2020-05-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Är det bara jag som tycker att all bojkott av allt som kan förknippas med Paolo är absurd. Han har köpt sex av en kvinna vid ett eller flera tillfällen och bara det är sjukt men när man ser att varje bolag bojkottar allt så blir det ännu sjukare.

Skulle inte förvåna mig om att de finns x antal anställda på k-rauta, tv4, mfl som har gjort betydligt värre saker än att köpa sex.

Jag kan förstå att de inte vill ha med paulo i någon reklam eller som programledare men att de ska sluta ta in hans produkter i matvaruaffärer är bara trams.
Ja det är dåligt att han köpte en kvinna för att använda för eget syfte. Alla vet att dessa kvinnor alls inte har nåt nöje av att ställa upp på en främlings behov av makt och kontroll av deras kropp.
Men han är känd och drevet går.
Jag undrar också om alla som skriver här är så vackra och rena själva.
Det är också märkligt om hans produkter måste bannlysas.
Tänker att säljs pizzorna och uppskattas så kan han fortsätta och få dem sålda, det blir riktigt märkligt om hans italienska ostar ska kasseras odyl.
Men som programledare är det finito så klart.
Dags att få alla de andra sexköparna uthängda också.
i
Citera
2020-05-15, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
För att kvinnor i Sverige inte behöver sära på benen för att försörja sig. Det är tragiskt att kvinnor forfarande år 2020 måste livnära sig på det.

Finns svenska tjejer som säljer sex. Men de drar till Dubai, Barcelona eller Miami där de kan dra in mer pengar.

Dessa svenska tjejer har inget annat val än prostitution om de vill leva extravagant lyxliv.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRÖD
Det hade varit helt okej. Det avskyvärda här är att det sannolikt rör sig om sexslavar för någon hallick, och att horbocken sedan har mage att spela offer i TV.

Knappast. Det har flera gånger vevats i media om hemska svenska män som köper sex utomlands, traots att det är lagligt. Etablissemanget hoppas på priviligierade, vita män vid varje chans de får.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Det vill jag varken spekulera om eller föreställa mig.
Jag vet att han blivit påsatt av riktig kuk, fått 4 (fyra) fingrar i röven och att han själv har rätt blygsam kuk.
Han verkar dock väldigt besatt av testosteron och huruvida han själv och andra är macho eller inte.
Han knullar med stor sannolikhet även grabbar på glid. Takes one to know one.

Han är känd homofob också. Det vet ju alla att de värsta homofoberna också är de som har mest dragning till samma kön.
Citera
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullans123
Knappast första gången pedofil-paulo köper sex. Första gången han blir gripen bara, ingen blir gripen första gången. Och vem fan går och köper sex nykter en torsdag 19:00 när det fortfarande är ljust ute om det är första gången?!

Så tydligt att han bara är en simpel pedofil. Han är 51-år gammal och är ihop med en 25-åring, är inte det varningsklocka nog? Nej det räckte inte med någon som var hälften så gammal, han behövde någon ännu yngre, tyder inte på något annat än pedofil beteende. Och den stackars tjejen han är ihop med, har hon verkligen inte sett några varningsklockor när man är ihop med ett sådan pedofil?

Undra hur många unga restaurang anställda han hunnit utnyttja gratis, att gå direkt från gift och sambo till köpa sex är sällan så enkelt, man vandrar längs en trappa uppåt.

Folk borde verkligen få upp ögonen för vilken äcklig pedofil han faktiskt är.

Vet man att det är första gången han grips ?
Citera
2020-05-15, 23:01
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Mitt emot ligger il Conte. Var väl där Ingrosso och Paul Mardrassian höll på med knarkaffärer?
Och just runt hörnet ligger väl Il Barbiere Nascosto - Barberar-herrklubben.
Tror det är på Styrmansgatan.
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Tror du även de har kameror i lägenheten om det är en hyreslägenhet?

Nej, men i trappen eftersom NOA knappast spanar just där utan goda skäl.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monopolize
Det utmärkande med just Paolo är ju att han har gapat till höger och vänster och tyckt till om dittan och datten hur alla gör fel och att han är så jävla komplett men så köper han ett tjänst från någon som förmodligen befinner sig i en sunken värld.

Är inte emot prostitution, världens äldsta yrke och folk säljer ut sig själv lagligt dag ut och dag in på att göra karriär MEN skulle aldrig någonsin stödja någon hallick från östataterna där gud vet vilken låg moral människan har.

Kommer ni ihåg lilja 4ever?

Källa på att tjejer från öststaterna har det extra hemskt?
Citera
Medlem
Det känns som om gemene man har en bild av en bilskrot utanför Kiev med ett par förfallna baracker med 6-7 totalt neddrogade slavar ligger å tar emot kuk.

Nu känns inte Grevgatan på Östermalm som bilskroten och jag tror heller inte att en hallick tar 90% av pengarna och hotar dom med pistol om dom inte särar på benen.
Min teori är; hallick hyr lägenheten sen får fnasken pröjsa en ”entréavgift” på låt oss säga 3000kr sen om hon knullar 30 snubbar på en dag så är det skitsamma för hallicken.
Ponera att det är 3 tjejer i samma lägenhet.
9000kr/dag till hallicken. Hyra ca 25000kr/mån.

Behövs inget våld eller hot, båda tjänar grova pengar. Sen kanske nån ansbolastinn polack ska avlönas som vakt i lägenheten.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Paolo har erkänt på TV4! Om du missat det...

Kollar inte på TV4, men erkände han verkligen att han; utnyttjat en mycket utsatt tjej från Östeuropa?

Hur visste han det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Det enda relevanta är ifall hon blivit tvingad till prostitution eller hon gör det frivilligt.
NEJ. Ansvaret och skammen ligger endast på den som köper. HON bär ingen skuld. Enligt svensk lag. Paolo visade nu sitt Sanna gubbsjuka ansikte, räckte inte med en 25 år yngre tjej. Gå till en prostituerad, under coronapandemi. Fy faan.... stackars hans barn...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
De flesta horkarlar inser detta, innerst inne. Men de bryr sig inte och rättfärdigar sitt eget handlande mot dessa unga tjejer med att försöka övertyga sig själva och andra om att de prostituerade kvinnorna älskar dem, attraheras av dem, tycker om dem, älskar att serva deras kukar, älskar manlig sexualitet och att prostituerade tjänar extremt mycket pengar. Bilden av den lyckliga horan existerar bara bland horkarlarna.

Konstigt att ni alltid ska föra sexarbetarnas talan, varför kan de inte få tala själva?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in