2020-05-14, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag vill ha kvar Sami, Jass och Lennie.

Helt enig med dig där! Så +1
2020-05-14, 01:05
Medlem
mscatzys avatar
De pratar om att de ska nominera imorgon. Va?! Trodde tittarna skulle få bestämma så nära slutet.
2020-05-14, 01:11
Medlem
__Alez__s avatar
Är det omröstning på fredag så ska Sami röstas kvar.

Den med minst röster bye bye.
2020-05-14, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Är du medveten om att Alex är svart? Du skriver på flashback med en majoritet av rassar och förväntar dig att folk ska hålla Alex om ryggen...
Japp. Jag ser själv hur mycket av hatet som alex är rasifierad. Även kodorden är det. Allt Alex gör är fel enligt alla här. Men tänkte bara att det finns någon som inte var rasse lol.
2020-05-14, 01:15
Medlem
Enligt bbpolisen så ska Kim och Isabel försökt komma in på middagen.

Enligt Isabel så har hon inte ens varit där.
2020-05-14, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Ok du menar så. Men någon valde ju att dra upp Kim i tråden 40 gånger? Känns bara som ett onödigt ämne? Släpp de två. Fine de har varit en del av BB men är 3 månader sen. Sen valde Amilia att dra upp det i sin live oavsett om Patzy nämnde det först men A valde att återigen svara på något i liven för att hällla tändvätska.
Ja, hon gillar ju att snacka skit om människor inte bara i huset men även utanför. Sådan tragisk människa. Om jag var där så skulle jag inte nämna Kim och Isabel oavsett om dom var utanför restaurangen. Fan vuxna människor som beter sig sådär.
2020-05-14, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Japp. Jag ser själv hur mycket av hatet som alex är rasifierad. Även kodorden är det. Allt Alex gör är fel enligt alla här. Men tänkte bara att det finns någon som inte var rasse lol.
Tyvärr rasister dör aldrig ut, bara förökas eller förminskas.
2020-05-14, 01:18
Medlem
Citat:
Ja, hon gillar ju att snacka skit om människor inte bara i huset men även utanför. Sådan tragisk människa. Om jag var där så skulle jag inte nämna Kim och Isabel oavsett om dom var utanför restaurangen. Fan vuxna människor som beter sig sådär.

Håller med dig där. Helst med tanke på hur de två fick lämna...hade varit så tyst. Oavsett vad en tycker om Amilia så handlar det bara om att vara tyst. Men är väl att hänga kvar i bubblan som sagt....
2020-05-14, 01:19
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Enligt bbpolisen så ska Kim och Isabel försökt komma in på middagen.

Enligt Isabel så har hon inte ens varit där.

Men åh så pinsamt om det är så. Hur djupt har man sjunkit som människa om man stryker kring ingången och hoppas att bli inbjuden i sista minut..?
2020-05-14, 01:19
Medlem
Tycker ändå att det är sjukt av Patzy som är 51 år och grejer som ska snacka skit om att alex gör en sån liten sak om att skjutsa hem sina vänner (vilket han får göra om han fan vill) även då alex var så snäll som skjutsade honom till restaurangen. Sedan att Patzy ska snacka om att han skulle kalla dom för råttor som skall gasas ihjäl. Han är ju fan galen.
2020-05-14, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Håller med dig där. Helst med tanke på hur de två fick lämna...hade varit så tyst. Oavsett vad en tycker om Amilia så handlar det bara om att vara tyst. Men är väl att hänga kvar i bubblan som sagt....
Ja hon är hel rutten person som tar varje tillfälle i akt att snacka skit om andra människor speciellt på sin live där folk kan få hat och hot för småsaker.
2020-05-14, 01:21
Medlem
Citat:
Tycker ändå att det är sjukt av Patzy som är 51 år och grejer som ska snacka skit om att alex gör en sån liten sak om att skjutsa hem sina vänner (vilket han får göra om han fan vill) även då alex var så snäll som skjutsade honom till restaurangen. Sedan att Patzy ska snacka om att han skulle kalla dom för råttor som skall gasas ihjäl. Han är ju fan galen.
Patzy är ful i munnen, det vet vi redan sen tidigare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in