2020-05-15, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Eller i efterhand påstå att hon blivit våldtagen .... alltså den” vanliga tjejen” se hur det gick för kulturprofilen , Billy butt, operasångaren ( kommer ej på hans namn ... jo förresten Tito B.) mfl.

Tito Beltrans story vet jag inte tillräckligt om , men att Jean-Claude Arnault och Billy Butt blivit dömda för våldtäkt är ju inte på grund av lösa påståenden utan för att de betett sig som äckel. Men jag förnekar inte att det finns fall där kvinnor säkert velat tjäna pengar eller få sympati genom falska anklagelser, och kändisar råkar ju ofta ut för folk som vill utnyttja dem. Å andra sidan finns det kändisar som utnyttjar sitt kändisskap för att bete sig illa.
Jag stör mig fruktansvärt mycket på både män och kvinnor som påstår att de varit med om sexuella övergrepp för att få sympati, pengar eller skaffa sig en ursäkt för ett dåligt beteende.
Citera
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Tvärtom han gömmer sig inte utan står för det han gjort. VI är så jävla stelbenta här utan att fatta att världen skrattar åt oss när det gäller olagliga sexköp. Vi behöver skydda tjejerna inte utsätta dom för att bli slagna och utnyttjade emot sin egen vilja. Vi är totalt efterblivna här.
Jag menar inte att han ska gömma sig. Folk är trötta på Paulo Roberto. Han fläker ut sig tom efter en sådan här händelse. Helt otroligt..
Han ska inte sitta i tv och tycka synd om sig själv. Och allt som han skrivit på sin instagram...
Han kunde bara erkänt kort o sakligt...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Är Paolo en idiot???? Han åkte dit och erkände direkt. Det blir ett straff föreläggande och ingen rättegång. Hade han sovit på saken och inte sprungit till TV4 och ställt upp på intervjuer hade ingenting hänt. Det hade säkert ryktats att det var Paolo och säkert dussintalet män till som nämnts.
Nu blir han av med alla jobb hos TV4, RIX fm, K-Rauta, Coop mfl. Det här kommer att kosta honom många miljoner per år och det tar nog väldigt lång tid innan han är tillbaka ur kylan, jmf Martin Timell.
Nej Paolo var en idiot som sprang till media och sjöng ut. Jag trodde faktiskt att han var lite mer streetsmart än så.
Polisen skulle avslöja han ändå 🙄
Citera
Medlem
Jag har hört att han tillsammans med sin kumpan och affärspartner Ab*e många gånger gått till prostituerade både i Sverige och Italien på sk affärsresor
Citera
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
För Paolo Roberto vore 1.500:- en dröm.
Men alla hans konsekvenser för detta sketligget kommer kosta honom många år framåt och stannar inte under flera miljoner kronor.
Sammanlagt.

Sparken från allt på TV4 o övrig media.
Restaurang o pizza är över.
Paolos varumärke i de stora matkedjorna bojkottade.
Paolo Roberto som människa -icke önskvärd.

Snubben är riktigt naken om rumpan.

Sinnessjukt jävla land, pippa en prostituerad och du blir bokstavligen av med allt. Men smugglar du in en framtida våldtäktsman så blir du helgonförklarad av vänstermedierna och feministerna. Värdelöst.
Citera
2020-05-15, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Hahahaha, hela hans liv rasat snabbare än bitcoin!!

Tv4 avslutar allt..check

Radio rix avslutar allt...check

Coop samt ica slutar sälja alla hans varor..check

Byggmax avslutar allt samarbete..check

Hahaha jag dööör av skadeglädje

Och Paolo som bara trodde det skulle kosta 1500kr....
Citera
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Är Paolo en idiot???? Han åkte dit och erkände direkt. Det blir ett straff föreläggande och ingen rättegång. Hade han sovit på saken och inte sprungit till TV4 och ställt upp på intervjuer hade ingenting hänt. Det hade säkert ryktats att det var Paolo och säkert dussintalet män till som nämnts.
Nu blir han av med alla jobb hos TV4, RIX fm, K-Rauta, Coop mfl. Det här kommer att kosta honom många miljoner per år och det tar nog väldigt lång tid innan han är tillbaka ur kylan, jmf Martin Timell.
Nej Paolo var en idiot som sprang till media och sjöng ut. Jag trodde faktiskt att han var lite mer streetsmart än så.

Ingenting hänt? Du skämtar väl? Det här är grejer som inte går att stoppa från att komma ut.
Citera
Medlem
takeitchills avatar
Om han inte hade gått ut med det i media. Hade någon fått reda på vem som det handlade om egentligen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wellpaper123
Fyfan vad rätt av coop , tv4 samt alla andra bolag!!! Blir rintigt stolt över dom!!!

Får jag fråga dig om du tycker att Coop ska sälja produkter från ett företag som sålt produkter som strider mot WHOs regler då det varit giftigt, krävt ett land som varit mitt i en svältkatastrof att betala miljontals dollar till dem samt använt barnslavar?
Citera
2020-05-15, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budikate
Kunde inte sagt det bättre själv.
Titta på Aftonbladet Debatts Facebooksida.

Kärringarna är som hyenor på en skadad antilop.

Någon kommenterade att i Tyskland var prostitution lagligt.
En fullblodsidiot svarade att i Tyskland var det tidigare också lagligt att gasa människor.

Liknelsen visar hur genuint sjukt detta landet blivit.
Precis, det är rätt sjukt hur en sak som är helt lagligt i många länder även i Europa förvandlas till det värsta brottet som finns i Sverige. Visar hur starkt vänstern dominerat svensk politik i decennier.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Hon tycks ju vara ung o vig med fast rumpa.
Och skulle han vara ute efter intellektuell stimulans så är ju inte en öststats hora första valet.

Dominans, förnedring eller våld?
hon är kanske ej tajt därnere .
eller så ville han ha nytt kött bara
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Ja det är helt obegripligt faktiskt..
Men läser man i artikeln om hans nya tjej så verkar hon vara en mer självrespekterande och ordentlig tjej.
En sådan vill kanske inte knulla lite hur som helst och kanske sätter gränser.
Kan ju vara därför han fick leta efter annan fitta?

Whatever
Men det pinsammaste av allt är ju att han säger att det är vidrigt, och ändå gör han det.

Han medger alltså att han är en vidrig person som utför det han tycker är vidirgast i världen (enligt egna ord)

Hoppas han inte käkar hundbajs åxå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in