2020-05-16, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy
Ekvationen går inte ihop, hur mycket du än vill att det ska vara så. Jag är inte allsmäktig, men jag vet som faktum att sexsälajre också utnyttjas, samt att en del av pengarna går direkt till organiserad brottslighet.

Organiserad brottslighet är en helt annan sak än frivilliga avtal med leverans av tjänster. Tvång ska förstås också vara förbjudet oavsett om det handlar om sex, bärplockare eller glassförsäljare.
Citera
2020-05-16, 03:06
Medlem
knight1056s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
15-20? Varifrån kommer uppgifterna om att det skulle kunna röra sig om en kvinna under 18?

Kvinnan är i 30-årsåldern.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-prostitution
Citera
2020-05-16, 03:06
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Det är skrattretande faktiskt, jag har haft mer frihet och makt med vilken vanlig tjej som helst jämfört med de prostituerade*.

Prostituerade är vanilla, vanliga tjejer är kinky as fuck.

Jag har haft en hora som ville ha det rough, men jag tror att hon tyckte om mig.

Det här med att man "får göra vad man vill med henne" så fort man betalat verkar vara en väldigt vanlig fördom.

Inget kunde vara mer osant. Det hela sker på kvinnans villkor. Hon berättar innan vad som är ok och vad som inte är ok, vad som gäller och vilka priser som gäller för vad. Går man inte med på det är det bara att dra. Gör man något mot hennes vilja bryter man mot lagen. Jag kan bara tala för mig själv men för mig finns det inte på kartan att göra något kvinnan inte är med på.

Den prostituerade kvinnan i klippet jag länkade tidigare pratar också om att hon har mycket mer kontroll när hon har sex med en kund än hon har när hon haft sex med någon hon mött på t ex krogen.
Citera
2020-05-16, 03:07
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Enligt hans förhör skall kvinnan vara runt 30 år. Tror inte han sitter och ljuger i förhör. Skriver hon 30 kan hon vara betydligt äldre till och med. På sidan som figurerat i tråden fanns det ingen över 24 år i det området.

Jävlar du. 30 år ung. Stackars lilla flicka.
Citera
2020-05-16, 03:08
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är hela affärsidén - så gör dig inga illusioner om det.

Bara för att du inte tycker om att knulla behöver du inte projicera det på andra. Den lyckliga horan är ett faktum. De älskar kuk och pengar - en win win för dom.

Med det sagt är inte alla horor, lyckliga horor. Men det är det nog ingen som tror heller.
Citera
2020-05-16, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag tror han alltid har haft prostituerade. Att han skulle ha sådan otur att första gången han köper sex så är det en razzia tror jag inte på. Han bor väl delvis i Italien? Där köper han nog mycket prostituerade? Han har en tjej som är halva hans ålder men måste ändå köpa en kvinna, det tyder på ett vanebeteende.

Ja det är uppenbart, extremt osannolikt att det skulle vara första gången. Men det borde inte samhället eller utomstående lägga sig i.
Citera
2020-05-16, 03:09
Medlem
HLM28100s avatar
Det finns ett talesätt:

När kuken står, då är tankarna i helvete!
Citera
2020-05-16, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko
Nej, det var svar på vad han hade gjort i LAS Vegas.

Okej!
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Haha denna är bra:

"Insatsen som går under kodnamnet ”Insats torsk har pågått under veckan. I natt riktade polisen bland annat fokus mot en lägenhetsbordell belägen på Grevgatan, rapporterar media."

https://samnytt.se/paolo-roberto-eft...t-dumt-beslut/

Nu kommer det roliga:

TV4 la upp följande matlagningsvideo med Paolo Roberto 19:35 IDAG (de har dock ändrat detta nu till 3 april 2014 hahaha)

Mitt kök: Torsk med italiensk touch

https://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon/2589927

Kan det bli bättre?
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är hela affärsidén - så gör dig inga illusioner om det.

Helt rätt.

Precis som ingen kvinna tycker om en man om han inte kan erbjuda henne något annat utöver honom själv.

"Kärlek" existerar inte. Allt sex är sexköp. Dags att män inser det.
Citera
2020-05-16, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Bara för att du inte tycker om att knulla behöver du inte projicera det på andra. Den lyckliga horan är ett faktum. De älskar kuk och pengar - en win win för dom.

Med det sagt är inte alla horor, lyckliga horor. Men det är det nog ingen som tror heller.

Nej precis, och alla städare är inte lyckliga städare.
Citera
2020-05-16, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056
Kvinnan är i 30-årsåldern.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-prostitution
Du är en sopa Paolo. Jag vill aldrig mer höra ett ord från dig. Skyll inte ifrån dig med en massa snyft
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in