2020-05-05, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nillanilla123
Funkar ju inte att ha normal ljudvolym på Tv:n nu. Jasse överdriver ju fett mycket med sitt jävla gapande...2 veckor kvar på BB o jag har kollat liven sen dag ett men idag byter jag kanal för detta skrikande pallar jag inte...inte mina grannar heller tror jag. Drygt produktionen...jävligt drygt...
Btw borde gaphalsen lämnat igår istället för underbara Julia...
Tur att jag bor välisolerat annars hade väl grannarna ring polisen direkt för det låter som att någon blir riktigt plågad. Saknar verkligen Julia, hon behövs i huset.
2020-05-05, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag tror
Mergim: 2p Jasmine, 1+1p Sami
Lennie: 2p Sami, 1p Jasmine (tänk på han nominerade Sami förra veckan och inte Jasmine så varför skulle han ge henne mest nu?)
Frida: 2p Jasmine, 1p Sami
Sami: 2p Frida, 1p Mergim (ev tvärtom beror på om han vill stå mot Mergim eller inte)
Jasmine: 2p Frida, 1p Mergim

Låter troligt, men Vi får inte glömma att Amilias råd innan hon åkte var ju att Lennie och Mergim skulle behålla Frida så länge de kan.. Hon ansåg att Frida är en lätt motståndare senare.. Så jag gissar att Mergim och Lennie ser Sami och Jasmine som större hot.. Sami tröttnar nog på Jasmine nu så han kan mycket väl ändra sig från förra röstningen.
2020-05-05, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jojo, nu är Martin hos Vickan och dricker bärs.
Det är väl tredje eller fjärde gången på en vecka de hänger. Även om de inte gör någonting så tror jag att Jasmine är en svartsjuk person som inte kommer att uppskatta deras vänskap. Hon var ju inte helt förtjust i den i huset heller.
2020-05-05, 20:18
Medlem
herpesvårtas avatar
Skönt att konsekvenserna var på fortsatt kollo-nivå!

Sami fick välja mellan att kyssa alla i huset eller sova med Lennie (vad har det sistnämnda för underhållningvärde?)

Edit: Jassa dock värre konsekvens haha. Raka bort ena ögonbrynet eller ät en näve bönor som smakar spya
Senast redigerad av herpesvårta 2020-05-05 kl. 20:21.
2020-05-05, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tur att jag bor välisolerat annars hade väl grannarna ring polisen direkt för det låter som att någon blir riktigt plågad. Saknar verkligen Julia, hon behövs i huset.

Jag går här som i trans och undrar vad var det som hände..? Sen tänker jag att de kommer snart på att ngt var fel med röstsiffrorna och att de skickar in Jullan igen. Kan inte acceptera detta. Vill inte acceptera detta.
2020-05-05, 20:26
Medlem
Kleinbeins avatar
Whats up med Lennie?
2020-05-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jag går här som i trans och undrar vad var det som hände..? Sen tänker jag att de kommer snart på att ngt var fel med röstsiffrorna och att de skickar in Jullan igen. Kan inte acceptera detta. Vill inte acceptera detta.

Saknar Julia mer än vad jag trodde jag skulle i morgon ska hon hämta Svante och filma när de möts 😍
2020-05-05, 20:32
Medlem
Varför matar inte Lennie Jasse med bönorna?
2020-05-05, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleinbein
Whats up med Lennie?
Han måste stelna på plats när någon tilltalar honom när han lagar mat.
2020-05-05, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobn
Varför matar inte Lennie Jasse med bönorna?

Haha! Just ja! In med nya straff till både Sami och Jass! 😂

”Eftersom inte båda två utförde sitt straff enligt reglerna måste ni nu utföra ett varsitt extra straff!”

Hade varit sååå kul!
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-05 kl. 20:38.
2020-05-05, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Nej, flera gånger Igor tänkte jag var Julia höll hus någonstans. Enda fördelen är att hon ser ut att ha kul med Glasman.
2020-05-05, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, flera gånger Igor tänkte jag var Julia höll hus någonstans. Enda fördelen är att hon ser ut att ha kul med Glasman.

Så är det! Saknar ihjäl mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in