2020-05-17, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Har ni sett det. Att någon som arbetar i produktionen. Inte har lagt ut bilder på sami på flera dagar på Instagram bigbrothersverige. 45 bilder neråt finns det en stackars bild på honom. Hur kan de få ha en anställd i produktionen som favoriserar de andra
När jag skriver det i kommentar så raderar de den kommentaren?

ja alla har fattat att produktionen favoriserar lennie men framförallt jasmine sami har alla emot sig därför han är värd att vinna ännu mer
2020-05-17, 11:38
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
gött sanmi håller än
Sami har utökat från 51 till 52 och Le minskat från 35 till 34😀
2020-05-17, 11:38
Medlem
xrlpyts avatar
Bara hon inte sminkar sig igen innan Lennie fått sina hälsningar, hon kommer börja störtböla igen. (Ja, Lennie också.)
2020-05-17, 11:39
Medlem
Citat:
exakt fyfan varje gång fattar hon inte att tittarna inte går på det längre
Usch, kan inte med faketårarna mer! Skööönt att slippa efter morgondagens final!!!!!!
2020-05-17, 11:40
Medlem
xrlpyts avatar
Sami är besviken på att klockan bara är 11:40, han hade hoppats på 14:50 säger han. Han ser det på fel sätt, tänk att om mindre än ett dygn så är de UTE..! Och Sami, antagligen, med 1 miljon minus skatt på fickan.
Senast redigerad av xrlpyt 2020-05-17 kl. 11:43.
2020-05-17, 11:40
Medlem
Citat:
ja alla har fattat att produktionen favoriserar lennie men framförallt jasmine sami har alla emot sig därför han är värd att vinna ännu mer
Ja Sami förtjänar att vinna ännu mer. Det gör ont i hjärtat hur dom i produktionen kan ha en anställd som beter sig dåligt och hur det kan vara tillåtet
2020-05-17, 11:41
Medlem
VONKANs avatar
Varje utröstning när Jasmine varit nominerad har jag velat ha ut henne, Men här i tråden skrevs det "henne plockar vi nästa vecka".
Så, här är vi nu, med skriet i final
Senast redigerad av VONKAN 2020-05-17 kl. 11:49.
2020-05-17, 11:43
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Sami är besviken på att klockan bara är 11:40, han hade hoppats på 14:50 säger han. Han ser det på fel sätt, tänk att om mindre än ett dygn så de UTE..! Och Sami, antagligen, med 1 miljon minus skatt på fickan.
Är inte finalen imorgon kväll? Isf är det väl mer än ett dygn kvar?????
2020-05-17, 11:45
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Är inte finalen imorgon kväll? Isf är det väl mer än ett dygn kvar?????

Haha, OJ! Ja, jag tänkte fel eller inte alls. Mindre än ett och ett halvt dygn då.
2020-05-17, 11:49
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Usch, kan inte med faketårarna mer! Skööönt att slippa efter morgondagens final!!!!!!

Varför skulle det vara fejktårar? De är ju gravt understimulerade därinne, minsta uppskattning blir jättestor och nu får de översvallande beröm och hyllningar. T o m Sami blev ju tårögd sa han, för första gången i huset, är det fejk också?
2020-05-17, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Ja Sami förtjänar att vinna ännu mer. Det gör ont i hjärtat hur dom i produktionen kan ha en anställd som beter sig dåligt och hur det kan vara tillåtet

Känner samma sak och speciellt häromkvällen när det var sista kvällen med gänget och sami inte fick ngt att äta medan de andra åt sushi. Han fick också mycket svårare och tuffare uppdrag.

Idag fick dessutom bara Lennie vara en karaktärsroll..? Detta är bara nga exempel, men vi får ju inte glömma liftkortet som heller inte gav någonting och kom in 70 dagar försent.. och Amor och hans regissörsroller har heller inte gett ngn belöning mer än till och från oss tittare..

Men jag har sagt det förut och känner samma nu, att det är ngn i produktionen som jobbar där nu som ger vissa av deltagarna tips och dyl i bikten, men sami lämnas utanför och blir istället mycket tuffare behandlad.

Känns tungt att se då jag just har sami som favorit, men skulle känt samma även om det varit Jasmine eller Lennie för jag är mycket för rättvisa.

Hoppas den eller dem i produktionen jobbar förgäves och att Sami vinner ändå!
2020-05-17, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Undrar om de är förberedda på att de går ut i en tom studio.
Undrar om amilias instakonto är hackat 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in