2020-05-16, 03:26
Medlem
Yinool0401s avatar
Ska vi tippa att Martin Timell mår en tusendel bättre idag... delad smärta.. 😂
Citera
2020-05-16, 03:26
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soosany
Hahah har du fått ditt hjärta krossat?

Bara för att det är så för dig betyder det inte att det är så för oss friska välmående människor.

Haha, nej det så är det inte alls för er "friska" människor.

Aldrig fått mitt hjärta krossat faktiskt. Men jag pratar inte om mig här (svårt för en kvinna som dig att förstå såklart), jag pratar i stort. Det är ett vetenskapligt bevisat faktum att kvinnor väljer bort män som inte kan tillföra yttre faktorer. I alla kulturer, i alla delar av världen, i alla tider.
Citera
2020-05-16, 03:27
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeltzin
Den som är fri från skuld skall kasta första stenen....

Går man till en prostituerad mår man uppenbarligen inte bra. Vad tjänar det till att skuldbelägga Paulo? Klart han fattar att det inte är rätt men det är något trasigt i honom som får honom att hamna i den situationen.

De verkliga bovarna är ju de som skeppar hit unga flickor från andra länder och lovar guld och gröna skogar.

Absolut men att dom skulle ju inte skeppa hit skrapet om det inte fanns en lukrativ marknad.
Kvaliten på godset, dom äger inget värde i sina egna länder, det är den beska sanningen.

Här säljer dom som smör, Europa är perverst.
Det har uppmärksammats så att företagsamma personer i obskyra hörn av världen dammsuger bygden på alla halta o lytta o hönor som finns att finna på och tar dem hit.

Jag skulle förmodligen göra exakt det samma, faktiskt, valla in huvudfotingarna med simpla lögner och göra guld på dem i Europa och samtidigt så gör jag mitt land en tjänst.
Citera
2020-05-16, 03:28
Medlem
Jeltzins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Vad baserar du det på?

Det verkliga bovarna är våra politiker ditt jävla dumhuvud! Med deras politik kommer inget annat att ske annat än att skapa hallickar som tjänar pengar på oskyldiga människor. Precis samma fenomen som råkar skapa den där langaren också. Väldigt märkligt de där.

Mår man bra kan man få brudar utan att behöva betala för det.

Lagarna är inte bra uppställda men faktum kvarstår att det finns vidriga människor som sysslar med människohandel.

Dumhuvud kan du vara själv, pappskalle.
Citera
2020-05-16, 03:29
Medlem
NereMedOlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han är en mycket äcklig gammal gubbe som köper 20 minuter med en utnyttjad kvinna som haft 20 män tidigare samma kväll.
Han kvalar garanterat inte in på någon topp-lista över äckliga gamla gubbar i hennes kundkrets.
Citera
2020-05-16, 03:29
Medlem
Jeltzins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Absolut men att dom skulle ju inte skeppa hit skrapet om det inte fanns en lukrativ marknad.
Kvaliten på godset, dom äger inget värde i sina egna länder, det är den beska sanningen.

Här säljer dom som smör, Europa är perverst.
Det har uppmärksammats så att företagsamma personer i obskyra hörn av världen dammsuger bygden på alla halta o lytta o hönor som finns att finna på och tar dem hit.

Jag skulle förmodligen göra exakt det samma, faktiskt, valla in huvudfotingarna med simpla lögner och göra guld på dem i Europa och samtidigt så gör jag mitt land en tjänst.

Fy fan.
Citera
2020-05-16, 03:30
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Helt rätt.

Precis som ingen kvinna tycker om en man om han inte kan erbjuda henne något annat utöver honom själv.

"Kärlek" existerar inte. Allt sex är sexköp. Dags att män inser det.

Det roliga är ju att svenska brudar tror dom är mindre luder när de bara är ute efter killar med tung phung. De kan ofta även skryta om hur de lyckades dejta en rik eller fisförnäm snubbe. Som att ingen förstår att de särade på benen för fame and money.
Citera
2020-05-16, 03:30
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G Floppgundler
Du är en sopa Paolo. Jag vill aldrig mer höra ett ord från dig. Skyll inte ifrån dig med en massa snyft

Jag har gillat hans frispråkighet, även om han inte är min typ till utseende eller sätt. Han var dock PK som aldrig tog ställning för den svenska sidan. Men nu är han död för mig. Hoppas allt hans horeri uppmärksammas.

Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Det är bra "dejtmat" säger han i matlagningsvideon...
haaaahahaha skiter snart på mig här alltså...

Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Skulle var intressant om media fick damen att sjunga 🎤,, eller får tag på folk på horpanget.
Det visar sig sen att Paolo varit stammis sedan lääääänge.
Oooopssss

Hon kan tjäna pengar på det. Och många kan kliva fram och få sina minuter i rampljuset i Sverige, Italien och alla andra länder han har horat runt i. Jag håller tummarna.
Citera
2020-05-16, 03:31
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Torsk-Paolo!

Paolo "Torsken" Roberto framöver?
Citera
2020-05-16, 03:33
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Kan det vara så att han lagade sin berömda dejtmat "torsk med italiensk touch" till horan han satte på?

Inte konstigt hon nappade då... var ju bra dejtkäk sa han ju!
Citera
2020-05-16, 03:34
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Hahaha!

Hur kom du fram till att det är relevant att jämföra en kriminell gängledare som lallat runt i teve och som inte har någon annan kompetens än att träna och slåss med Bill Gates och Steve Jobs?

Jag menar både de och deras skapelser må ha sina brister - men skapelser är de i alla fall.

Sedan begriper jag inte hur det kan vara manligt att man ser upp till en kriminell invandrare bara för att denne hutar åt feminister i teve.

Birro är också en impulsiv idiot men har var åtminstone så pass ärlig att han inte får vara med i teve längre.

Sedan borde det ingå implicit av mitt språkbruk att jag inte är kommunist. Om du har någon hjärna kvar efter alla testosteronkurer vill säga...

/Johan

Han har 200 anställda, det är att skapa arbetstillfällen. Du hävdade då att han inte alls hade skapat dessa jobb då folk bara kunde köpa ett annat märke av ravioli istället, alltså hade han tydligen inte skapat några arbetstillfällen. Men samma sak gäller sen inte Steve Jobs eller Bill Gates? Folk kan ju faktiskt också bara välja andra märken och alla entreprenörer som någonsin befunnit sig i en bransch där man inte har monopol och är enda aktören bör alltså enligt din "logik" aldrig ha skapat någonting.

Ditt argument saknar således logisk konsekvens men eftersom du är en komplett jubelidiot så är du tyvärr för dum i huvudet för att inse detta.
Senast redigerad av JohnGottiSr 2020-05-16 kl. 03:37.
Citera
2020-05-16, 03:35
Medlem
rex144s avatar
Han har jo restaurang och är kändis så han borde ha 20-30 tel. nummer till olika knullvilliga tjejer,
kan vara så att han ville vara anonym men att gå till en lägenhet full av prostituerade i Stockholm,
vad fan trodde han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in