2020-05-14, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tror att Mergim kommer åka ut imorgon
Ja hoppas det. Har en konstig känsla. Jag gillar honom lite om han holder tyst. Han hjälper lennie lite. Konstig kille
2020-05-14, 17:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Jag hoppas av hela MITT HJÄRTA ATT SAMI VINNER.
Men om Jassa Sami och Lennie är i final så tror jag dessvärre att Lennie vinner.
Alla pinkroomröster kommer gå till Lennie.
Sitter Mergim Lennie och Sami i final så vinner Sami!

Var och när har du fått för dig att Pink Ladies skulle ha fler röster än Sami? Lyssna inte på troll.
King Big Sam fick alla mina röster
2020-05-14, 18:00
Medlem
Mouchinos avatar
Lennies taktik är att till varje pris hålla sig väl med ALLA och därför är han i final, det här behagandet, fjäskandet. Altlid hålla sig framme för att ensam få uppmärksamheten. Överdrivna inställingen till precis ALLT för att charma tittarna så mycket det bara går. Han hanterar Mergim som lönar sig bäst för honom i deras relation. Alla ser honom som Mergims räddare, coach osv men han vill inte göra de som är mindre trevligt vad gäller att säga åt honom på skarpen när han upprepade gånger på ett mycket nedvärderande sätt tryckt ner damerna i skorna.

Han belönar det istället med att goosa. Nej Lennie är trygg ja för att HAN inte drabbas eller tar åt sig men man står inte som en staty i såna lägen helt förstenad och det är visst hans ansvar, vad är det för jävla nonsens? Han har valt att uppodla den här nära relationen till Mergim och då ingår allt, även det negativa. Jag köper inte det där tyvärr. Jag skulle ha haft jävligt dåligt samvete om jag bara hade struntat i såna här viktiga delar för det utvecklar oss som människor att kunna våga stå upp för det man tycker är rätt och fel! Hur fan skulle detta samhälle se ut om alla var lika fega som Lennie?

Att se sina medmänniskor är en förutsättning för att kunna tro det bästa om mänskligheten och som tur är kryllar det av just såna vackra människor som inte skulle tveka en sekund för att hjälpa någon i nöd eller som är i underläge. Det är det vackraste som finns att se och få höra om. Inte en sekund backar dessa modiga och de förvandlas i den situationen vilka de vill vara.Hjältar eller Åskådare?
2020-05-14, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Skillnad på att snacka skit och snacka sanning! Sami pratar sanning när han ex tycker att Mergim och Jass skriker, det är inte skitsnack.
Varför svarar du? Så ointressant. En idiot.
2020-05-14, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Var och när har du fått för dig att Pink Ladies skulle ha fler röster än Sami? Lyssna inte på troll.
King Big Sam fick alla mina röster

Är ganska säker på att Lennie/Mergim har en stor fanbase precis som Sami.

Det bästa för Sami är om han sitter mot dessa 2.

Sami behöver vinsten mest så han kan betala av sina skulder
2020-05-14, 18:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Skitsamma, det är mer spännande om det är jämnt...

Men slutaaaa nej ): Har trott en hel säsong att han får ta hem detta låt det inte fuckas nu
2020-05-14, 18:02
Medlem
Zingo2s avatar
2 röster på Sami
2020-05-14, 18:02
Medlem
Samis odds har sjunkit medans Lennies gått upp,

Big Brother 2020 Vinnare

Sami Jakobsson
1.40
Lennie Hansson
3.00
Jasmine Armstrong
8.00
Mergim Feka
12.00

Sami förtjänar det här så han kan få sitt liv tillbaka med tanke på den
uppförsbacke han haft med sina skulder.
2020-05-14, 18:03
Medlem
Det är altså röste sammi om man vil have sammi kvar. Er det rät forstået
2020-05-14, 18:03
Medlem
Zoom008s avatar
Röstat på kung Sami nu.
2020-05-14, 18:04
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Lennies taktik är att till varje pris hålla sig väl med ALLA och därför är han i final, det här behagandet, fjäskandet. Altlid hålla sig framme för att ensam få uppmärksamheten. Överdrivna inställingen till precis ALLT för att charma tittarna så mycket det bara går. Han hanterar Mergim som lönar sig bäst för honom i deras relation. Alla ser honom som Mergims räddare, coach osv men han vill inte göra de som är mindre trevligt vad gäller att säga åt honom på skarpen när han upprepade gånger på ett mycket nedvärderande sätt tryckt ner damerna i skorna.

Han belönar det istället med att goosa. Nej Lennie är trygg ja för att HAN inte drabbas eller tar åt sig men man står inte som en staty i såna lägen helt förstenad och det är visst hans ansvar, vad är det för jävla nonsens? Han har valt att uppodla den här nära relationen till Mergim och då ingår allt, även det negativa. Jag köper inte det där tyvärr. Jag skulle ha haft jävligt dåligt samvete om jag bara hade struntat i såna här viktiga delar för det utvecklar oss som människor att kunna våga stå upp för det man tycker är rätt och fel! Hur fan skulle detta samhälle se ut om alla var lika fega som Lennie?

Att se sina medmänniskor är en förutsättning för att kunna tro det bästa om mänskligheten och som tur är kryllar det av just såna vackra människor som inte skulle tveka en sekund för att hjälpa någon i nöd eller som är i underläge. Det är det vackraste som finns att se och få höra om. Inte en sekund backar dessa modiga och de förvandlas i den situationen vilka de vill vara.Hjältar eller Åskådare?
Igår när Sami kved av plågor i magen smaskade Lennie och Mergim vidare på godiset, Jasmine var den enda som brydde sig. Smygbögarna har psykdiagnoser av något slag fanemej, kanske diagnoser som inte finns ännu
2020-05-14, 18:04
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Varför svarar du? Så ointressant. En idiot.
Ja, tänkte inte på det. Sista gången jag svarade.
Sami 2 röster👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in