2020-05-16, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Känns lite bättre för horkarlarna om de kan inbilla sig själva att det bara är feminister som äcklas av dem. Att en majoritet av svenska folket faktiskt stödjer sexköpslagen är något som horkarlarna inte vill höra talas om. Enklare att sluta lyssna på fakta och skapa sin egen verklighetsbild.

Du verkar sjuk i huvudet som tycker det är okej att vara hora.
Citera
2020-05-16, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldfinger1964
Man får väl uppmana ICA att även ta bort varor från Kina som förtrycker sin befolkning.

Allt med Texas Barbeque, de är ju rasister alla i södern.

Produkter från Ungern och Polen borde ju vara no-no med deras ledningar.

Uppmana Netflix att inte sända något med Hugh Grant, Charlie Sheen osv..

Så skönt när företag tar ställning åt oss så att vi slipper tänka själva.

De har ju gjort sig skyldiga till det värsta brotten som finns. Betalt för sex till något som sålt helt lagligt.
Det är nog primärt ekonomiska beslut. Produkterna kommer inte sälja. TV4 vill inte ta den debatten och Paolos fejs är på kartongerna med maten. Enklast att fimpa honom.
Citera
2020-05-16, 16:35
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Vad säger du din dumme fan? Fattar inte du att tjejer inte vill behöva knulla äckel för att få mat på bordet? Fattar du inte ens det så är det bäst att du håller käften.

Ingen svälter ihjäl i väst. Kanske för 200 år sedan.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Där sa du nåt som egentligen borde fä feminister att hålla käften.

Men nädå. Det ska fortsätta kacklas i all oändlighet bara för att de "tycker så"

Ja, det har ju kommit in en del historier om unga kvinnor i Sverige som säljer sig via Facebook och Instagram. Ofta skriver de att de vill ha gåvor, eftersom köp är olagligt.

Inte direkt något jag har hittat på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dendron
Min feting. Pratar du om Paulo nu ? Var har du källa på att han betalat sina böter, eller är det något du bara tagit ur luften ??

Han har godtagit ett strafföreläggande vilket är samma sak som att han döms direkt (utan att åtal behöver väckas). Samma sak gäller när man får fortkörningsböter, majoriteten går med på det direkt utan att bestrida saken i rätten. Det betyder att han erkänt. Han kanske inte redan har betalat böterna men då kommer han ju göra det om några dagar.
Citera
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
EXAKT. Och denna tråd skevar. Jag är endast intresserad av Paolofenomenet, inte prostitution i sig. För mig är den saken solklar= olagligt. Jag ifrågasätter inte det, trist inte kunna tala om faktiska situationen.

Om du vill så kan du PM:a mig så pratar bara du och jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Känns lite bättre för horkarlarna om de kan inbilla sig själva att det bara är feminister som äcklas av dem. Att en majoritet av svenska folket faktiskt stödjer sexköpslagen är något som horkarlarna inte vill höra talas om. Enklare att sluta lyssna på fakta och skapa sin egen verklighetsbild.

De flesta svenskarna stödde lagarna som förbjöd homosexuella att ha sex med varandra också men det betyder inte att det var rätt. Om Paulo och denna tjej ville ha sex med varandra så ska de få ha det, det är inget som du ska lägga dig i.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakap0
Många män kan nog ha det, dock ej alla.
Kan inte ens föreställa mig ha sex med en enda av mina kvinnliga kollegor eller deras väninnor.
Det existerar inte ens för mig och skulle aldrig ens kunna få blod ner till pillesnoppen om jag inte tänder på personen överhuvudtaget, då handlar det inte ens om personen är snygg eller ej utan mycket för mig är rent mentaliteten på individen.

En öde ö kanske?
Citera
2020-05-16, 16:36
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Nu undrar vän av ordning fick han valuta för pengarna eller kom polisen när han var mitt i action ??
Snutsvinen, vänsterregimen och media har arrangerat detta för att ta honom med byxorna nere. Horan var säkert en snut också.
Citera
2020-05-16, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Finns en del blonda kvinnor med skräpmän på stan om du missat det.
Om du är en bättre man så kan inte förstå var du inte fick blondinen.
Citera
2020-05-16, 16:37
Medlem
Kakap0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajens
En öde ö kanske?

Beror på vad som finns på ön, tecknade bild på öde ö med en enda palm och sand så skulle väl sanden och palmen få sig en omgång till slut kanske!
Citera
2020-05-16, 16:37
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Man skulle önska att dessa flickor inte lät sej utnyttjas så för en peng.
Lät?
Det stod ju i inlägget om brudar som aktivt söker en sugardaddy!
Inte f*n är det för att kunna köpa frukost, om du nu är så jäkla dum att du tror det.
De vill bli försörjda av en äldre karl med gott om pengar så att de kan leva lite lyxliv och samtidigt slippa binda sig.
Inte heller omöjligt att de njuter av sexet - äldre män brukar vara erfarna och uthålliga ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in