2020-05-15, 20:37
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Så jag tror inte att Der Spiegel har skrivit om horaffären igår. Dom fick ju inte ens skriva om en båt. Hälsa Jutta

Nej, Der Spiegel publiceras en gång per vecka - det vill säga idag. Idiot!
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Så du menar att någon tipsat polisen? Tex att han misshandlat den prostituerade eller på annat sätt ställt till problem.

Eller att feministisk front lurat honom i en fälla?
Heh, ett väsentligt ord försvann i mitt inlägg. Om det rört sig om manlig prostitution så skulle han aldrig åkt dit.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Ingenting hänt? Du skämtar väl? Det här är grejer som inte går att stoppa från att komma ut.
Och hur många sexköp, kokain innehav mm tror du inte sker där det bara ryktas om vem som kan vara skyldig. I det här fallet kommer det inte att finnas någon FUP eller rättegångsmaterial då man kan erkänna och få ett straff föreläggande så risken är liten att Paolo hade hamnat i skiten
Citera
2020-05-15, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
TV4 också, det här är nog årets dyraste sats i Sverige. Lär inte slås i första taget.

Dom har vänt han ryggen totalt
Lade ut detta för en timme sen

TV4 Play: Mitt kök: Torsk med italiensk touch, med Paolo Roberto http://www.tv4play.se/program/link?video_id=2589927
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Om en polis läcker så är det ändå bara ett rykte, plus att polisen får sparken om det kommer fram

Svårt att bevisa den läckan.
Citera
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Var skriver jag att han ska utvisas? Att välja att flytta tillbaka till sitt hemland för man har skämt ut sig eller att bli utvisad är en enorm skillnad. Du ska inte heller lägga dig i vad andra betalat i skatt, vare sig i Sverige eller nåt annat land. Varken när det gäller mig eller någon annan. Din skatt, dina problem. Andras skatt, ska du skita i.

Vi är alla i denna tråd för att vi lägger oss i saker vi inte har med att göra.
Citera
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashigaback
HAhaha, LoL
Tv:4 har vänt honom ryggen helt
lades ut idag 19.35
Go go go TV4!
Kapitalet har humor!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Det hade sannolikt kommit fram ändå, men visst är han en idiot i hur han hanterar det. Får man ett straffföreläggande så skrivs det in i belastningsregistret och blir antagligen en dom som går att söka fram också.
nej det blir ingen dom
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Jo, säkert. Första gången. Och om han inte åkt fast, vad skulle ha hänt då? Skulle självskadebeteendet ha upphört då och allt blivit bra igen. Eller ingick att åka fast i självskadebeteendet?

Parodi, från en annars rak man.

Exakt!!! Du levererar trådens hitintills ”Nyktraste” och eftertänksamma frågeställning👏🏼
Citera
2020-05-15, 20:39
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Svårt att bevisa den läckan.

Aftonhoran & Co. betalar och håller käften.
Citera
Medlem
Oj vad det skrivs moralkakor på Facebook av diverse kvinnor. Stackars privilegierade kvinnor som vet allt om den här industrin. "köper en kvinnas kropp", "att göra som du vill med" "från ett av europas fattigaste länder"

Herregud, vad man spär på
Citera
Medlem
Intressant att min gamla adress Grevgatan 10 har blivit bordell...passar väl med grisen som är värd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in