2020-05-17, 22:29
Medlem
Måste kännas konstigt för Paolo detta, han har gått ifrån att vara en av Sveriges mäktigaste och nu mycket borta pga en olycklig omständighet.
Citera
2020-05-17, 22:30
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Om karln skulle varit lite ödmjuk och smart hade han säkerligen kunnat utvecklat sitt varumärke betydligt bättre. Mat, vin, krogar, resor, böcker, tv-program mm. Men han var för girig och otålig.

Hans exfru har haft ett fortsatt stort inflytande. Jag har ingen aning om vad hon har för kompetens på området men PR verkar ha förtroende för henna trots att dom är skilda.

Du rör något där misstänker jag. Finns den sortens typer, avsaknaden utav ödmjukhet..

Har även träffat på ett par utav samma kaliber igenom ens liv. Man gör det bäst, att bara avsluta den relationen hur den än ser ut.

Det tar inte slut, "äta, eller ätas".

Tror Paolo är likadan.
Senast redigerad av Snapcount 2020-05-17 kl. 22:32.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttis73
Med tanke på det ivriga försvaret för Paolo Roberto här inne undrar man hur utbrett det är med sexköp bland alla incels på FB.

Just snygg ny fanbase han skaffat sig - kvinnohatare, beundrare av Breivik och försvarare av Anders Eklund-typer. Är han nöjd tro?

Man kan säkert räkna fram på ett ungefär hur många torskar det finns i Stockholmsområdet. Har inte polisen en idé om ungefär hur många prostituerade det finns?
Citera
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djmannen
Tydligen greps även en känd journalist samtidigt i samma razzia, nån som vet vem?

Det är här det verkliga scoopet finns i razzian, Paolos äventyr är bara en bonus.
Citera
2020-05-17, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CandyWarhol
Åhjo! Prinsessan Madeleines pojkvän Jonas knullade ju snett med en norsk säsongsjänta i typ Åre, och förlorade bostavligt talat både prinsessan och halva kungariket...

Ojoj! Det visste jag inte!
Citera
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Måste kännas konstigt för Paolo detta, han har gått ifrån att vara en av Sveriges mäktigaste och nu mycket borta pga en olycklig omständighet.

Kännas konstigt? Han går igenom en extrem livskris mitt framför ögonen på hela Sverige.
Citera
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Företagen är knappt värt något idag, kolla upp företagen på ratsit(speciellt det ex-sambon var VD i). Alla har avslutat samarbete med honom. Han bor i Nacka.

Med andra ord är det där 100-miljoners-imperiet från någon expressenartikel med några år på nacken inte riktigt sant idag. Som någon skrev så är det där taxijobbet inte allt för långt bort.
Citera
2020-05-17, 22:32
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Både hans exfru och sambo borde fråga Paolo samma sak som Cher i denna låt:

Was she worth it? Och sen dra också samma slutsats..

https://www.youtube.com/watch?v=S2PWhYAaaFc

Dom 40 miljoner du citerar avser så vitt jag förstår Everoffs omsättning det är på den summan Paolo har provision. Ser man på hans bolag så kan man gissa att han under de tre kommande åren i vart fall riskerar mellan 10-15 miljoner. En dyr halvtimme
Citera
2020-05-17, 22:34
Medlem
orrecrists avatar
Undrar om hans liv blivit lika förstört ifall han snattat -vilket är ungefär samma straffskala. Ett bötesbrott och alla blir helt galna? Om det nu skall vara lag på sexköp se då till Att ha kloka straff.
Citera
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Du rör något där misstänker jag. Finns den sortens typer, avsaknaden utav ödmjukhet..

Har även träffat på ett par utav samma kaliber igenom ens liv. Man gör det bäst, att bara avsluta den relationen hur den än ser ut.

Det tar inte slut, "äta, eller ätas".

Tror Paolo är likadan.

Det finns ett talesätt som säger ungefär att ju mer man kan desto mer inser man vad lite man vet. Jag tror att Paolo är en person som är raka motsatsen till det talesättet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CandyWarhol
Åhjo! Prinsessan Madeleines pojkvän Jonas knullade ju snett med en norsk säsongsjänta i typ Åre, och förlorade bostavligt talat både prinsessan och halva kungariket...

Med tanke på hur motvillig han var att förlova henne tror jag inte att han var extrem ledsen för sin förlust (trots att tidningarna har förstorat upp detta och tar upp den här storyn gång efter gång).
Sen var han inte ens tilltänkt för att ta över halva kungariket.

Skulle ha varit om Daniel hade ställt till det.
Citera
2020-05-17, 22:35
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Kännas konstigt? Han går igenom en extrem livskris mitt framför ögonen på hela Sverige.

Man ska nog tyvärr inte utesluta självmordstankar när röken har lagt sig och konsekvenserna blir tydliga, både socialt och ekonomiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in