2020-05-15, 20:30
Medlem
Kändis, vältränad, ser bra ut, "coolt" rykte.
Känns spontant inte som en person som behöver betala för att få ligga när han befinner sig i Stockholms nattliv.
Av den anledningen är hans förklaring faktiskt trovärdig.
Citera
Bannlyst
Kraschen börjar, COOP har slutat ta in Paolos produkter. ICA diskuterar även att göra samma, men har hittils gått ut och tagit avstånd från hans agerande.

Han får också sparken för alla sina uppdrag i tv4.

https://www.tv4play.se/program/nyheterna/12747304
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Blott Sverige svenska tokfeminister har.

Berlusconi, största horknullaren i Europ, valdes till premiärminister gång på gång i Italien. Italien är betydligt mer moget land än dagiset Sverige.

Berodde det inte åtminstone delvis på att han själv ägde media som därmed inte kunde blotta sin ägare för allmänheten?
Citera
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Om man vill tro på Paolos historia rakt av, hur ska det då gå ihop?

Det spelar ingen roll om Paolos historia är trovärdig. Han är italienare, och därmed är han skyldig bortom allt rimligt tvivel.

Han är ständigt skyldig, så det är ointressant om han begått ett verkligt brott - eller ett fiktivt sådant !
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Nä precis, alla borde få ha en egen Lilja forever instängd i en lägenhet någonstans. Jävla pissland!

😂😂😂

Tack för att du visar vad dagiset Sverige går för! Baserar sin verklighetssyn på fiktion... 😂😂😂
Citera
2020-05-15, 20:31
Medlem
Hursomhelstings avatar
Jaha, en gång alltid som det heter.
Pengar och framgång verkar inte bota en del människors tillstånd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Du tror alltså på att Paolo inte har gjort detta förut? Han har förmodligen varit på samma ställe innan och haft sex med samma tjej. Han är inte en oskyldig stackare som drabbats av något utan egen förskyllan - han har alldeles säkert köpt sex flera gånger tidigare och han har faktiskt ett förhållande med en tjej!

Läs mina tidigare inlägg så ser du att jag visst tror att PR gjort detta förut. Däremot bestrider jag ditt påstående att han varit just där hos just den tjejen förut.

Att han köpt sex spelar mig ingen roll. Enligt rådande lagstiftning är det dock olagligt och han har accepterat sitt straff och mottagit böter. Att det nu bedrivs en häxjakt av människor som dig gör mig förbannad för att det på intet sätt är förenligt med en rättsstat.
Citera
Medlem
takeitchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
De kvinnor som hängde ut Virtanen var inga 10r direkt. Att Virtanen har fått ligga pga sitt kändisskap är inte samma som att han mitt på eftermiddagen inom 30 min kan få knulla en brud lika snygg som från en eskortsida.

Varför skulle massa unga kvinnor som inte ens vet vem han är vilja ha din släkting? ”Jo, ursäkta, vet damen om att jag är oerhört förmögen?” Klär han sig som Monopol-gubben eller hur utstrålar han sina rikedomar?

Fast är verkligen dessa tjejer från Rumänien 10r? De är väl inga extrema skönheter. Är dessa tjejer från eskortsidor verkligen så pass snygga?

Men herregud, vet du ens det går till man drar hem en tjej från krogen?
Citera
Medlem
fejsetnr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Om man vill tro på Paolos historia rakt av, hur ska det då gå ihop?

Som jag uppfattar det är hans förklaring denna:
Nu var livet på topp, kärleken, affärerna, allting. Han hade aldrig mått så bra i hela sitt liv. Då kickar ett självskadebeteende in, grundat i ett övergrepp i barndomen. När allt är bra så måste han skada sig själv för att fylla igen hålet i själen.

Men, för att skadan ska inträffa så måste han rimligen åka dit? Om det gått som i de flesta fall när nån köper sex att polisen inte är där, hur skulle skadan då ha uppstått? Skulle han då efter sitt första sexköp i livet gått hem till flickvännen och sagt ”jag har köpt sex med ett trafficking-offer från Moldavien” och sen sitt liv förstöras?

Eller uppstod självskadan under själva sexet med den prostituerade?

Får inte ihop hans story.
Skadan är att han åkte fast. Jävla äckel........
Citera
Medlem
Die.young.4evers avatar
Dyrt knull! Han kommer förlora mycket pengar nu. På sina företag. Hörde att han blir utkastad från Coop. Som jag sa HÖRT!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Berodde det inte åtminstone delvis på att han själv ägde media som därmed inte kunde blotta sin ägare för allmänheten?

Nä, det handlade om att italienarna inte är lika skitnödiga som dagis-svennar.
Citera
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Han har tagit sitt straff och det är det, tycker jag. Dubbelbestraffning hör inte hemma i ett rättssamhälle.

Ja, men har ett företag rätt att välja vilka de samarbetar med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in