Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2020-05-15, 02:27
Medlem
MaxDLs avatar
En purge? För många som vaknar upp och sprider sanningar om det som händer just nu i världen?
Citera
2020-05-15, 02:30
Avslutad
Appen har funkat som den ska iaf. Måste vara hemsidan, uppdatering eller något..
Citera
2020-05-15, 03:26
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Första gången för mig, hänt innan?

Du vet att det tillhör ett företag som heter Google?

229:- i månaden för premium dök upp i appen. Nu är det coronatider.
Citera
2020-05-16, 01:34
Medlem
Jag gick in på en flera veckor gammal video som jag la en kommentar på. Det visade sig att kommentaren var top ranked. Eftersom det inte fanns några kommentarer på min kommentar så ifrågasatte jag om så var fallet.

I ett inkognitofönster var jag två veckor bak när det kommer till popularitet.

Frågan är således: Listar youtube alla ens kommentarer som mest populära när man är inloggad som sig själv?
Citera
2020-05-16, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommerso
Jag gick in på en flera veckor gammal video som jag la en kommentar på. Det visade sig att kommentaren var top ranked. Eftersom det inte fanns några kommentarer på min kommentar så ifrågasatte jag om så var fallet.

I ett inkognitofönster var jag två veckor bak när det kommer till popularitet.

Frågan är således: Listar youtube alla ens kommentarer som mest populära när man är inloggad som sig själv?

ja för att det ska vara enklare att hitta din kommentar
Citera
2020-05-16, 05:59
Avslutad
Mest uppskattade youtubevideo? Tumme-upp/tumme-ner-ratio

Kollar på klippet Leslie Nielsen | A Serious Talent | A Docu-Mini på Youtube som i skrivande stund har 11 282 positiva tummar och 79 negativa tummar. Detta är ju inte häpnadsväckande eller unikt för en video, ej heller är det säkerligen en av de mer populära i hänseendet "tumme-upp/tumme-ner-ratio" men det väckte ändå frågan: Vilket är det mest uppskattade youtubeklippet/videon, baserat på relationen mellan tummen upp och tummen ner?

Givet måste klippet ha en del uppåt tummar för att ens övervägas, jag tycker nog femsiffriga positiva tummar bör vara en gräns = minst 10 000 uppåt tummar. Skulle vara kul att hitta en ratio på 1000:1.
Citera
2020-05-16, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Kollar på klippet Leslie Nielsen | A Serious Talent | A Docu-Mini på Youtube som i skrivande stund har 11 282 positiva tummar och 79 negativa tummar. Detta är ju inte häpnadsväckande eller unikt för en video, ej heller är det säkerligen en av de mer populära i hänseendet "tumme-upp/tumme-ner-ratio" men det väckte ändå frågan: Vilket är det mest uppskattade youtubeklippet/videon, baserat på relationen mellan tummen upp och tummen ner?

Givet måste klippet ha en del uppåt tummar för att ens övervägas, jag tycker nog femsiffriga positiva tummar bör vara en gräns = minst 10 000 uppåt tummar. Skulle vara kul att hitta en ratio på 1000:1.

List of most-liked YouTube videos:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most-liked_YouTube_videos

Där finns de mest gillade Youtubevideorna listade.
Citera
2020-05-16, 07:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
List of most-liked YouTube videos:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most-liked_YouTube_videos

Där finns de mest gillade Youtubevideorna listade.

Nej. Det är inte de mest populära.
Citera
2020-05-16, 07:56
Medlem
Citat:
Nej. Det är inte de mest populära.

Hur vet du det om du måste starta en tråd för att fråga vilka de mest gillade är?
Citera
2020-05-16, 08:01
Avslutad
Citat:
Hur vet du det om du måste starta en tråd för att fråga vilka de mest gillade är?

Bara att ta fram miniräknaren. Det måste minst vara 99% för att ens ha en suck att kvala in. Med andra ord kan tönten MrBeast dra åt helvete med sina sinnesslöa videos.
Citera
2020-05-16, 08:14
Medlem
Citat:
Bara att ta fram miniräknaren. Det måste minst vara 99% för att ens ha en suck att kvala in. Med andra ord kan tönten MrBeast dra åt helvete med sina sinnesslöa videos.

Jaså, det nämnde du ju dock inte i din trådstart, utan frågade bara "Vilket är det mest uppskattade youtubeklippet/videon, baserat på relationen mellan tummen upp och tummen ner? Givet måste klippet ha en del uppåt tummar för att ens övervägas, jag tycker nog femsiffriga positiva tummar bör vara en gräns = minst 10 000 uppåt tummar.".

Ingenstans nämns ett krav om den ratio du nämnde, varför det låter misstänkt mycket som en regel du just uppfann för att inte ge MrBeast (vem nu det är, ty det låter som jag inte skulle gilla honom heller, enär det låter som rap), äran.

Exempelvis är den video som historiskt, alltså någonsin, fått mest gillande röster, Luis Fonsis "Despacito", som fått 16,010,000 röster. Duger det röstantalet, herrn?
Citera
2020-05-16, 14:31
Avslutad
Citat:
Jaså, det nämnde du ju dock inte i din trådstart, utan frågade bara "Vilket är det mest uppskattade youtubeklippet/videon, baserat på relationen mellan tummen upp och tummen ner? Givet måste klippet ha en del uppåt tummar för att ens övervägas, jag tycker nog femsiffriga positiva tummar bör vara en gräns = minst 10 000 uppåt tummar.".

Ingenstans nämns ett krav om den ratio du nämnde, varför det låter misstänkt mycket som en regel du just uppfann för att inte ge MrBeast (vem nu det är, ty det låter som jag inte skulle gilla honom heller, enär det låter som rap), äran.

Exempelvis är den video som historiskt, alltså någonsin, fått mest gillande röster, Luis Fonsis "Despacito", som fått 16,010,000 röster. Duger det röstantalet, herrn?

Senaste Summoning Salt-videon har just nu >99,5:1 i approval-ratio, det är högt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in