2020-05-15, 09:18
Medlem
fyfan vilket sunkigt hus har dem slppt städningen helt?
2020-05-15, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Idag är dagen då rimmet ska åka ut med huvudet före!!! eller sami (hoppas)

eller lennie (hoppas)
2020-05-15, 09:23
Medlem
Älskar att Julia frågade Lennie om det jag skrivit här.

Angående om varför Lennie inte gått därifrån när det snackats skit, utan suttit med o bara lyssnat.

Jullan läser ofta här😎
2020-05-15, 09:24
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Idag kommer en deltagare att tvingas lämna Big Brother Sverige. Du röstar på den deltagare du vill ska STANNA och som du vill se i finalen på måndag. Rösta i TV4 Play- och C More-appen fram till kl 16.00 idag, fredag 15/5.

Schema 15/5

Förmiddag
Väckning
Brev: Big Brother Awards! Deltagarna tilldelas pris för några av deras personlighetsdrag som de visat under säsongen.

Ca 11:00 Big Brother Awards! Prisutdelning, motivering och visning av klipp.
- Sami prisas för sina olika karaktärer.
- Jasmine prisas för att hon varit hungrigast.
- Mergim prisas för att han varit lättskrämd.
- Lennie prisas för att han varit lite snuskig.

11:30 Brev: Tävling!

Eftermiddag
Ca 13:30 Tävling!
Ca 16:30 Packa väskor
Ca 17:00 Middag!

Kväll
18:00 En tvingas lämna - Malin Stenbäck anropar huset!

Vad kan det vara för tävling? Twist - immunitet
2020-05-15, 09:25
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Svensson
Alltså Mergim har ju problem med sig själv, det är det ingen tvekan om. Men han har bättrat sig avsevärt mot hur han var i början av säsongen, jag gillar honom nu.

Fruktansvärt trött på hans gapande och upprepning av samma ord hela tiden
2020-05-15, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Fruktansvärt trött på hans gapande och upprepning av samma ord hela tiden
Det beror på att han har ett ovanligt dåligt ordförråd. Därför måste han upprepa samma fraser hela tiden. Oerhört irriterande att lyssna på. Men idag tar hans vistelse i BB slut.
2020-05-15, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nej, precis! Det kommer troligen bli ett evigt resande för Lennie. Både Stockholm och Hässleholm. Annars blir det ett jävla liv.
Resande? Han kommer ju behöva flytta, troligtvis blir det till Stockholm för vem fan flyttar till Hässleholm? Mergim kommer dock att lacka.

Produktionen är på skojhumör nu på morgonen.
2020-05-15, 10:00
Medlem
__Alez__s avatar
Tycker awards stämmer bra men den till Lennie?
Prisas för att ha varit lite snuskig?

Undra vad han tänker om den.
2020-05-15, 10:04
Medlem
Lobbaaans avatar
Såg klippet med Julia och Lennie nu, man ser tydligt hur jävla påkommen han är med sitt agerande.

Hoppas innerligt att han åker ut ikväll, Jasmine har hängt löst nästan varje vecka och har spelat på andra, bytt lag ett par gånger men förtjänar ändå finalplatsen. Samma med Mergim, han har kukat ur på folk och har bjudit på sig själv och varit underhållande tycker också han kan sitta där i finalen. Sami är Sami, har mer färg än de andra tre tillsammans, nykter och det är stort.

Lennie kan steka pannkakor. Han är inte värd att sitta i final. Det är ju ungefär det vi vet om honom, att han gillar att laga mat.
2020-05-15, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Är tudelad ang röstningen..Hade helst sett att Jassa åker för Samis skull men tycker samtidigt att det skulle vara skönt att se Lennie utan Mergim ngr dgr...
Och slippa hans "jag döör", oooaa osv...
Har röstat Sami..skulle aldrig våga gambla genom att rösta ngn annan..

Håller med, att taktikrösta nu är för riskabelt 🤔
2020-05-15, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helrak
Håller med, att taktikrösta nu är för riskabelt 🤔

Jag kände lite samma men jag la en på Lennie sen en på Sami 😅
2020-05-15, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men det är det som är som är gejen. Får inget grepp om Lennie alls och Julia hade nog rätt analys om honom när hon sa att han var svår att komma inpå. Han kan vara medveten om detta också och skulle kunna vara taktiken som han förnekar användandet av. Men när jag tänker tillbaka på frågorna tidigare idag så sa han väl att han gick in i huset MED TANKEN att inte gå in i några som helst konflikter som att det hade han bestämt och planerat? För att lyckas med det så gör man som Lennie har gjort hela tiden.Han slickar alltså så mycket röv så han måste ha skavsår på tungan efter snart 100 dagar i huset.

Han visar aldrig upp några andra sidor av sig själv än överdrivna känsloyttringar som de vore hämtade ur en hollywood rulle, om inte värre. Han överdramatiserar allt. Idag vid utfrågningen märkte man verkligen den överspelande Lennie till max och jag tror inte ens det kom tårar när han grät. Han är helt enkelt övermänsklig! Det finns ju inget mer förutom 100% lycka glädjeyttringar i precis allt. Allvarligt snubben försöker lura oss och tror att vi inte märker det otttrrrroligt onormala i hans beteende.

Tror fan Frida var mer äkta än vad Lennie är för hon kunde ju gråta för att hon kände sig sårad och hon kunde gå in i konflikter. Han framstår ju som nån plastig Barbie Ken docka som bor i ett fint rosa dockhus och som bara sådär pooof ALDRIG känner ilska, är sur, less, uttråkad INGET. Han kan omöjligt vara riktigt riktig! Det luktar taktik så det ryker om det.

Mycket bra inlägg! En tanke slog mig dock.. Kan han vara en mullvad på lång tid.. Han kanske är anställd som ngn som ska ansvara för maten och "ta hand om Mergim" eller övriga för att hindra konflikter och dyl att urarta..? Och få dessa tråkiga uppdrag att upplevas en aning roligare..?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in