2020-05-16, 10:34
Medlem
OFFERKOFTAN på idag sluta sök sympatier jävla skådespelare
2020-05-16, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag tycker många överdriver med att deltagarna skådespelar.

inte deltagarna

deltagaren jassa skådespelar kraftigt ser du inte det är det lite synd om dig faktsikt som gå på det
2020-05-16, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inte deltagarna

deltagaren jassa skådespelar kraftigt ser du inte det är det lite synd om dig faktsikt som gå på det

Fan jag missade! Vad sa Jassa? Varför är hon butter?
2020-05-16, 10:43
Medlem
Om Jasmine skådespelar som vissa här tror så förtjänar hon en fet Oscar om hon orkat gjort det i 3 månader.
2020-05-16, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Fan jag missade! Vad sa Jassa? Varför är hon butter?

hon tror hon ska få kritiska frågor från tittarna verkligheten när det inte går att skådespelar och snacka bort allt har väl kommit ifatt henner
2020-05-16, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag tycker många överdriver med att deltagarna skådespelar.

Ja.., och om det nu är så, så är det ju mycket som står på spel och vem vill inte ha miljonen..? Det finns ju många tillfällen i livet där man behöver göra sig till lite som t ex vid anställningsintervjuer och dyl och då säljer man ju in sig själv också. Så jag kan nog tycka att det är ok trots allt. Undrar lite för mig själv hur jag skulle varit i samma sits? Två dagar före finaldagen och endast 2 motståndare..? Svårt att sätta sig in i.
2020-05-16, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Gud vad bra skrivet!!! Jag har exakt samma tankar och känslor!!!!!

Det är ett friskhetstecken att man ser genom sådana som Amilia och inte tror på skådespeleriet.
2020-05-16, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ja.., och om det nu är så, så är det ju mycket som står på spel och vem vill inte ha miljonen..? Det finns ju många tillfällen i livet där man behöver göra sig till lite som t ex vid anställningsintervjuer och dyl och då säljer man ju in sig själv också. Så jag kan nog tycka att det är ok trots allt. Undrar lite för mig själv hur jag skulle varit i samma sits? Två dagar före finaldagen och endast 2 motståndare..? Svårt att sätta sig in i.

det är ju inte det detta handlar om kollar du på liven nu så ser du hur jassa beter sig snacka om att ha en jävla offerkofta på sig så jävla synd om henne som alltid är ett offer det är extra synd om
2020-05-16, 10:57
Medlem
mscatzys avatar
Det går inte att skådespela i 100 dagar. Däremot kanske man kan överdriva ett visst beteende ibland för att man tror att det går hem. Som Lennies skräck eller Jassas sockerbegär t ex. Sami sade ju själv att han har betett sig på ett visst sätt för att anpassa sig till den nya gruppdynamiken som blir varje gång någon lämnar.

Angående Amilias härskarteknik. Har lagt märke till att Jass säger att Amilia bedriver härskarteknik, och hon har inte pratat med någon här ute som lägger märke till samma sak.

Ganska roligt att Jass ältar denna klubba som hon stal av Amilia. Amilia har nog med övervikt så hon klarar sig nog utan den klubban.
2020-05-16, 11:00
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten

Ja, alla vi som tittar vet att det är ett socialt spel. De satt alla och sade (även Sami) igår och de förstod inte att det kommer sådan frågor, om de har spelat ett spel. Vad är problemet? Men till syvens och sist ser man väl ändå hur en person är funtad när man ser dem 24/7. Det går inte att skådespela 100% i 100 dagar.
2020-05-16, 11:03
Medlem
Citat:
det är ju inte det detta handlar om kollar du på liven nu så ser du hur jassa beter sig snacka om att ha en jävla offerkofta på sig så jävla synd om henne som alltid är ett offer det är extra synd om

Det är det jag gör och har gjort hela säsongen.. men jag är gammal och har en annan livserfarenhet än många andra.

Vi får heller inte glömma nu att hon tolkat brevet fel och tror att Amilia ska komma in igen med en översittarstil..

Dessutom kan de ju inte springa till bikten och bikta sig som tidigare nu när de är så få och då måste det ju pratas direkt i rutan.

Hon har dessutom sagt att hon är trött och precis som hon säger så har hon faktiskt fått fler tittarfrågor än ngn annan i huset då hon suttit löst så många gånger.

Men om du inte vill tycka synd om henne så gör inte det. Jag tycker heller inte synd om henne, men jag känner empati och förståelse för hennes situation.

Hon säger också att hon vill ta ansvar och ser det som en självklarhet att stå till svars, även om jag ser det som lite hårt. Hon har spelat spelet som de flesta andra.
2020-05-16, 11:03
Medlem
Citat:
inte deltagarna

Javisst spelar Jasmine, och har gjort det hela säsongen.
Men Jasmine känns ändå på något vis betydligt "ärligare" än en viss annan person eftersom hon är så fruktansvärt usel skådespelerska! 😂
Hon är ju genomskinligare än en nytvättat fönster, medans LENNY den sluga lilla nasala rackaren är en betydlig bättre skådespelare.
Fast det är ju klart, han har ju ganska begränsat register att visa upp! 😁 Ett skutt här, ett hopp där och så ett tillgjort JAAA emellanåt och resten av tiden behöver han ju bara se helt nollad ut!
Och naturligtvis dom så pinsamt överdrivna betoningarna som han hittat på typ, HAR vi en ryggradslös fjant i huset! 😉

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in