 och Enlegend=❤️❤️❤️❤️.
Jag kommer in sent, men följt från början.

Väl talat, exakt så!

On.t. Undrar just om de kommer lyckas skrapa ihop sina 5000 likes på insta.. såg inte helt lovande ut när jag senast kollade..
2020-05-07, 18:50
Medlem
Citat:
Väl talat, exakt så!

On.t. Undrar just om de kommer lyckas skrapa ihop sina 5000 likes på insta.. såg inte helt lovande ut när jag senast kollade..

Det tror jag nog, fattas väl bara ett par hundra.
Medlem
ShadeNs avatar
Citat:
Väl talat, exakt så!

4700 likes i skrivande stund så det klarar dom, har dom till 20:00 på sig?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Hahaha exakt. Hon smider medans järnet är varmt. Nej faktiskt inte, vet inte det är hennes kompis som varit med i liven några gånger vad hon nu heter? Det borde xrlpyt här i tråden veta

Nej, min teori var att någon som kallas Phille äger lägenheten, men att han skulle jobba på annan ort i ett år. Amilia lade ut nyårsfirande från den aktuella lägenheten (hon och en snubbe på balkongen) där hon skrev att det var jobbigt att släppa iväg den bästa personen i ett helt år, eller något sådant.

Men om det är någon av hennes kompisar som varit med i liven så stämmer ju inte min teori..
2020-05-07, 18:52
Medlem
Citat:
Vaa har hon erkänt att den inte är hennes en gång? Har bara sett bevis på att hon raderar kommentarer om att lägenheten inte är hennes, och undviker att rätta alla som ger henne komplimanger för "hennes" lyxlägenhet. Lägger upp stories och bilder på utsikten och skriver "home" bland annat, kan inte misstolkas som annat än att hon spelar liten roll nu.

Men ja såklart! Tycker det bara är komiskt eftersom folk går på det och hon ser sig själv som ärlighetens moder.

Javisst serru, minns det väldigt väl då jag reagerade på att hon var superduperstolt över att ha firat nyår i det huset vilket jag fann lite, ja vad ska man säga, ytligt är nog ordet jag söker.

Edit: Det var alltså under tiden i huset som hon pratade om detta. Nu kanske hon flyttat in där hos kompisen på riktigt, vad vet jag.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-07 kl. 18:56.
2020-05-07, 18:52
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Galet.. Om han fick frågan i lögndetektorn om han fortfarande såg Jasmine som en hund och svarar att nej, det är sånt jag säger när jag är skit arg, så bör han ju varit skitarg i natt när han sa allt det han sa och gjorde det han gjorde.. och då är det väl inte skojbråk...? Så lågt av produktionen. Men väntat i och för sig.

Tittade nyss på ett gammalt klipp där Mergim går i klinch med Julia och han sätter igång ett bråk inne vid soffan ang nåt foto på kylen. Han går iväg och pratar inne i rosa till de andra om tjafset. Julia och Jassa går in i rainbow och de också börjar prata om bråket och då kommer Mergim tillbaka, blir arg för att de pratar om tjafset när han själv precis innan har varit i rosa och babblat. På slutet där så kallar han Jassa för hund och sätt dig ner och han talade till som att hon var hans hund och i det läget är hon upprörd och menar att det är person angrepp. Vet inte om det var första gången det hände?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in