2020-05-15, 13:10
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Älskar att Julia frågade Lennie om det jag skrivit här.

Angående om varför Lennie inte gått därifrån när det snackats skit, utan suttit med o bara lyssnat.

Jullan läser ofta här😎

Julia ställde de absolut bästa frågorna! Jag trodde faktiskt att Mergim skulle gå loss igår kväll efter att Lennie återgett vad han fick för frågor. Amilias patetiska försvarsadvokatförsök var bara skrattretande! Älskar när Julia är sån!

Nu vill jag se Mergim gå ut ikväll, han ska inte få vara kvar till det sista, han ska få lämna som 4:a!
2020-05-15, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, oavsett hur han löser det praktiska blir det att de kommer dra och slita i Lennie.

Vad gjorde produktionen? Jag missade
Höll på att skoja med dem och svarade på deras frågor mm.
2020-05-15, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
På FB har Lennie lite över 500 röster och Mergim 116. Jass 430.
Sami har över 900, så Mergims 116 till Lennie räcker inte långt.😀

Ok, tack för info, men jag är lika nervös i alla fall och priset för tävlingen är ju inte avslöjat än.. Mycket kan ju hända i sista minuterna..
2020-05-15, 13:17
Medlem
Stackars produktionen, som vanligt förstår de ingenting av reglerna.
2020-05-15, 13:20
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Höll på att skoja med dem och svarade på deras frågor mm.
Hehe, skoj!

Vem tror du slängs ut ikväll? Jasmine eller Murgggggge?
2020-05-15, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Julia ställde de absolut bästa frågorna! Jag trodde faktiskt att Mergim skulle gå loss igår kväll efter att Lennie återgett vad han fick för frågor. Amilias patetiska försvarsadvokatförsök var bara skrattretande! Älskar när Julia är sån!

Nu vill jag se Mergim gå ut ikväll, han ska inte få vara kvar till det sista, han ska få lämna som 4:a!
Julia var grym och hon gav sig inte samtidigt som hon ändå inte tappade det. Typiskt Amilia att lägga sig i, det roligare var ändå att hon sa mot sig själv om vad hon tyckte när hon var i huset. Då klagade hon på att Lennie aldrig valde sida eller sa till Mergim.

Jag tror ändå att det är bra om Mergim är kvar då det förmodligen är samma personer som röstar på Lennie och Mergim. Åker Mergim ut så kommer de förmodligen lägga sina röster för att Lennie ska vinna och det är inte bra för Sami.
2020-05-15, 13:21
Medlem
Jävla tjat om hoodies, nåt dom blivit låvade elr?
2020-05-15, 13:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trivial
Det är lungan. Är själv bög och säker i det. Synd bara att han är så osäker. Hade han bott i Stockholm så hade allt sett väldigt annorlunda ut.
Men precis! Det handlar ju inte om att man skulle ha något emot bögar. Det som stör en är ju att han helt uppenbarligen är förälskad, men inte erkänner det. Flera gånger har man hört honom tveka.

"Men jag och Lennie har ju inga kärlekskänslor... Eller?" med lite hopp i rösten. Det är så tydligt!
2020-05-15, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hehe, skoj!

Vem tror du slängs ut ikväll? Jasmine eller Murgggggge?
Jag har ju hatat Jasmine så länge men tycker att hon lugnat ner sig lite så vet inte vad jag känner om vem som ska ut. Egentligen spelar det ingen roll nu när det är så kort tid, det enda viktiga är att Sami vinner.

Jag tror att Jasmine kommer att åka och rent taktiskt är det bra att både Mergim och Lennie är kvar, annars kommer Mergims röster hamna på Lennie på måndag.
2020-05-15, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coorling
Jävla tjat om hoodies, nåt dom blivit låvade elr?

Lennie har tydligen fått nys om detta från produktionen på ngt sätt och sagt detta till Mergim och sedan dess har han velat ha den hela tiden. Sami driver lite med honom och triggar igång detta tjat för skoj skull. De som lämna huset har väl fått en sådan som tröstpris gissar jag.
2020-05-15, 13:27
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har ju hatat Jasmine så länge men tycker att hon lugnat ner sig lite så vet inte vad jag känner om vem som ska ut. Egentligen spelar det ingen roll nu när det är så kort tid, det enda viktiga är att Sami vinner.

Jag tror att Jasmine kommer att åka och rent taktiskt är det bra att både Mergim och Lennie är kvar, annars kommer Mergims röster hamna på Lennie på måndag.
Sant, fast det räcker säkert inte ändå! Tror Sami är överlägsen.
2020-05-15, 13:28
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Och DET har ju Lengrimms galna sk "fans" vidrigt nog gjort HELA jävla säsongen!

Medans vi bara varit konsekventa i det uppenbara: att Mergim är en fullständigt psykotisk, galen och fruktansvärt feg Albansk kvinnohatare.
Som dessutom är den mest homosexuella deltagaren någonsin, i alla reality shower som någonsin producerats!
Inget fel med det, men eftersom det är "haram" enligt gärningsmannens religion blir det ju lite lustigt, och just den förbjudna skammen för Mergim är nog det som gör att han hela tiden sjuker allt djupare ner i en väldigt allvarlig psykos. 😁

Och Lenny en hyperfeg, ryggradslös menlöst tråkig 36 årig? "man" 😂, som kom på att om han bara låtsas bli skrattretande "rädd" kommer alla korkade, extremt lättlurade WT-morsor att kriga som rabiesmittade taxar för att idioten skulle få vara kvar till skräckveckan som han ju så listigt lobbat för, ända sen han tyvärr kom in i huset.

Sen kom han på snilleblixten att låtsas bli som en sockerpåtänd 6 åring när han simulerade en patetiskt överdriven "glädje" och så började började han ju skämma ut sig TOTALT med sitt jävla hoppande och ohyggligt löjliga skuttande tillsammans med sina fullständigt överdrivna "glädjetjut "! 🤮

SUCK 🤢, och GIVETVIS föll alla så enormt korkade WT-morsor som feta furor för det så uppenbara (för normalbegåvade individer) skådespelet, och den fega bisexuella syltryggen med den hemska nasala bög-rösten blev FÖRSTÅS, obegripligt nog en tittarfavorit. 🤮

Många klagar över att skrik Jasmines bara är en (fruktansvärt usel) skådespelerska, MEN jag skulle vilja påstå att Lenny är tusen gånger värre än henne!
ALLT Lenny gör är ett skådespel, vilket till och med han egen pappa bekräftat! 😳

Men som sagt, vi Samis supportrar påpekar ju bara den uppenbara, vidriga sanningen om Lenny och Mergim medans dom fullständigt rabiata LenGrimm "fansen" konstant spyr ut desperata lögner om Sami.

Men det är ju klart dom gör egentligen, är ju helt i linje med vad som gjots i Rosa Rummet från start. 😉
Ooops!Så Lennies pappa har nämnt att det är ett skådespel från Lennies sida.Vi visste att något var märkligt med honom.Alltså igår när Julia grilla honom...haha Man hör hur torr i munnen han var och hur pressad han var.Julia till Lennie: "Har du varit strategisk?"..eehhh nej och sedan tog hon upp några saker,ahhh ehhh ohhh
Han riktigt avslöja sig igår. Titta och njut https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/julia-till-lennie-har-du-varit-strategisk-12737036

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in