Citat:
Ursprungligen postat av
allanmadsen
det är ju inte det detta handlar om kollar du på liven nu så ser du hur jassa beter sig snacka om att ha en jävla offerkofta på sig så jävla synd om henne som alltid är ett offer det är extra synd om
Det är det jag gör och har gjort hela säsongen.. men jag är gammal och har en annan livserfarenhet än många andra.
Vi får heller inte glömma nu att hon tolkat brevet fel och tror att Amilia ska komma in igen med en översittarstil..
Dessutom kan de ju inte springa till bikten och bikta sig som tidigare nu när de är så få och då måste det ju pratas direkt i rutan.
Hon har dessutom sagt att hon är trött och precis som hon säger så har hon faktiskt fått fler tittarfrågor än ngn annan i huset då hon suttit löst så många gånger.
Men om du inte vill tycka synd om henne så gör inte det. Jag tycker heller inte synd om henne, men jag känner empati och förståelse för hennes situation.
Hon säger också att hon vill ta ansvar och ser det som en självklarhet att stå till svars, även om jag ser det som lite hårt. Hon har spelat spelet som de flesta andra.