2020-05-14, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
ÅH HERREGUD!!!! SAMIS HÅÅÅÅÅRRRRR!!

Jag skummade igenom ”raggarjävlar” igår.

Dom skiftade ju mellan 2017 och 2019. 2017 hade han svart hår, kraaaaaftigt överviktig och sunkiga kläder.

Klipp till 2019 och han hade gjort en otrolig GLOW UP! Schysst klädstil, finare hår och SLIM.

Jag tror på riktigt att Sami kan bli riktigt snygg om man nu vill vara ytlig som jag.

Mer träning och mindre mat, bort med alla piercingar och GÅ TILL FRISÖREN!!!!

Vad har han gjort med sitt hår nu?? Det är så ojämnt och orange 😫😫😫😫 snälla Sami gå till en frisör när du kommer ut. Jag cashar.

Det har jag ju sagt hela tiden!!! Om han får ner lite i vikt, tränar lite mer, tar bort allt skit o facet (det är faktiskt mycket snyggare utan, tro mig), klipper håret och helst rakar bort mustaschen skulle han vara 👍👍👍👍. Man såg i raggarjövksr när han var smal att han har ett fint ansikte med suuuuperfina smilgropar. 😍😍😍😍
2020-05-14, 12:30
Medlem
__Alez__s avatar
Vill man se Sami som vinnare av BB 20 då ska givetvis röster gå på honom.

Snack om att han ändå safe är för risky.

Rädda kvar Sami. Sedan ser vi vem som har minst fans och den åker imorgon.
2020-05-14, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Javisst gör så, så får Mergim och Lennie och Jasmine alla röster att stanna och Sami åker ut..

Hur dum tror ni jag är..?

Skiter i taktik i detta läge!

Vill jag att sami ska komma till final måste jag väl för jösse namn rösta på honom och ingen annan.

Lägg ner detta taktik snack nu med splittrade röster och dyl.

Mergim förtjänar inte att komma till finalen om 3 sitter. Hans hybris som Jasmine sa också klarar inte detta. Dessutom har han 4 varningar minst och har varit såå elak och kränkande så det ska inte på ngt sätt belönas! Oavsett om det skulle hjälpa Sami eller inte.

Glöm inte att de som gillar Mergim har inte Lennie som sin nr 2 och de som gillar Lennie har inte alla Mergim som sin nr 2 och så vidare. Att tänka att de splittrar sina röster är inte på ngt sätt säkert.

Låt ödet ha sin gång och rösta på de som faktiskt är värdiga vinnare än på ngn som skulle kanske eventuellt kunna vara bra att ha bredvid sami. För mig är det fullkomligt ologiskt.

Bra skrivet. Mergim ska ut fortast möjligt
2020-05-14, 12:32
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Så trött på Mergim och Jasmine, vi är de som varit starka härinne, vi har varit ärliga, vi har skapat kaos...nej det är ni som flörtat med kameror, surat och gnällt när ni inte fått som ni vill, inte tagit hänsyn till andra mm
2020-05-14, 12:32
Medlem
Så Isabel och Kim var inte bjudna på middagen men ville ändå vara med på ett hörn så de dök upp ändå och kontaktade Alex för att dra iväg honom. Kim bor inte ens i Stockholm och det var inte helg, så de lär ju ha planerat att gå dit för att de andra deltagarna var där.
Senast redigerad av Virgo1 2020-05-14 kl. 12:52.
2020-05-14, 12:40
Medlem
Felpost
Senast redigerad av Virgo1 2020-05-14 kl. 12:53.
2020-05-14, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Vill man se Sami som vinnare av BB 20 då ska givetvis röster gå på honom.

Snack om att han ändå safe är för risky.

Rädda kvar Sami. Sedan ser vi vem som har minst fans och den åker imorgon.

Finns ju ingen jävla utröstning, är du trög lr?
2020-05-14, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Så Isabel och Kim var inte bjudna på middagen men ville ändå vara med på ett hörn så de dök upp ändå och kontaktade Alex för att dra iväg honom. Kim bor inte ens i Stockholm och det var inte helg, så de lär ju ha planerat att gå dit för att de andra deltagarna var där. Pinsamt.
Fattar inte varför de inte var ditbjudna? Patzy kallade dem för parasiter tydligen. Va fan är det för ett beteende?
2020-05-14, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Kommer ju röstas ut en på måndag också, innan det blir duell mellan de 2 finalisterna.

Åker Mergim först så kommer ju garanterat alla hans röstare backa Lennie om det finns tid att rösta efter första sållningen.

Nej så går det inte till.

Alla tre kommer sitta i soffan och så koras 1 2 3 platsen.
2020-05-14, 12:50
Medlem
vad är det för skit "jag hör va du säger" som sami och lennie börjat med?
2020-05-14, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Fattar inte varför de inte var ditbjudna? Patzy kallade dem för parasiter tydligen. Va fan är det för ett beteende?
Alla deltagare utom Alex verkar ha tagit avstånd från dem. De är inte heller bjudna till finalen.
2020-05-14, 12:52
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Bra Sami tryck lite på den konstlade hoppjerkan Lennie som enligt honom själv aldrig blir arg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in