2020-05-15, 17:29
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Alltså Amilia igår vid mötet med Lennie. Fick såna jävla stalker-vibbar av henne. Hon verkar helt besatt av Lennie. Likaså Mergim. Som du säger, hoppas han pallar säga ifrån men han verkar inte ha bollarna till det. Eller så kanske han bara tycker det är nice? Han är ju helt klart udda.
Håller helt med. Hon är riktigt otäck. Hoppas att Anna eller vad hon heter tar ett allvarligt snack med honom och förklarar att Amilia är riktigt bad news.
Senast redigerad av Chandler Bing 2020-05-15 kl. 17:33. Anledning: Skrev fel namn
2020-05-15, 17:30
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Visas det på liven bara?

Det tror jag nog.
2020-05-15, 17:30
Medlem
mscatzys avatar
Jag skulle lätt ha kallat Amilia för slampa i stundens hetta när man inte vet mer än den informationen man får. Man blir inte världen sämsta människa för det. Ibland är folk bara så himla PK. Trött jag blir...

Nu är det 15 minuter kvar. Blir det bye bye Mergim?
2020-05-15, 17:32
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja det har han. Alla har varit det. Även Bamboo.

Haha. Jag håller verkligen med. Jag kan inte fatta att det ska stå mellan Sami och Lennie. Jag har ogillat Lennie sedan han hängde löst på en veckofinal och fick stanna kvar (minns inte vem som åkte ut), men det var efter det han blev så inställsam och började hoppa av glädje.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Håller helt med. Hon är riktigt otäck. Hoppas att ”Sussie” eller vad hon heter tar ett allvarligt snack med honom och förklarar att Amilia är riktigt bad news.
Sussie är ju Amilias "fyllenamn". Är det Anna du syftar på kanske? Lennies ex.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Rent taktiskt kan man inte tänka i detta läge. Rösta på Favoriten annars riskerar man förstöra för den personen istället.

Man kan inte lita på odds och siffror för vad som helst kan hända.

Vill man att Sami ska vara kvar till Finalen är det bara Rösta Sami som gäller.

Om Mergim åker ut så tror jag inte alla hans fans är så fanatiska att de fortsätter rösta Lennie bara för att..

Jag är Sami fans och jag kommer definitivt sluta rösta om han åker i kväll och jag tror många tänker så om sin favorit. Bara de som spelar och satsar pengar tänker nog annorlunda..

Jag har inte skrivit ett ord om att jag ska rösta på någon annan än Sami utan pratar rent taktiskt om vem som åker ut idag av Jasmine eller Mergim.
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Sussie är ju Amilias "fyllenamn". Är det Anna du syftar på kanske? Lennies ex.
Japp, Anna menar jag! Tack!
2020-05-15, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag skulle lätt ha kallat Amilia för slampa i stundens hetta när man inte vet mer än den informationen man får. Man blir inte världen sämsta människa för det. Ibland är folk bara så himla PK. Trött jag blir...

Nu är det 15 minuter kvar. Blir det bye bye Mergim?

Skulle det inte börja 18:00?
2020-05-15, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
På vilket vis har hon lugnat ner sig lite? Hon skrek så inåt helvete igår i min TV-apparat och jag kände bara att jag aldrig mer vill se skiten. Hur produktionen står ut att lyssna på detta gapande är en gåta eller också är dom lomhörda. Hon och dom 2 bögarna ska se på när dom korar kung Sami. Det enda som jag vill åtnjuta av detta fruktansvärda skitprogram.
Kanske är för att jag i princip slutat titta som hon har lugnat ner sig. 😂😂😂. Det var nog när hon spelade Fia med knuff, men även om hon skulle lugnat ner sig skriker hon värre än ett helt jävla dagis fullt med treåringar. De har förmodligen ungefär samma intelligensnivå också.
2020-05-15, 17:34
Medlem
Lunatics avatar
Lennie bara är där i huset, inget mer.
Det är alla andra som står för underhållningen.
Ändå står Lennie i final. hur fan går det till.
2020-05-15, 17:36
Medlem
Vem åker? Känns som 50/50 mellan Jassa och Mergim

Varit borta nån vecka av personliga skäl. Känns konstig att det snart är slut men också skönt
2020-05-15, 17:36
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Den som förtjänar att vara i finalen minst är ju mesen Lennie. Han är konflikträdd och ”snäll” och lagar mat. Jaha? Han skapar absolut NOLL underhållning på TV. Att man är snäll är inte kriterier för att vinna.
Word. Du tar orden ur munnen på mig, som vanligt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in