2020-05-15, 21:56
Medlem
Persimååns avatar
Om jag vore Paolo skulle jag åka tillbaka till hemlandet Turkiet och starta en resturangkedja. Han är körd i Sverige.

Han är nya Ludmilla..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Äntligen en vettig kommentar i denna soppa.

jag har inget till övers för Paolo, men att andra svartskallar ska få sitta och skryta med sitt liv som kriminella i tv-soffan när en affärsman torskar på bordell är svensk dubbelmoral i ett nötskal.

Rent objektivt skulle han skitit i att kommentera det, ju mer han visar upp sin skam desto mer kommer folk spotta på honom. Tjejen har han redan förlorat. Om han hålla käften och sen några veckor senare vid dom blivit kontaktad av pressen skulle han bara sagt: ”ja, det var första och sista gången” skulle folk strax glömma bort alltihop.

feministerna vill se honom kräla, och ju mer han krälar desto värre blir de.
Polisingripande skedde brott kunde styrkas och han erkände könsköp, hans namn hade blivit offentlig.
Så det var nog lika bra att han lät sig intervjuas. och han såg ut att skämmas.
Citera
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nykn0llad
Jag fattar fortfarande inte, vad har han gjort för fel?

Han har köpt sex, det är inte tillåtet i Sverige.
Citera
2020-05-15, 21:57
Medlem
Aftonbladet på webben:

"Bordellverksamhet där i flera år där Paolo greps: grova saker"

Grova saker

Kvällstidningarnas rubriker blir bara bättre och bättre.

Minns när Mellin sa att SD snor röster och artikeln intill visade den gången när hon petade näsan och kom med på bild
Citera
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Exakt, brottet står inte i proportion till straffet. Det kan vara farligare att smsa samtidigt som du kör en bil som väger över ett ton i 80km/h
Det hela är en chans att uppfostra de som bryter mot den svenska modellen. Om man inte gör det vid ett sånt här tillfälle så försvinner den för lång tid framöver. När något är olagligt och bryter mot religionen så måste man slå till. Hets mot folkgrupp eller sexköp. Något som är farligare som att köra rattfull, eller icke önskvärt men lagligt som att kritisera svensk feminism, är svårare demonstrera med full kraft mot.
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Självklart kallar du mig en fet jävla lögnare när argumenten tryter.

Det är inte jag som kommer med hypotetiska exempel (läs: lögner) om några påstådda Instagramtjejer i lägenhetsbordeller som tjänar 100k/timme (absurd summa, även i Dubai).

Berätta nu om dina vänner som ”bara” tjänar 20k/timme
Citera
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Finns det någon längre intervju ute angående horbockskandalen? Jag har bara sett en 3 min klippt intervjusession med Jenny Strömstedt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Om han nu tänds på att få sätta på rumänska gatubarn då kanske ingår det att inte använda kondom. Det ska ju vara ytterst smutsigt.

Plus kanske den sjuka tanken att den "rena flickvännen" inte vet vilken smuts hon får i sig när han stoppar den i henne?

Det finns som sagt hur sjuka individer som helst. Det har man kunnat läsa sig till inte minst här på FB

Men nu var det ju inget barn. Då hade han suttit anhållen för det är alltid våldtäkt när det handlar om under 15 år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Men varför skulle en flickvän/fru lämna honom för ett sexköp. Säg den man som inte varit tvungen att spendera några tusen på krogen eller tinderdejt för middag mm innan han fått sex?

Är ni så fula att ni tvingas muta tjejer med dyra middagar och alkohol för att få knulla så förstår jag att ni känner er tvingade att köpa horor.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Den där idioten odlar samtidigt bilden av att alla fattiga öststatstjejer är traffickerade, och så blir han förvånad när oppositionen med lika stor överdrift målar upp en motsatt bild.

Sanningen är att dessa tjejer anser det mycket bättre att sälja sex i ett mer välbärgat västerländskt land än att tjäna 20 spänn om dagen på farmen hemma i Rumänien.

Ja, uppenbarligen. Marknadskrafter. Det finns gott om kvinnor som gladeligen säljer sex, av olika orsaker. Sen att det finns många som far illa och används i kriminella verksamheter är ett faktum. Men i Sverige är de långt färre i andel än i andra skitländer.
Citera
2020-05-15, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
Paolo Om du läser detta ; kommer du ihåg när du "promotade" NFG i Gbg och ngn sparkade in dig i rutan vid spelhallen på Liseberg så du fick plåstras om av personal? I'm right here horunge ☺

Fyfan vad rätt ❤️
Citera
2020-05-15, 21:58
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Fruktansvärt skev kvinnosyn precis som AB beskriver i en debattartikel. Han uppger själv att kvinnan inte gör detta av egen vilja och bara det uttalandet är ju våldtäkt? Han genomför detta trots han vet att kvinnan egentligen inte vill? Jag blir helt kall. Han har betalat 1500kr för sex med en kvinna i 30-års åldern från någon öststat. Självklart är detta trafficking.
Han beteende är vidrigt och han saknar helt respekt för kvinnor. Att sen försöka sig på att pudla om att han behöver ta reparera sin själ är ju bara att frånta sig ansvar och hoppas att svenska folket tycker synd om honom. På hans FB har han också mage i att lägga upp en bild på sig själv i självömkan som om han betänker sitt öde. Det är sjuka människor som sitter och kommenterar hans inlägg och tycker synd om honom. Undrar hur mycket kvinnan fick av de 1500kr. Gissar de gick till hallicken och nu sitter väl de alla i förhör. Stackars kvinna!

En lgh med så många gubbar, handlar det om gruppsex eller liknande ?
Sen böter 2000-5000:- är det även fängelse utöver dessa böter ?

Sen att polisen vet vad som pågår i lägenheten är ju märkligt ändå, hur får det fortgå ?
2018 grep de visst 2 st där ,,,Hallå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in