2020-05-15, 17:00
Avstängd
MrBabyBoys avatar
Vissa tänder på blondiner, andra tänder på BDSM en del tänder på mulatter och vissa tänder på tjejer med stora rövar och vissa tänder på horor. Vad är det för fel med det? De flesta porraktriser horar rätt friskt och alla gillar.väl porr. Så länge båda går med på det ska det inte vara nåt hinder tycker jag.
Han vill hålla låg profil och skulle kunna knulla hur mycket som helst men det kräver mycket jobb och går inte att gå under radarn med det. En hora - bara in och ut och göra sin grej och sen tack och hej.
Alla män måste tömma säden minst en gång i veckan. Kvinnor har inte samma behov.
Citera
2020-05-15, 17:00
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Troligen har det ena gett det andra som det kan göra, man hamnar utom kontroll och fullbordat faktum kvarstår. Vi kan inte föreställa oss detta utan fakta......... bara att beklaga PR att han inte valde en hemmakväll med fruga.......... Kanske "reprisTV" som är svaret.

Med fruga? Är han gift? När jag kollar verkar han vara gift med Lena Arrelöv. Hon är ju inte direkt ful om man säger så

Då är nästa fråga. Hur var det mellan de? Fick han sexuellt det han ville eller inte?
Om svaret är nej, ja, då är gärningen "mer" förståelig.

Om ja, då förstår åtminstone inte jag det. Men återigen, jag dömer honom inte eftersom jag inte känner till detaljerna.
Citera
2020-05-15, 17:01
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Han är ett svin som vill känna makt. Har man köpt samtycke kan man tydligen göra vad man vill. Köra utan kondom trots tjejen sagt nej, trycka in den i det bakre hålet trots att man inte var överens om det, osv, osv.

Finns många tjejer som vill ta den i baken, frivilligt.
Citera
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Roberto har byggt en halmgubbe d.v.s. "hålet" i hans huvud som han skyller på. Den förkastliga handlingen är inte hans fel. Felet är hålet i huvudet. Det är den hemska halmgubbens fel. Den kan han kritisera hur mycket som helst. Smart?

En mer näraliggande förklaring är att Roberto i grunden är väldigt macho. Bordellbesöket är helt enkelt en machohandling som syftar till självbekräftelse. Han är kung, känner sig på topp och varför inte bekräfta det med att riktigt go crazy?

Alltså våldsbenägen, macho och sexförtryckare?

Om han är en sån kung varför kan han inte få kvinnor och sex utan att betala för det?
Citera
Medlem
Hans.Landas avatar
1500:- för en snabbis. Det är vad 50 flaskor vatten kostar på hans restaurang. Karma.
Citera
Bannlyst
Hans fru är vältränad
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STARO
Ärlig? Han är så långt ifrån ärlig du kan komma. Påstår att detta var första gången...

Om det nu är så han vet exakt varför han har gjort detta, dvs det självskadebeteende som han refererar till, varför har han då inte agerat proaktivt och fått hjälp med att hantera detta tidigare?

Han har pengar att lägga på den bäste av psykologer. Istället väljer han alltså att gå omkring med detta laddade vapen i fickan trots att han riskerar att förlora precis allt?

Nej du, detta är en mycket erfaren sexköpare som helt enkelt till slut åkte dit. Inget annat.
Javisst men tror han kommer bli förlåten. Tror hans sexköp beror på bristande empati och inte på hans barndom.
Citera
2020-05-15, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Första men inte sista....

Nu har han fått smak på öststatsfitta så nu är det kört. Paulo: "Det var som att tränga in i en dubbelbakad calzone, fast ännu lite skönare.."

Helvete vad jag sitter och garvar när jag läser dina inlägg, du är ju kung för fan! Bästa jag läst på länge
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Nu måste han göra en effektiv Damage Control. Man kan pudla sig hur mycket som helst, men det gäller att pudla rätt. Han måste härleda sitt handlande till sverigedemokraterna, tex att de har bidragit till ett samhällsklimat där vita medelålders män kan köpa kvinnor, att han nu tar fullt avstånd från SD och nu har blivit feminist.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Den moralistiska skitpolisen i Sverige ser det som sitt främsta uppdrag att fånga "sexköpare" istället för att göra något åt den verkliga människohandeln som den illegala immigrationen innefattar.

Det blir lätt lynchmobb utav sådana här händelser, betänk att:

1. Paolo är människa
2. Människor gör misstag
3. Kuken ska ha sitt.

Man lägger ner våldtäkter så man kan ta fast Paolo. Bra prioriterat där...
Citera
Medlem
Fan vilken offentlig förnedring och skam, mest för han själv men även för hans exfru, hans nuvarande sambo, hans barn, hans samarbetspartners, hans polare, hans mor och i princip alla andra kvinnor och män som han någonsin haft i sitt liv. Jag hade flyttat utomlands och aldrig mer visat mig i landet.
Citera
2020-05-15, 17:03
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Finns många tjejer som vill ta den i baken, frivilligt.

Javisst, om man är fucking ÖVERENS. Har du lässvårigheter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in