2020-05-05, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej sami kommer ju tyvärr åka känns det som om man röstar ut så kommer ju lennie mergim fansen rösta på honom även jassas antar jag
Jo känns som det blir Sami eller Jasmine som ryker då. Hoppas BB ändrar till att rösta kvar. Mest rättvist så.
2020-05-05, 14:17
Medlem
Som vanligt ingen förklaring vad omröstningen innebär..
2020-05-05, 14:18
Medlem
xrlpyts avatar
Om BB inte är helt tappade så ändrar de till att rösta kvar, så att Frida åker. Det vore ett sånt sjukt antiklimax om en orginaldeltagare (jag räknar Lennie dit också) skulle åka veckan innan finalen.
2020-05-05, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Så det blir ännu en nominering denna vecka. Kul att det redan är bestämt vilka som kommer hänga löst denna vecka då. BB kan konsten att göra saker spännande verkligen.

Då står det i princip mellan Sami, Jassa och Frida alltså?

Ja och nu tävlingen om extra nomineringsröst.. jaga ngt på snabbast tid.. Sami har fullt med toarullar runt midjan och grejer på huvudet och dyl.. jag visste att det inte fanns en chans för honom att få en extra röst denna vecka.. så planerat av BB vad gäller tävlingar och kostymer. (Sami sa ju i bikten att tävlingar av fysisk karaktär inte är hans grej) Hoppas bara för guds skull att han bli auto nominerad så kanske det blir en annan trio på tavlan (med tanke på att han nomineras upp där ändå menar jag) och då får de inte rösta på honom, utan ngn av de andra måste lägga sin extra röst även på en annan. Då är det vi tittare som har makten. Kanske blir det då 4 nominerade i stället för 3 för när Martin o Jas var auto nominerade så var det ju 5 på tavlan.. Eller kanske denna tävling ger en extra nomineringsröst på sig (negativt) som Julia fick förra veckan.. och då blir det ju sami så klart denna vecka..
2020-05-05, 14:21
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
nej sami kommer ju tyvärr åka känns det som om man röstar ut så kommer ju lennie mergim fansen rösta på honom även jassas antar jag
Fast jag tror att Jassa ligger pyrt till också, framförallt om hon får fortsätta med megafonen hela veckan. Folk börjar tappa det redan. Dessutom tror jag Queen B Amilia är mer motiverad att rösta ut Jassa än Sami, såvida hon inte tänker taktiskt men tror ändå hennes personliga vendetta är starkare.
2020-05-05, 14:22
Medlem
xrlpyts avatar
Det var då ett jävla gnäll från Mergim om att de inte får bli sura på honom när han BUS:ar dem. Slappna av lite..
Medlem
Extra röst innebär att man röstar ut. Nu har de valt att köra på det konceptet så ser ingen anledning till varför de skulle byta innan finalveckan. Att Jasmine fick en gratisbiljett kommer jag aldrig förstå.
Medlem
Citat:

Helst hade jag velat se Julia och Sami i finalen. Om Sami ryker vill jag absolut inte se naken Frida som vinnare, inte heller Amilias kompisar Lennie eller Mergim. Även om det svider så ser jag helst då att Jasmine vinner.
2020-05-05, 14:27
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Extra röst innebär att man röstar ut. Nu har de valt att köra på det konceptet så ser ingen anledning till varför de skulle byta innan finalveckan. Att Jasmine fick en gratisbiljett kommer jag aldrig förstå.

Det ena har inget med det andra att göra, BB kan ändra precis hur de känner för.
2020-05-05, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det ena har inget med det andra att göra, BB kan ändra precis hur de känner för.

En extra röst att nominera någon innebär att rösta ut, har gjort hela säsongen. Kärleksrösterna under kärleksveckorna hade inget med nomineringar att göra.
2020-05-05, 14:31
Medlem
FarbrorAgges avatar
Det känns så oerhört fel att megatönten Frida är kvar därinne medan Julia åkte ut. Mesen Lennie borde inte heller vara kvar.
2020-05-05, 14:32
Medlem
Och nu fuskar lennie också. GG

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in