2020-05-15, 19:43
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Det finns inte längre kvar, men på Paolo Robertos story på instagram fanns ett klipp på honom och Jörgen Kruth skrattandes tillsammans med texten: "Springer på the champ @jorgenkruth på Östermalm" och den laddades upp runt 19:15-19:30.

Snyggt snokat!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Du menar väl Martin Timell och inte brosan hans

Yes sorry, Martin ska det va
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BATT
De där tänderna kan hon fixa åtminstone.
Vad menar du? Ser ju ut att vara närmast perfekta , inte för jag bryr mig om nån tand skulle vara lite sned, däremot så går stora fötter bort direkt för mig,hehe.

https://www.aftonbladet.se/relatione...-brakat-mycket
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jag tycker att det är för jävligt att Paulo Roberto talar ut i TV4 och låter sig intervjuas.
Där han ser sig själv som ett offer och försöker bortförklara sig.
Han skulle bara skrivit ett kort öppet brev. Där han berättade ”Ja. Jag köpte sex inatt. Polisen tog mig. Jag har gjort fel. punkt. Orkar varken se eller höra den smilfinken mer....

Det där hade varit en mycket snyggare lösning. Då hade folk ryckt lite på axlarna och kanske tyckt att det är märkligt. Att sitta och åma sig framför kameran på det här sättet blir komiskt.
Citera
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Kan han utvisas tro?
😂😂😂😂😂 Fick mig att skratta högt!

I övrigt tycker jag inte att han står för "sitt smuts" ett dugg, i så fall skulle han sagt att "jag var kåt och kände för att köpa sex. Att jag blev påkommen var ju otur, men jag klarade mig alla de 472 andra gångerna jag gått till prostituerade".

Att ställa upp i intervju visar bara upp vilken otroligt ful offerkofta han har.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faleralera
För det första så har han inte tagit sitt straff. För det andra så ja, om en person som blivit uppmärksammad och hyllad en stor del av sitt liv begår ett vidrigt brott är det otroligt viktigt att det blir lika uppmärksammad över det för att sätta exempel i samhället.

Det motsatta vore att acceptera en väldigt trolig våldtäkt.

Han har godkänt ett strafföreläggande och fått böter på plats, likställt med att han dömts för sexköp. Han har tagit sitt straff, och du vet inte vad du talar om.
Citera
2020-05-15, 19:44
Medlem
okok1s avatar
Är det polisen som horar ut info till media?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Hur kan det inte vara så, egentligen? Det är lite som när de föder barn, så blir de också slappare.

Det är också därför kvinnor vill ha grövre kukar ju äldre de blir.

Frågar du yngre tjejer så bryr de sig inte så mycket om omkretsen, för de är såpass tighta att nästan vad de är får blir de utfyllda.

Frågar du en medelålders kvinna, särskilt en som har fött barn vaginalt, kommer den att vara mycket mer "picky" när det kommer till omkrets. Då vill de gärna ha grövre kukar med större omkrets som fyller ut de.

Och så vidare, ju äldre de blir.

En prostituerad som blir knullad bra mycket mer än en icke-prostituerad, av alla möjliga kukar och stora dildon och sexleksaker som kunderna tar med, bör ju vara mer uttänjd en icke-sönderknullad fitta, allt annat vore ju orimligt?

Och då konstaterar vi att du aldrig har frågat en enda kvinna om någonting. Du önsketänker och fantiserar om kvinnor.
Citera
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
1500:-
Vart går gränsen för callgirl?

För Paolo Roberto vore 1.500:- en dröm.
Men alla hans konsekvenser för detta sketligget kommer kosta honom många år framåt och stannar inte under flera miljoner kronor.
Sammanlagt.

Sparken från allt på TV4 o övrig media.
Restaurang o pizza är över.
Paolos varumärke i de stora matkedjorna bojkottade.
Paolo Roberto som människa -icke önskvärd.

Snubben är riktigt naken om rumpan.

Citera
Medlem
Är Paolo en idiot???? Han åkte dit och erkände direkt. Det blir ett straff föreläggande och ingen rättegång. Hade han sovit på saken och inte sprungit till TV4 och ställt upp på intervjuer hade ingenting hänt. Det hade säkert ryktats att det var Paolo och säkert dussintalet män till som nämnts.
Nu blir han av med alla jobb hos TV4, RIX fm, K-Rauta, Coop mfl. Det här kommer att kosta honom många miljoner per år och det tar nog väldigt lång tid innan han är tillbaka ur kylan, jmf Martin Timell.
Nej Paolo var en idiot som sprang till media och sjöng ut. Jag trodde faktiskt att han var lite mer streetsmart än så.
Citera
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Vad är han misstänkt för?

”svensk komiker utreds för minst ett grovt brott. Flera kvinnor har enligt uppgift till DN polisanmält mannen för våldtäkt.” DN 2017

Nu vet jag hur det gått...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Definitionsfråga. Räknas det om deras pojkvän kört dit dem samt sitter och väntar i bilen medan de jobbar inne på bordellen?

Lek med dina fantasier hur mycket du vill men du vet själv att det du sysslar med är dumheter och ingenting som faktiskt förekommer i någon vida utsträckning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in