2020-05-17, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Fast PR har uttryckt det hela så här.

Så dina rosa drömmar kanske förvandlas till att han kan ha begått en oaktsam våldtäkt. Ve och fasa kan du klara det med dina vanföreställningar om tjejer som bara vill tjäna pengar?

För att Paolo trodde han kunde skademinimera genom att uttrycka sig PK. Och enligt PK handlar all prostitution om tvång.

Jag tror inte Paolo helt talar sanning. Förmodligen har han köpt sex mer än en gång. Förmodligen ser han inte sexköp som det smutsigaste som finns. Grejen om övergrepp i barndomen kändes också lite påhittat.
Citera
2020-05-17, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Och det är därför den svenska sexköplagen är så bra.
https://pt.se/nyheter/svenska-sexkop...t-7079524.aspx

Jodå, han berättade att han köpt sex av en kvinna som förmodligen kunde vara tvingad och som inte var där för att hon tyckte det var jätteroligt (= PR har större insikt än de flesta män i denna tråd).

Du blandar korten rätt rejält.
Oavsett så visar svenska studier att svenskar, särskilt unga och särskilt flickor, mår allt sämre. Det borde vara mer intressant än globala jämförelser:
https://www.rodakorset.se/vad-vi-gor...ligt-psykiskt/

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...sykiska-halsa/

Du verkar bitter, är du bitter?
Om du nu anser att svenska kvinnor är idioter, på vilket sätt är det ett problem för dig?

Jag tycker att den prostituerade skulle komma till TV4 och berätta själv för som insnöade
stockholms tanterna vad som hände.
Det ska inte få finnas några illegala lägenhetsbordeller där dom som organiserar kan
vägra att betala ut lönen, men den prostituerade kan mycket väl ha tjänat en rumänsk
månadslön på fyra kunder. Det skulle vara kul om hon kunde träda fram för hon
har mest troligt gjort det av fri vilja och är ingen sex slav.

https://www.youtube.com/watch?v=mD2PCGZhxGs&t=23s

I Danmark har dom som säljer sex kooperativ ,det är föbjudet att vara hallick vilket
är ett moraliskt korrekt sätt att sköta det på.
I Sverige handlar det om att medelålders tanter inte vill att kvinnor från andra länder
ska sätta på männen här.
Det bästa för dom prostituerade rumänska kvinnorna är att arbeta på en seriös bordell med larm och fast lön som är sjukt hög.
Och sedan när dom åker hem vet ingen vad dom gjort.
Men för feminist kvinnor handlar det inte om att bry sej om kvinnorna på riktigt.
Men jag tycker inte att man ska lära ut att tjejer ska sälja sex för det är inte för vem som helst.
Jag delade ju som sagt lägenhet med en strippa som sålde sex och hon tyckte att dom
skulle ta så mycket betalt som möjligt.
Själv så köper jag inte sex men jag kanske ändrar mej vem vet.

Visst blir man sur när det kunde ha varit så här.
Det finns en annan frihet i Danmark.
https://www.youtube.com/watch?v=nZArPgP55kM&t=22s
https://www.youtube.com/watch?v=eEUIxpozlkc&t=4s
https://www.expressen.se/noje/alexan...venska-tjejer/
Citera
2020-05-17, 02:09
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Ingen aning var sidan drivs. Däremot finns informationen att sidan är inblandad i 10 polisutredningar med koppleri och människohandel Nej, man vet inte om alla i huset 2 bordellägenheter med samma telefonnummer och wifi handlar om människohandel. PR själv trodde det i sitt fall vilket kan vara en vägledning.

Visst, eller så säger Paolo precis vad han tror att alla vill höra när han pudlar, eller är det så att Paolo helt plötsligt blivit extremt trovärdig?
Citera
2020-05-17, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Men förklara då hur en fattig tjej på låt oss säga 25 år från Bukarest skaffar en lägenhet på Östermalm för att sälja sex.

1. De är ej så värst fattiga.

2. De använder en tjänst som heter airbnb.
Citera
2020-05-17, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
För att Paolo trodde han kunde skademinimera genom att uttrycka sig PK. Och enligt PK handlar all prostitution om tvång.

Jag tror inte Paolo helt talar sanning. Förmodligen har han köpt sex mer än en gång. Förmodligen ser han inte sexköp som det smutsigaste som finns. Grejen om övergrepp i barndomen kändes också lite påhittat.

Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Visst, eller så säger Paolo precis vad han tror att alla vill höra när han pudlar, eller är det så att Paolo helt plötsligt blivit extremt trovärdig?

PK? Nä inte den gubben han är minst PK av alla. Sen kan du väl ringa farbror blå NOA och säga att dom minsann lämnar fel uppgifter om människohandel. Han är polisförhörd och skall man verka okej får man tala sanning för media kommer luska fram alltihop med bordellverksamheten. Ljuger han då är han ju än mer rökt. Nu kör han raka linjen och är full gång att resa sig igen. Han är inte PK, och du kan anteckna det i din rosa bok.
Citera
2020-05-17, 02:11
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
1. De är ej så värst fattiga.

2. De använder en tjänst som heter airbnb.
Så är det så klart. Och människohandel finns inte. Har du något slags belägg för detta?
Citera
2020-05-17, 02:12
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Okej, det låter jätteidealiskt, men vad har det med Paolo Roberto att göra?

Det du svarar på och underdånigt berömmer, är i sakprincip felaktigt. Roberto kommer aldrig att bli "feminin", oavsett hur mycket han förlorar i inkomst eller prestige. Fullt problematisk är han inte, trots bisexualiteten som det, rätt eller fel, pratas om.

Hans dialekt har alltid varit feminin (speciellt i kombination med hans röst)
Citera
2020-05-17, 02:12
Medlem
Feministernas avatar
Paolo fastnade med snorren i kakburken och insåg då att han gjorde fel som utnyttjade en ung utsatt tjej.

Men jag undrar om han verkligen skulle känna ånger efteråt .. ifall han inte hade fastnat i den där polisrazzian?
Citera
2020-05-17, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Så är det så klart. Och människohandel finns inte. Har du något slags belägg för detta?

Belägg för att prostituerade använder airbnb?
Citera
2020-05-17, 02:13
Medlem
kraniumgranskarens avatar
Citat:

Att åka dit första gången är ju inte ens nära sannolikt men han har väl fått proffshjälp för att preppa för intervjun. Så vad hoppas han ska hända, jobbet tillbaks?

Säger mycket om hans person att han köpte sex över huvud taget med så mycket att förlora, måste ha varit viktigt för honom att sätta på horor när han kände för det och fyllde något slags tomrum.
Citera
2020-05-17, 02:14
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Belägg för att prostituerade använder airbnb?
Det händer säkert men att det är organiserat av unga flickor från fattiga länder utan mellanhänder menar jag
Citera
2020-05-17, 02:15
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:

Han ångrar bara att han åkte dit. Att han nu kryper till korset och tjuter offentligt är bara patetiskt att se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in