Citat:
Ursprungligen postat av
Mulholland007
Det tror jeg du har rett i. TH har ikke noe ned dette å gjøre, men det er et nederlag å godta dette, vil tro det tar en stund å snu etterforskningen, hvis det ikke allerede er gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av
agvvv
De jobbet med kidnappingssporet i flere måneder, så snudde de etterforskningen. Barna ønsker å sette etterforskningen 18 mnd tilbake i tid. Jeg skjønner at resultatet er vondt og tragisk, men jeg tror virkelig ikke det er feil. TH må leie inn egne folk, noen skikkelige proffe fra utlandet. Men han må la dem få frie tøyler, ikke peke hvor de skal lete, slik han gjorde med politiet. Han villedet dem lenge. Og de har brukt enorme ressurser. TH må leie noen som kan matche deres etterforskning i bruk av ressurser, og da snakker vi ikke Tore Sandberg og co.
Tviler på at han vil leie inn noen privatetterforsker. Det måtte i såfall være en slags advokat, men som utad kaller seg etterforsker, slik som vi ser Tore Sandberg jobber. Leter etter alle mulige små punkter han kan peke på for å få Per og Veronica til å fremstå som uskyldige, men med null vekt. De tingene han peker på, fremstiller dem ikke som uskyldige i det hele tatt. Og de tingene som taler for at Per og Veronia har noe med dette å gjøre, det ignorerer han glatt. Som du sier, de snudde jo etterforskningen etter at de hadde gransket kidnappingssporet, og fant at alt pekte mot TH. Han er rett og slett den eneste som kan ha motiv for dette. All fornuft sier at det må være TH.
Klart det er trist barna, og jeg skjønner at de syntes det er trist at sin egen far blir omtalt her inne som bakmann, og at de forsøker forbrilsk å få folk her inne til å tro at TH er uskyldig, men til ingen nytte.