2020-05-16, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Minderårig?

Fan, är hans nya tjej på 25 bast inte "minderårig" nog för 51-åringen? hahahaha... lammkött skall det vara, tydligen.

Kvinnan han köpt sex av är givetvis inte minderårig.
Citera
2020-05-16, 01:47
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Porrstjärna hade varit nåt.. Det hade verkligen varit en smäll på käften för de svenska feministäcklen.. TKO

Funkar inte, porrstjärnor tjänar inte så bra, och Paolo har nog haft ganska stora utgifter sedan hans kändisliv tog fart.

Paolos kassako är naiva medelsvenssons som köper hans autentiska italienska matlagning och varumärke, som drömmer sig bort till den italienska rivieran, bort från den blekfeta skandinaviska gubbe de gifte sig med för 30 år sedan, till en muskulös mörkhårig gentleman med hår på bröstet och som kan rabbla italienska och dränka dem i vin och spaghetti bolognese.

Nu är alla kokböcker, överprisade "hemmalagade" pastasåsar på ICA och kändisuppträdanden i populära livestreamningar borta, och med detta hela hans mat-imperium.
Senast redigerad av kato85 2020-05-16 kl. 01:51.
Citera
2020-05-16, 01:48
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
vad tror ni händer med PR? klarar han sig ur det och kommer tillbaka om några månader?

Nej, som jag ser det är det ingen som kommer vilja förknippas med honom ( tänk Martin Timell )

Han kommer aldrig mer kunna livnära sig på ett offentligt (radio och tv ) jobb utan får hanka sig fram som PT eller taxichaufför i skymundan från offentligheten.

Jag tror risken är överhängande att han tar sitt liv faktiskt.
Citera
Medlem
Koettbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Låter som en plan för dig.
Sära på skinkorna 20ggr per månad för att få 30 lök oskattat rakt i fickan? Sign me up!
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Horan var 30. Enligt uppgift. Kanske tröttnade på sitt eget lammkött?

Fan, då blir det ju ännu märkligare.

En 30 år gammal sliten hora, mot hans 25-åriga rena vältränade atletiska tjej?

Antingen måste hon suga något jävligt på sex (närmare bestämt suga DÅLIGT ), eller så vet jag fan inte alltså.
De har dessutom nyligen flyttat ihop.

Nä, vissa förstår jag mig inte på.
Citera
2020-05-16, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Tänk om jag hade fått bli justitieminister då hade jag halverat Sveriges brottslighet på några minuter.

Legaliserat sexköp, legaliserat en del lättare narkotika. Då hade jag gjort kriminella arbetslösa Då hade personer som paolo och andra också haft kvar sina jobb.

Jag röstar för livstidsstraff för våldtäkt, 5-10 års fängelse för sexköp. Drogförsäljning upp till livstid. 5-8 års fängelse för grovt brott mot vapenlagen, t.ex att man ertappas med ett illegalt skjutvapen.
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Ja fyfan vad sunkigt

Det vart i slutändan ett dyrt nöje för Paolo.

Hoppas det var skönt så länge det varade... han kanske inte får fitta på ett bra tag nu framöver
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
>svensk man avbryter en neger som våldtar och blir mördad

svenska folket: I sleep

>kurd halshugger svensk tjej

svenska folket: I sleep

>spaghetti/yoga-tuffing köper ett knull

svenska folket: vaket

haha det är så bisarrt asså, stackars Sverige. Så hemskt hur landet våldtas varje dag och ingen bryr sig men som du själv skriver en sphagetti influencer köper sex och helt plötsligt blir alla upprörda..
Citera
2020-05-16, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Jojo, jag vet att heterosexuella män som är i relationer sällan är trogna och att en liten klick även besöker horor. Men jag undrar varför de då söker sig till monogama relationer med kvinnor istället för att bara ägnar sig åt hor eller att knulla runt fritt med kvinnor? Varför välja fru eller flickvän när det inte är det livet man vill leva?

Man vill nog leva bägge liven.

Ena delen vill leka mamma, pappa, barn, villa och Volvo. Den andra delen vill leka med rumänska horor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Och då, som framgångsrik, rik och välkänd människa, mitt uppe i ett perfekt förhållande och livet som på RÄLS, går och väljer första bästa luder, möjligen en crackhora eller någon annan stackars dit-tvingad hora från Rumänien eller något annat fattigt land, och knullar denna bara sådär?

Någon med hans status kanske borde ha valt en lyxeskort istället? Eller på gammalt "hederligt" vis bara knullat runt bakom tjejens rygg, helt gratis och helt lagligt?

Hans agerande är ju i detta fall ganska märkligt.

Finns inga belägg för att hon var crackhora eller dit-tvingad. "Lyxeskorter" ser oftast inte snyggare ut än vanliga eskorter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Nej, jag kollar inte på bögporr. Skiter fullständigt i om snubbar blir utnyttjade. Som snubbe har du fler alternativ, varav att sälja din anal inte är ett måste. Men många brudar har inget annat val, vilket gör det vidrigt. Allt jag säger är: Om nån hade filmat min mamma eller syster bli påpumpade, eller köpt fitta utav dem, så hade den personen behövt fly landet. Om jag resonerar så om kvinnorna i mitt liv, då visar jag samma respekt för övriga kvinnor också. Sen att du glott på fråga Olle och andra bögprogram som normaliserar sån här skit är ditt problem. Jag bryr mig ärligt talat inte, men det är en smutsig industri.

Så med andra ord säger du att män har rätt till sin fria vilja, men inte kvinnor? Och om kvinnor som du bryr dig om gör något som du inte gillar så ska någon behöva fly landet? Låter som en väldigt sund syn på saker och ting.
Citera
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
varför har killarna fler val än tjejerna?

För att du som snubbe inte kan bli tvingad till det. Ingen snubbe som inte är minst helväck skulle kunna bli tvingad till att suga en annan mans kuk, eller ta den i röven mot betalning. Medan en kvinna går det att både tvinga till det och ordna kunder på 30 minuter. Därav skillnaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in