2020-05-15, 20:39
Medlem
HOPPSAN! Samma dag som han går ut med sitt sexköp publiceras det här mysiga reportaget om han och hans tjej....

https://www.amelia.se/reportage/intervju/paolo-roberto-om-nya-karleken-elin-ar-ett-perfekt-team/

Och se där, längst ner i faktarutan framgår:

Bor: I en villa strax utanför Stockholm, de dagar de har barnen, och i lägenhet i Stockholms innerstad övriga dagar.

Så var du på en liten take-off medan ungarna sov Paolo?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Svårt att bevisa den läckan.
Ja så är det, det blir bara en anonym källa som det gä13 på dussinet av
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashigaback
Dom har vänt han ryggen totalt
Lade ut detta för en timme sen

TV4 Play: Mitt kök: Torsk med italiensk touch, med Paolo Roberto http://www.tv4play.se/program/link?video_id=2589927

Den var bra! :-)
Citera
2020-05-15, 20:40
Medlem
Vilken jävla icke-nyhet. Folk har under alla tider och i alla kulturer köp sex. I stora delar av världen är det lagligt. Men inte här Imola Sverige.. här betraktas han som han har dödat ett småbarn... inte klokt
Citera
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Om man vill tro på Paolos historia rakt av, hur ska det då gå ihop?

Som jag uppfattar det är hans förklaring denna:
Nu var livet på topp, kärleken, affärerna, allting. Han hade aldrig mått så bra i hela sitt liv. Då kickar ett självskadebeteende in, grundat i ett övergrepp i barndomen. När allt är bra så måste han skada sig själv för att fylla igen hålet i själen.

Men, för att skadan ska inträffa så måste han rimligen åka dit? Om det gått som i de flesta fall när nån köper sex att polisen inte är där, hur skulle skadan då ha uppstått? Skulle han då efter sitt första sexköp i livet gått hem till flickvännen och sagt ”jag har köpt sex med ett trafficking-offer från Moldavien” och sen sitt liv förstöras?

Eller uppstod självskadan under själva sexet med den prostituerade?

Får inte ihop hans story.

Känns som det kanske handlade om att skada någon annan snarare än sig själv. Jag tror han hade knipit käft om sitt lilla äventyr om han inte hade haffats, och hans liv och framgång hade rullat på som vanligt utan att han hade känt sig skadad av otroheten.

För det kan väl inte vara självskadebeteende om man bara skadar någon annan?

Om jag drar ett knytnävsslag i ansiktet på en random dude eller knullar ett okänt öststatsluder som är offer för sexhandel - är det självskadebeteende då?
Citera
Bannlyst
Newsflash: Paolo Roberto har tappat 1000 följare på Instagram.
Och Claes Borgström dog nyss 👍👍😆😷
Citera
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
För att hans story inte stämmer. Han säger vad han tror är mest PK. Istället för att bara säga att han var sugen på sex.
Jo, precis. Hade han sagt något i stil med att han helt enkelt var kåt och inte anser att det är något fel med sexköp så hade hans story gått ihop. Det hade varit ärligt, åtminstone. I princip kan han förstås tycka det är fel med sexköp men vara så kåt att han struntar i det.

Men istället denna oerhört märkliga historia om att han som hatar sexköp för att skada sig själv köper sex, av historian på Instagram att döma för att förstöra sitt liv. En skada som rimligen bara kan uppstå om han åker fast eller berättar ingående om det i efterhand.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
😂😂😂

Tack för att du visar vad dagiset Sverige går för! Baserar sin verklighetssyn på fiktion... 😂😂😂
Precis! Alla dagisbarn som gnäller om trafficking Såå trött på dem! Du och jag borde gyttjebrottas någon dag och ge varandra kompisslag på axeln!
Senast redigerad av Kiya123 2020-05-15 kl. 20:44.
Citera
Medlem
dessutom. en av de som skriver om moral och hatar paolo är en kvinna som "sexuellt trakasserade mig"
men det är ju inte sexuella trakasserier när en kvinna gör det. Tafs på rumpan, inbjudande meddelanden som inte är välkomna osv.
Citera
2020-05-15, 20:41
Medlem
LeifMohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Åh... I de kretsarna är han välkänd sedan lääänge.
Det är en av sthlms sämst bevarade hemligheter.

Han har betalat men även fått betalt i yngre år..
Jag har bara hört att PR gillar att trycka på grabbstjärt, men tiggerskan kanske knullade honom med en StrapOn?
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det skulle vara hans enda räddning.

Han kan ju rimligtvis inte bortförklara det annars att han måste få köpa en ung tjej - när han har en hemma. Men att köpa en ung kille - det kanske går hem i alla fall bland Stockholms bögarna.

Pablo kommer ut,
Talar ut om fördomar o ett liv i förekelse. - stunderna när jag köpte sex kunde jag vara mig själv”.

Mediavänstern kommer krama honom. HBTQ rörelsen göra handhjärtan.
Inte ett öga kommer vara torrt.

Jonas Gardell kommer känna sig hotad som riksbögo skriva en giftig artikel om att Paolo inte är värd att få komma in i värmen...

Någon vanlig avrunkning eller påsättning är det knappast frågan om.

En annan fråga är hur han hittade dit? Vem o vilka andra från det samhällsskiktet har varit där.

Vem tipsade polisen?

Likaså så ställer det frågor om ålder o kön på den som sålde sexet.

Det här är dagens snaskighet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashigaback
Dom har vänt han ryggen totalt
Lade ut detta för en timme sen

TV4 Play: Mitt kök: Torsk med italiensk touch, med Paolo Roberto http://www.tv4play.se/program/link?video_id=2589927

P.R är dessutom i en besvärlig ålder. Strax över 50 år. Det är inte bara att byta bana hur enkelt som helst. Inom något som syns utåt är han helt bränd från och med nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in